quote:Op maandag 4 februari 2008 09:41 schreef veldmuis het volgende:
Heu!
Da's schijnbaar normaal met drugs enzo ofzo.quote:Op maandag 4 februari 2008 10:15 schreef veldmuis het volgende:
Ik vond het verhaal helemaal raar. Bijvoorbeeld ook Joran die met een kerel die 2x zo oud is rondjes gaat rijden. Wtf..
Misschien wilde hij dat die kerel het klusje afmaakte dat Natalee niet had voltooid.quote:Op maandag 4 februari 2008 10:15 schreef veldmuis het volgende:
Ik vond het verhaal helemaal raar. Bijvoorbeeld ook Joran die met een kerel die 2x zo oud is rondjes gaat rijden. Wtf..
Met een beetje wiet?quote:Op maandag 4 februari 2008 10:15 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Da's schijnbaar normaal met drugs enzo ofzo.
Er hangt nu echt een putlucht in die Range Rover, vrees ik.quote:Op maandag 4 februari 2008 10:16 schreef veldmuis het volgende:
Met een beetje wiet?
Al heeft die kerel 150 joints weggerookt op tv ofzo. Dat was ook een beetje overdreven
.
Of een milieuactivist om de CO² uitstoot van z'n joints.quote:Op maandag 4 februari 2008 10:38 schreef bassieVL het volgende:
Een verdwaalde Amerikaan met wraakgevoelens?
ik ben ook een beetje joran moe idd.quote:Op maandag 4 februari 2008 10:41 schreef bassieVL het volgende:
Ik was die hype donderdag al zat.
Die LandRover zal ook wel geen energielabel A hebben.quote:Op maandag 4 februari 2008 10:42 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Of een milieuactivist om de CO² uitstoot van z'n joints.
hijs vieieieieieieies !!!quote:Op maandag 4 februari 2008 10:48 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Die LandRover zal ook wel geen energielabel A hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |