Da's wel het beste. Het zijn geen aangelegde paden (als in: met klinkers of asfalt), dus kan wel wat modderig worden als 't regent, lijkt mequote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:21 schreef RicknRoll het volgende:
Ik ga vrijdag a.s. naar Dublin, is het noodzakelijk dat het weer goed is voor die wandeling van Bray naar Greystones?
hmm, de voorspellingen voor het weekend zijn niet al te best. Maar goed, een goed excuus om komende zomer weer te gaan toch?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Da's wel het beste. Het zijn geen aangelegde paden (als in: met klinkers of asfalt), dus kan wel wat modderig worden als 't regent, lijkt me.
Op de dag dat ik naar Bray was, hebben we Bray Head 'beklommen'. Toen we halverwege waren -> stromende regen, het pad was compleet verdwenen of was een grote modderpoel.. Uiteindelijk zijn we toch doorgegaan en kwamen glijdend en volledig, van kop tot teen onder de modder, weer beneden aan. Het was erg leuk, maar niet heel geschikt als je nog iets anders wilt doen.. Prachtig uitzicht vanaf daar wel trouwens..quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:21 schreef RicknRoll het volgende:
Ik ga vrijdag a.s. naar Dublin, is het noodzakelijk dat het weer goed is voor die wandeling van Bray naar Greystones?
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:45 schreef RicknRoll het volgende:
[..]
hmm, de voorspellingen voor het weekend zijn niet al te best. Maar goed, een goed excuus om komende zomer weer te gaan toch?
Haha, dat ben ik ook zeker met je eens... Ik vraag me alleen af wat mijn vriendin daarvan gaat vindenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
En om bij slecht weer de pub in te duiken met een heerlijke pint van het zwarte goud![]()
.
Die vermaakt zich daar ook welquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:28 schreef RicknRoll het volgende:
[..]
Haha, dat ben ik ook zeker met je eens... Ik vraag me alleen af wat mijn vriendin daarvan gaat vinden
Ja, dat denk ik ook wel, ze ging ook regelmatig mee als ik achter de bar stond in O'Ceallaigh Irish Pub in Groningen, vond ze ook erg gezellig!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die vermaakt zich daar ook wel. Super gezellig. Zeker als er nog wat muzikanten gaan spelen
.
Ik ben er vorig jaar ook een paar dagen geweest, kon het me al niet herinneren. Die Luas ken je die een beetje? Ik heb begrepen dat Sandyford niet ver is van waar ik moet zijn. Het lijkt wel betrekkelijk de middle of nowhere. Ik denk dat ik dus sowieso maar even bel of ze liever taxi-bonnetjes of liever een huurauto-rekening zien. Die Luas is dan wellicht een mooie oplossing om bij Cafe en Seine te komenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:54 schreef LintuxCx het volgende:
Treinen vanaf het vliegveld? Wat is dat voor nieuwerwets idee?
Je kunt het beste een auto huren of een taxi nemen. Het OV is hier alleen binnen het centrum nog enigszins bruikbaar, en vanaf het centrum naar bepaalde plekken.
quote:How do I get from the Green Line to the Red Line?
There is no public transport linking the two. The most direct route is down Grafton Street, across College Green and up O ‘Connell Street to Abbey Street. It is a 15 minute walk.
quote:Op zondag 15 maart 2009 12:58 schreef XL het volgende:
van de site:
[..]
In Nederland zouden ze dit soort kunstjes ook kunnen flikken, maar dan verzinnen ze tenminste wel nog een busverbinding (2x overstappen) die 3x per dag tussen beide haltes gaat.
Jij hebt in 3 dagen een goede indruk van Dublin gekegen: Het is een leuke stad voor de kroegen (maar dan bij voorkeur in de suburbs) voor een snelle kennismaking met het land, maar voor het mooie Ierland ga je naar de rest van het land.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:48 schreef Mikkie het volgende:
Eerste impressie van drie dagen Dublin:
- Temple Bar is te duur en overrated;
- Heel Dublin is duur, ¤ 15,- voor een simpele pizza is schandalig;
- Er zijn geinige dingen te zien, maar bijvoorbeeld City Hall en Christ Church Cathedral vond ik weinig bijzonder;
- Kilmainham Gaol was erg gaaf en zeer de moeite waard;
- De pubs zijn gezellig en over het algemeen ben je overal welkom: Ieren zijn vriendelijk.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:48 schreef Mikkie het volgende:
Eerste impressie van drie dagen Dublin:
- Temple Bar is te duur en overrated;![]()
![]()
- Heel Dublin is duur, ¤ 15,- voor een simpele pizza is schandalig;![]()
- Er zijn geinige dingen te zien, maar bijvoorbeeld City Hall en Christ Church Cathedral vond ik weinig bijzonder;![]()
- Kilmainham Gaol was erg gaaf en zeer de moeite waard;![]()
![]()
- De pubs zijn gezellig en over het algemeen ben je overal welkom: Ieren zijn vriendelijk. Irish Pubculture FTW!!
Ik heb maar een huurautootje genomen. Ik zal wel eens op kantoor rondvragen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 01:53 schreef LintuxCx het volgende:
Mjah, vanaf een uur of vier-vijf kan dat wat hectisch worden, al hoef jij misschien niet via de stad, misschien dat het dan meevalt.
Als je per taxi gaat kun je de taxi toko om advies vragen, denk dat die dat wel een beetje weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |