ja hoorquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:22 schreef draculettetje het volgende:
[..]
mag ik jullie ook toevoegen? moek zeker de topics weer afstruinen
Ik ook niet, wel een hoorbaar verschil, en met veel spellen dat het geluid beter aansluit op datgene wat zich afspeelt op mijn schermquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:20 schreef WhiteLightning het volgende:
heb jij ooit prestatieverbetering gemerkt met aparte geluidskaarten ? ik nl niet. wel dat ik het verschil hoor.
Natuurlijkquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:22 schreef draculettetje het volgende:
[..]
mag ik jullie ook toevoegen? moek zeker de topics weer afstruinen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even alles aan elkaar doen he
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
iets van 170 tegenwoordig... goedkoop is weer anders jaquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Aah okWist ik dus niet
Maar wat kost die kaart? Zeker een prijzig ding, of niet?
Dan ga ik liever voor de boxen dan voor een nieuwe geluidskaartquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
iets van 170 tegenwoordig... goedkoop is weer anders ja
zerker weten... i.p.v. dat de cpu het werk van je geluid ook moet doen, wordt dit dus uit handen genomen door de (cpu van de) geluidskaart. Hierdoor heeft je pc dus een klein beetje rekenkracht over, en die kan hij dan weer prima steken in je game.. (b.v hogere fps)quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dus je bedoeld je hebt meer fps met de xi-fi kaart op gamemode, dan met onboard geluid ?>
Kwa dat opzicht ben ik gewoon debiel hoorquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dan ga ik liever voor de boxen dan voor een nieuwe geluidskaart
mja merk het niet! mn oogleden verversen maar 30fps dus ja dat merk ik nietquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
zerker weten... i.p.v. dat de cpu het werk van je geluid ook moet doen, wordt dit dus uit handen genomen door de (cpu van de) geluidskaart. Hierdoor heeft je pc dus een klein beetje rekenkracht over, en die kan hij dan weer prima steken in je game.. (b.v hogere fps)
Jij gebruikt toch vistaquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja merk het niet! mn oogleden verversen maar 30fps dus ja dat merk ik niet
hahahha
Dat hoor je mij niet zeggenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Kwa dat opzicht ben ik gewoon debiel hoor
Daarom zeg ik het zelf, ik geeft te veel geld uit voor dat dingquote:
Hahaquote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Daarom zeg ik het zelf, ik geeft te veel geld uit voor dat ding
Ik moet nog luchen, hoe later hoe beter hahaquote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha![]()
En weer terug van lunch, en ook nog is bijna vrij![]()
Ja dat is het zekerquote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik moet nog luchen, hoe later hoe beter haha
15:15 de trein, vind ik best een mooie tijd voor vandaag
quote:
absoluut dat ik dat kan. de fps is extreem laag voor mn pcquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jij gebruikt toch vista![]()
Dat ben ik niet met je eens... dus jij zou kunnen cssén met 30 fps? ik wens je veel succes
en ik vergat te vermelden dat het per server afhankelijk is.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
absoluut dat ik dat kan. de fps is extreem laag voor mn pcxp zou sneller zijn, maja ik wi vista heh
hahahhahaquote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ik kwam net op internet een leuke lens voor mijn camera tegen... alleen beetje duur (!!!) ¤ 109.478,43
[ afbeelding ]
en dan is het weer zondagquote:
NUquote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
En hoe laat mag jij weekend houden?
Leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekkeeeeeeeer hooooooooooooooooor!quote:
Voeg je me nog wel even toe op je Wii, voeg ik jou ook toe (eindelijk) hahahaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |