en ik vergat te vermelden dat het per server afhankelijk is.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
absoluut dat ik dat kan. de fps is extreem laag voor mn pcxp zou sneller zijn, maja ik wi vista heh
hahahhahaquote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ik kwam net op internet een leuke lens voor mijn camera tegen... alleen beetje duur (!!!) ¤ 109.478,43
[ afbeelding ]
en dan is het weer zondagquote:
NUquote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
En hoe laat mag jij weekend houden?
Leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekkeeeeeeeer hooooooooooooooooor!quote:
Voeg je me nog wel even toe op je Wii, voeg ik jou ook toe (eindelijk) hahahaquote:
quote:
Doe ik!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Voeg je me nog wel even toe op je Wii, voeg ik jou ook toe (eindelijk) hahaha
Prettig weekend
quote:
Zit even bij de pricewatch te kijken, deze is trouwens ook wel asoquote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hahahhaha
die staat opzeker op tweakers!! die kwam ik ook al tegen
Helaas wel, die M$ boeken zijn ook zo fucking duurquote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:06 schreef lynda het volgende:
Privaatrecht Vastgoed 59,95
Basisboek Bouwkunde 80,00
Praktijkaspecten Vastgoed 72,95
jezus kunnen boeken nog duurder?
betaal nu voor 3 boeken evenveel als vorig jaar 10 boekenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Helaas wel, die M$ boeken zijn ook zo fucking duur
oe lekkerquote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:03 schreef Seventees het volgende:
[..]
Verre van een rustig weekend, hoor, maar het gaat om het idee
?
Echt klote allemaal, maarja, lezen is kennis, en kennis is macht zullen we maar zeggenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:10 schreef lynda het volgende:
[..]
betaal nu voor 3 boeken evenveel als vorig jaar 10 boeken![]()
ik weet weer waarom ik vanavond werk
ach ben het gewend na 3 jaar studerenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Echt klote allemaal, maarja, lezen is kennis, en kennis is macht zullen we maar zeggen
hihi ja en dat was je om half 11 vergeten......quote:
dat is middelbare schoolquote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:22 schreef WhiteLightning het volgende:
schoolboeken zijn altijd al duur geweest. kutscholen ook!
ik moest ze altijd huren, en dan aan het einde vh jaar inleveren.
natuurlijk zat de helft vol met ezelsoren en kreeg ik een boete.
en dan werden de boeken weggegooid, want er was weer een nieuwe versie.
niet vergeten gewoon te lui om op tijd te zijnquote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:24 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi ja en dat was je om half 11 vergeten......
ik ging trouwens mn boeken altijd in de bieb halen
het gaat om het idee! is toch triest of niet ?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:24 schreef lynda het volgende:
[..]
dat is middelbare school![]()
ik koop, gebruik ze 10 weken en kan ze weer weg gooien
nou sommige dingen wil je gewoon niet wetenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Echt klote allemaal, maarja, lezen is kennis, en kennis is macht zullen we maar zeggen
das leuk als de overbuurvrouw staat te douchen, zelfs al zou ze op naturnus douchen hahahaquote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zit even bij de pricewatch te kijken, deze is trouwens ook wel aso![]()
[ afbeelding ]
ach triest.. je kiest er zelf voor om te gaan studerenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
het gaat om het idee! is toch triest of niet ?
je hebt natuurlijk altijd baas boven baas dat weet ik
ik had het dan ook over mijn belevenissen van de ezelsorenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:39 schreef lynda het volgende:
[..]
ach triest.. je kiest er zelf voor om te gaan studeren
het kost wat maarja heb het er voor over, me master gaat nog het dubbele kosten
moet je je boeken maar netjes houdenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik had het dan ook over mijn belevenissen van de ezelsoren
Dat netjes houden, dat is toch best moeilijkquote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:51 schreef lynda het volgende:
[..]
moet je je boeken maar netjes houden
nooit problemen mee gehad op de middelbare
ja dat doe je zelfquote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat netjes houden, dat is toch best moeilijk![]()
Altijd wel een boek naar de klote omdat er drinken in mijn tas kwam ofzo hahahaha
Ej Arjan! bakje koffie, of al wat sterkers?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:44 schreef Arjan007 het volgende:
goeiemiddag allemaal
Natuurlijk doe ik dat zelf, maar dat wil niet zeggen dat het makkelijk isquote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:58 schreef lynda het volgende:
[..]
ja dat doe je zelf![]()
Rapport is bij deze officieel verstuurd naar de drukker
ik was nogal rebelsquote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:51 schreef lynda het volgende:
[..]
moet je je boeken maar netjes houden
nooit problemen mee gehad op de middelbare
goeiemiddag! klaar voor het weekend ?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:44 schreef Arjan007 het volgende:
goeiemiddag allemaal
ja das was ik maandag alquote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
goeiemiddag! klaar voor het weekend ?
Dat ken ik ergens vanquote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik was nogal rebelsgooide veel met mn tas enzo
het interesseerde me gewoon geen fuck haha
Zoek een hobbyquote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:04 schreef Arjan007 het volgende:
verveel me de teringjantjes zeg pffffffff
Niet zo serieus doen hequote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:08 schreef Arjan007 het volgende:
een hobby die je op het werk kan uitoefenen hmmmmmmmmmmm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |