dosprompt ftp ftwquote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Eens. Zwaar eens. IE is alleen bruikbaar om Firefox te downloaden, als je ECHT niks anders voorhanden hebt.
IE en "geen problemen" kan niet in 1 regel. Dat is fysiek onmogelijk met die polenbrowserquote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, geef toch voorkeur aan IE.
[..]
![]()
![]()
[..]
...of als je geen problemen hebt met IE.
quote:
Je kunt er gewoon niet mee omgaan (met IE dan he!)quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:58 schreef MPG het volgende:
[..]
IE en "geen problemen" kan niet in 1 regel. Dat is fysiek onmogelijk met die polenbrowser
Nee, het is een M$ programma, dus het werkt per definitie al slecht.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je kunt er gewoon niet mee omgaan (met IE dan he!)
Basic was ook best tof. Toen je nog zelf je spellen kon makenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:59 schreef Pheno het volgende:
Uberhaupt was dos best tof. Ik draai hier op het werk nog best vaak in dosprompt omdat die halfbakken grafische kutmeuk niet werkt
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:59 schreef Houniet het volgende:
Browser huillies.
Je moet toch ergens over zeiken?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:01 schreef buzzer het volgende:
[..]
FF
IE(het is een straf dat ik het overdag verplicht moet gebruiken
Ik heb toch echt geen problemen ermee... maar dat kan aan mij liggen natuurlijk (in positieve zin een keer)quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, het is een M$ programma, dus het werkt per definitie al slecht.
poke 53280,0 enzoquote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:01 schreef buzzer het volgende:
[..]
FF
IE(het is een straf dat ik het overdag verplicht moet gebruiken
Dat kan ik nog steedsquote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Toen je nog zelf je spellen kon maken.
Dos was best tof, alleen gejat. Nu jatten ze alleen slechterquote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dos was best tof, alleen gejat. Nu jatten ze alleen slechter
Nu met Vista ook weer: ik kan het niet eens draaien omdat al die softwarepakketten die ik gebruik er niet mee werken. Tyfuslui.
Onder anderequote:
OS2 was ook best tof. Alleen door de stugge houding van IBM mislukt, maar dat ding werkte superdeluxe.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, klopt, DOS was eigenlijk door IBM geschreven toch ofzo?
Als ik het me goed herinner?
Het is gewoon een rip-off van MSX-DOS... ze hebben alleen die X weggesmetenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, klopt, DOS was eigenlijk door IBM geschreven toch ofzo?
Als ik het me goed herinner?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |