Laat maar, Radio 1 beantwoordt net mijn vraag. Exitpolls dus.quote:Op woensdag 6 februari 2008 02:09 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Die "projected winners" van CNN, is dat gebaseerd op exitpolls?
msnbcquote:Op woensdag 6 februari 2008 02:09 schreef popolon het volgende:
Op welke zender zit je Plastic_Power?
Same here.quote:Op woensdag 6 februari 2008 02:11 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
msnbc
Ik heb een beetje genoeg van het zelfverklaarde "best political team on television"
Ja. Het percentage getelde stemmen vind je onder precincts.quote:Op woensdag 6 februari 2008 02:09 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Die "projected winners" van CNN, is dat gebaseerd op exitpolls?
Dat is met minder dan 1% van de stemmen geteldquote:Op woensdag 6 februari 2008 02:12 schreef tong80 het volgende:
Clinton wint wel heel erg ruim in New Yersey
McCain wint NJ en CT, Romney wint MA, Huckabee wint WV.quote:Op woensdag 6 februari 2008 02:13 schreef Bolkesteijn het volgende:
Zijn er al Republikeinse uitslagen bekend?
http://www.cnn.com/ELECTION/2008/primaries/results/scorecard/#Rquote:Op woensdag 6 februari 2008 02:13 schreef Bolkesteijn het volgende:
Zijn er al Republikeinse uitslagen bekend?
Sorry miste ikquote:Op woensdag 6 februari 2008 02:13 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Dat is met minder dan 1% van de stemmen geteld
http://online.wsj.com/pub(...)_STuesday080205.htmlquote:Op woensdag 6 februari 2008 01:53 schreef Morendo het volgende:
[..]
Link? Alabama heeft natuurlijk ook een grote african-american bevolking.
Kijk of Ron Paul nog wat leuke scores weet te behalen.quote:Op woensdag 6 februari 2008 02:14 schreef Plastic_Power het volgende:
McCain wint NJ en CT, Romney wint MA, Huckabee wint WV.
Mijn gok: nee.quote:Op woensdag 6 februari 2008 02:24 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Kijk of Ron Paul nog wat leuke scores weet te behalen.
Ik maar ze hebben ook altijd lekkere wijvenquote:Op woensdag 6 februari 2008 02:23 schreef Morendo het volgende:
Wie vindt Wolf Blitzer nog meer een fantastische presentator? Hij is écht goed.
't Zou erg gesteld zijn met hem als hij MA niet had gewonnenquote:Op woensdag 6 februari 2008 02:27 schreef Zwaardvisch het volgende:
Massachusetts en Maine naar Romney.
And counting.
Zou mooi zijnquote:Op woensdag 6 februari 2008 02:27 schreef Zwaardvisch het volgende:
And counting.
Het ziet er anders zwaar slecht uit voor Romney hoor.quote:Op woensdag 6 februari 2008 02:27 schreef Zwaardvisch het volgende:
And counting.
Ja. De kiezers van Mike Huckabee prefereren McCain als tweede keus en dat gaat hem opbreken.quote:Op woensdag 6 februari 2008 02:29 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het ziet er anders zwaar slecht uit voor Romney hoor.
Hij is idd wel goed in het one-man-show gedeelte. Als ie vragen gaat stellen word ie al snel minder.quote:Op woensdag 6 februari 2008 02:23 schreef Morendo het volgende:
Wie vindt Wolf Blitzer nog meer een fantastische presentator? Hij is écht goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |