Natuurlijk doe ik dat zelf, maar dat wil niet zeggen dat het makkelijk isquote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:58 schreef lynda het volgende:
[..]
ja dat doe je zelf![]()
Rapport is bij deze officieel verstuurd naar de drukker
ik was nogal rebelsquote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:51 schreef lynda het volgende:
[..]
moet je je boeken maar netjes houden
nooit problemen mee gehad op de middelbare
goeiemiddag! klaar voor het weekend ?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:44 schreef Arjan007 het volgende:
goeiemiddag allemaal
ja das was ik maandag alquote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
goeiemiddag! klaar voor het weekend ?
Dat ken ik ergens vanquote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik was nogal rebelsgooide veel met mn tas enzo
het interesseerde me gewoon geen fuck haha
Zoek een hobbyquote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:04 schreef Arjan007 het volgende:
verveel me de teringjantjes zeg pffffffff
Niet zo serieus doen hequote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:08 schreef Arjan007 het volgende:
een hobby die je op het werk kan uitoefenen hmmmmmmmmmmm
lang leve de lol , ipv al dat serieuze gedoe.quote:
haha, nou voor mij nog een uurquote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:25 schreef Bellerophon het volgende:
Hoplakee en wat zeggen we dan in koor?
WEEKEND!!!!
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:25 schreef Bellerophon het volgende:
Hoplakee en wat zeggen we dan in koor?
over 45 minuten WEEKEND!!!!
Aight!quote:
bestaat er geen chatbox op de wii ?quote:
Nee nog niet, zou er ook moeten komenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
bestaat er geen chatbox op de wii ?
Consider it donequote:
Vanochtend was het helemaal erg, die wind, die is pas kut...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:38 schreef WhiteLightning het volgende:
het oogt lekker weer. tis 6 graden
welkom! koffie / thee / limonade ?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:46 schreef geelkuikentje het volgende:
Het is momenteel echt niet druk op m'n werk en ik moet nog tot half 5
kan je niet de verwarming uit zetten ?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:51 schreef geelkuikentje het volgende:
Hiet is hier ook veel te heet op kantoor. Ramen open zetten is geen optie dan waai ik weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |