Zo'n 30% is zwart.quote:Op woensdag 6 februari 2008 01:14 schreef ub40_bboy het volgende:
Georgia is een zwarte staat toch?
Ze zijn niet gelijkmatig over beide partijen gespreid om het maar eens zachtjes uit te drukkenquote:
Overdrijven is een vak. Jij volgt het.quote:
Weet ikquote:Op woensdag 6 februari 2008 01:26 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ze zijn niet gelijkmatig over beide partijen gespreid om het maar eens zachtjes uit te drukken
Link? Alabama heeft natuurlijk ook een grote african-american bevolking.quote:Op woensdag 6 februari 2008 01:47 schreef NightH4wk het volgende:
Clinton in Alabama dus.
quote:Op woensdag 6 februari 2008 01:57 schreef Zwaardvisch het volgende:
Die live-uitzending op Radio 1. Een communicatiedeskundige: 'McCain heeft een slechte presentatie want hij brengt geen mooie groet, hij brengt zijn arm niet mooi naar boven.' Presentator: 'Je weet dat hij beide armen gebroken heeft tijdens de martelingen in Vietnam?' Zij: 'Martelingen? Ja, nou en?'
Exit polls.quote:Op woensdag 6 februari 2008 01:43 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Overdrijven is een vak. Jij volgt het.
Obama zakt terug naar 52%, Clinton nu op 42%.quote:Op woensdag 6 februari 2008 01:49 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Momenteel staat Obama in Georgia op een slordige 59%, hoor.
Volgens mij is het buitengewoon lastig om een voorspelling te doen over de uitslag. De verhouding in het aantal stemmen is iets anders dan het aantal 'delegates' die een kandidaat achter zich weet te krijgen. Ik heb al een aantal voorbeelden gezien waarbij ieder kiesdistrict zijn eigen systeem hanteert om tot een bepaalde 'delegate' te komen, de uitslag kan in zo'n geval anders zijn dan je op basis van de stemverhoudingen zou zeggen.quote:Op woensdag 6 februari 2008 01:58 schreef Zwaardvisch het volgende:
Obama zakt terug naar 52%, Clinton nu op 42%.
Laat maar, Radio 1 beantwoordt net mijn vraag. Exitpolls dus.quote:Op woensdag 6 februari 2008 02:09 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Die "projected winners" van CNN, is dat gebaseerd op exitpolls?
msnbcquote:Op woensdag 6 februari 2008 02:09 schreef popolon het volgende:
Op welke zender zit je Plastic_Power?
Same here.quote:Op woensdag 6 februari 2008 02:11 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
msnbc
Ik heb een beetje genoeg van het zelfverklaarde "best political team on television"
Ja. Het percentage getelde stemmen vind je onder precincts.quote:Op woensdag 6 februari 2008 02:09 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Die "projected winners" van CNN, is dat gebaseerd op exitpolls?
Dat is met minder dan 1% van de stemmen geteldquote:Op woensdag 6 februari 2008 02:12 schreef tong80 het volgende:
Clinton wint wel heel erg ruim in New Yersey
McCain wint NJ en CT, Romney wint MA, Huckabee wint WV.quote:Op woensdag 6 februari 2008 02:13 schreef Bolkesteijn het volgende:
Zijn er al Republikeinse uitslagen bekend?
http://www.cnn.com/ELECTION/2008/primaries/results/scorecard/#Rquote:Op woensdag 6 februari 2008 02:13 schreef Bolkesteijn het volgende:
Zijn er al Republikeinse uitslagen bekend?
Sorry miste ikquote:Op woensdag 6 februari 2008 02:13 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Dat is met minder dan 1% van de stemmen geteld
http://online.wsj.com/pub(...)_STuesday080205.htmlquote:Op woensdag 6 februari 2008 01:53 schreef Morendo het volgende:
[..]
Link? Alabama heeft natuurlijk ook een grote african-american bevolking.
Kijk of Ron Paul nog wat leuke scores weet te behalen.quote:Op woensdag 6 februari 2008 02:14 schreef Plastic_Power het volgende:
McCain wint NJ en CT, Romney wint MA, Huckabee wint WV.
Mijn gok: nee.quote:Op woensdag 6 februari 2008 02:24 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Kijk of Ron Paul nog wat leuke scores weet te behalen.
Ik maar ze hebben ook altijd lekkere wijvenquote:Op woensdag 6 februari 2008 02:23 schreef Morendo het volgende:
Wie vindt Wolf Blitzer nog meer een fantastische presentator? Hij is écht goed.
't Zou erg gesteld zijn met hem als hij MA niet had gewonnenquote:Op woensdag 6 februari 2008 02:27 schreef Zwaardvisch het volgende:
Massachusetts en Maine naar Romney.
And counting.
Zou mooi zijnquote:Op woensdag 6 februari 2008 02:27 schreef Zwaardvisch het volgende:
And counting.
Het ziet er anders zwaar slecht uit voor Romney hoor.quote:Op woensdag 6 februari 2008 02:27 schreef Zwaardvisch het volgende:
And counting.
Ja. De kiezers van Mike Huckabee prefereren McCain als tweede keus en dat gaat hem opbreken.quote:Op woensdag 6 februari 2008 02:29 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het ziet er anders zwaar slecht uit voor Romney hoor.
Hij is idd wel goed in het one-man-show gedeelte. Als ie vragen gaat stellen word ie al snel minder.quote:Op woensdag 6 februari 2008 02:23 schreef Morendo het volgende:
Wie vindt Wolf Blitzer nog meer een fantastische presentator? Hij is écht goed.
Ik heb nog niet weten te verdiepen in hoe het stemmen precies werkt daar, maar kan je als geregistreerd republikein op een democraat stemmen, en is dat dan een stem die meehelpt voor een delegate? En is het dan zo dat een stem op Edwards van een republikein dat die dan naar de winnende democraat gaat of naar de winnende republikein omdat de stemmer daarbij geregistreerd is?quote:Op woensdag 6 februari 2008 02:36 schreef Zwaardvisch het volgende:
Winner takes it all, denk ik.
Neenquote:Op woensdag 6 februari 2008 02:40 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ik heb nog niet weten te verdiepen in hoe het stemmen precies werkt daar, maar kan je als geregistreerd republikein op een democraat stemmen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |