Briljante bezigheden vind ik dat idd.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:34 schreef Houniet het volgende:
[..]
Wij gaan altijd met z'n alle. BBQ mee en wat pils! Beetje voetballen en ouwehoeren met de andere aanwezigheden
. Zwemmen, bruin worden en dames kijken
.
Ik ook, drie sessies per week. Ik keer per week hardlopen en een keer per week zwemmen. Ook voetbal ik nog een keer per weekquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:34 schreef Sok41 het volgende:
Hahaha ik doe ook weer elke avond netjes mn buikspieroefeningen
Ik smeer me ook nooit in.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:40 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik heb nog nooit onder een zonnebank gelegen, ook smeer ik me nooit in
Yep, ik doe ook aan hardlopen voordat ik naar m'n werk ga. En 2 x per week pak ik de zonnebank en daarna duik ik het zwembad in(zelfde complexquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:41 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik ook, drie sessies per week. Ik keer per week hardlopen en een keer per week zwemmen. Ook voetbal ik nog een keer per week.
Zonnebanken doe ik niet aan.
Als je nou ook niet aan buikspier oefeningen doet en een buikje hebt dan kunnen we samen bierdrinkenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik smeer me ook nooit in.
Zonnebanken doe k ook niet aan.
*loopt ook hard 3 keer in de week.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:43 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Yep, ik doe ook aan hardlopen voordat ik naar m'n werk ga. En 2 x per week pak ik de zonnebank en daarna duik ik het zwembad in(zelfde complex) Wel op baantjes te zwemmen, niet voor plezier echt
@ buikjequote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:46 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Als je nou ook niet aan buikspier oefeningen doet en een buikje hebt dan kunnen we samen bierdrinken
Haha, jaquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:50 schreef KaheemSaid het volgende:Bierdrinken moet snel zo te horen Eer-ik.
@ Dean, jij bent zo iemand die zich schaamt voor zijn lichaam en daarom altijd zijn shirt aan houdt?
Anders kan ik me van het zomer niet bij je vertonenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Haha, ja
Effe wat pens eraan werken weer
Zwemmen doe ik ook niet voor de lol. Puur voor een goede beweging en opzeker ook voor de conditiequote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:43 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Yep, ik doe ook aan hardlopen voordat ik naar m'n werk ga. En 2 x per week pak ik de zonnebank en daarna duik ik het zwembad in(zelfde complex) Wel op baantjes te zwemmen, niet voor plezier echt
Kaheem fietst niet eensquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:56 schreef HostiMeister het volgende:
De enige lichaamsbeweging die ik krijg is op de fiets en in bed. Ik ben een lamtak.
Ik loop overigens wel gewoon in blote buik rond hoor, vooral nu is ie niet zo erg meer als eerst.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:52 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Anders kan ik me van het zomer niet bij je vertonenPff ik moet echt nog even bezig!
Zwemmen ftwquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:53 schreef Houniet het volgende:
[..]
Zwemmen doe ik ook niet voor de lol. Puur voor een goede beweging en opzeker ook voor de conditie.
Niets leuker dan fietsen met een pimp ass racefiets/mountainbikequote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:57 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Kaheem fietst niet eensLoop wel vrij veel de laatste tijd! Wil trouwens voor de zomer een racefiets kopen~!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |