Ja.quote:
quote:Op woensdag 3 december 2008 12:40 schreef funrider het volgende:
Zag zojuist in presentatie sheets van RTL Burn Notice voorbij komen. Vanaf januari 2009 op de Nederlandse buis. Iedere donderdag 22.30 uur RTL5.
Ja leuk dat ze het eens een keer op NL'se TV uitzenden, maar ondertussen is het bijna 2 jaar geleden dat ze die afleveringen in Amerika hebben uitgezonden. Terwijl in NL nog aflevering 1 moet beginnen. Voor mij hadden ze het al een jaar geleden op de NL'se TV moeten uitzenden, maar nee wat krijg je ervoor in de plaats, Gouden Kooiquote:Op woensdag 3 december 2008 12:40 schreef funrider het volgende:
Zag zojuist in presentatie sheets van RTL Burn Notice voorbij komen. Vanaf januari 2009 op de Nederlandse buis. Iedere donderdag 22.30 uur RTL5.
Eindelijkquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:06 schreef pberends het volgende:
Nog een weekje... volgende uitzending als het goed is om op 22 januari.
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Burn_Notice_episodes
Joh, het is gisteravond in Amerika uitgezonden. Ze lopen daar 10 uur ofzo achter hequote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:00 schreef fathank het volgende:
Straks ff downloaden als ik thuis ben, morgen kijken ofzo. Had gisteravond al gezocht maar toen kon ik nog niks vinden.
En Mike hopt vast nog wel eens met haar in the sackquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:30 schreef pberends het volgende:
Die Carla is een geile slet trouwens.
Als je dat al geil vindt, mag je Battlestar Galactica (2003) gaan kijken, daarin is ze een bloody nympho!!!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:30 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Sam met z'n biertje dan.
Kijkt hij daar nou of zijn duim er nog aan zit?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:30 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Sam met z'n biertje dan.
Had ie Carla soms gevingerd?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:58 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Kijkt hij daar nou of zijn duim er nog aan zit?
Misschien vannachtquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:57 schreef pberends het volgende:
[..]
Had ie Carla soms gevingerd?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |