Dat jij niet genoeg van hem ziet, heeft niets met zijn kwaliteiten te maken. Het is wel degelijk een zeer groot talent.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:57 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Sinds hij te weinig in de basis heeft gestaan om een oordeel over hem te vellen?
quote:Preventief oppakken mag als je Supporter bent...
Het zat er natuurlijk al een tijdje aan te komen maar we mogen nu dus ook al voor een rel opgepakt worden. De gemeenteraad van Amsterdam heeft een plan van Job Cohen ( je weet wel die man die liever bepaalde bevolkingsgroepen te vriend houdt dan er tegen optreed) goedgekeurd. Het plan houdt in grote lijnen in dat we al opgepakt kunnen worden als de kans op een rel aanwezig is.
De gemeenteraad heeft het plan alleen voor supporters goedgekeurd er waren partijen die het plan ook wilde laten werken bij Krakers maar daar ging de raad niet mee akkoord.
Er zijn in Amsterdam meerdere groepen die iets meer problemen veroorzaken dan de voetbalsupporters maar ja die schijnen nogal lekkere thee te hebben en het feit wil dat Cohen een thee liefhebber is. Je kan in de stad Amsterdam dus beter een etnische minderheid zijn met opvoed problemen of een kraker die zo af en toe de pleuris laat uit breken als ze uit een ander zijn huis worden gezet dan dat je actief supporter zijn van de plaatselijke AFCA..
So truequote:
Ik hou Jong Ajax niet echt zo nauwlettend in de gaten maar hij heeft voor het eerste te weinig speelminuten gemaakt om nu een goed beeld te vormen. Ik schrijf hem niet af, ik geef hem de tijd. Niets meer dan logisch.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:00 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat jij niet genoeg van hem ziet, heeft niets met zijn kwaliteiten te maken. Het is wel degelijk een zeer groot talent.
You, me, bubbelbad,champagnequote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:07 schreef Riro het volgende:
900 en weekend!
Rode wodka-red bull, feesten, beesten, wentworth miller, amsterdam, en voetbal
Wentworth Miller wtffquote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:07 schreef Riro het volgende:
900 en weekend!
Rode wodka-red bull, feesten, beesten, wentworth miller, amsterdam, en voetbal
Hij schijnt homo te zijnquote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:11 schreef Nashje het volgende:
Riro, what do you say if i am wentworth miller
Amsterdam stond er ook tussen hequote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:11 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Je komt morgenavond niet naar de stad?
Dan kom ik je morgenavond vast wel een keer ergens tegen. Met W.?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:12 schreef Riro het volgende:
[..]
Amsterdam stond er ook tussen he
Wel dus
Ik herriner me nog een beeld bij die staking, die mocros:quote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:12 schreef MrDoegewoon het volgende:
En Cohen zich maar afvragen waarom de supporters zich steeds meer afzetten tegen de politie en de gemeente Amsterdam...
Waarschijnlijk niet nee. Misschien zie ik je wel idd, weet nog niet waar ik zal belandenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:13 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dan kom ik je morgenavond vast wel een keer ergens tegen. Met W.?
Verschrikkelijkquote:
Ik ga met de dochter van Jaakke.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:18 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Who the fuck is die Elsemieke? Lees nou al zo vaak die naam hier. Heb ik wat gemist?
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:13 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die er wat van zegt, thank you
Dennis, ajax-feyenoord spelen op PS 3 nu ?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:29 schreef denthemen het volgende:
Zondag 100% strijd, ik wil Jorien (wéér) zien janken..
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:28 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Nu nog een foto van annet van geel
Dat zijn de zusjes van Lindgrenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:39 schreef Silenus het volgende:
Als die Zweedse chickies maar niet het hoogtepunt van dit weekend worden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |