RoofingBurner +1quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:53 schreef RoofingBurner het volgende:
Saturnus?
Specerij is goed alleen de vertaling gaat fout. Alhoewel ik moet toegeven dat ik voor de vertaling Engels - Nederlands Babelfish heb geraadpleegd.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:16 schreef ScottTracy het volgende:
Spices? (specerijen)
Flavors? Ik heb anders geen idee meer...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:19 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Specerij is goed alleen de vertaling gaat fout. Alhoewel ik moet toegeven dat ik voor de vertaling Engels - Nederlands Babelfish heb geraadpleegd.![]()
met een c maar goed. Sirmixalot +1quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:31 schreef Sirmixalot het volgende:
kondiment? oid....
hmm, je brengt me wel aan het twijfelen. 45 is wel goed geloof ik, maar de rest ben ik lang niet zeker van.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:43 schreef RoofingBurner het volgende:
Het begon met 4 dat weet ik zeker.
Welke zijn goed en welke zijn fout? anders heb ik nog een miljoen mogelijkheden.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:50 schreef Sirmixalot het volgende:
nee nee maar komt er wel in de buurt
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:55 schreef Sirmixalot het volgende:
goed bezig
Dreammaster +1
Punten dit topic:
pulletje 2
PhysicsRules 2
Sirmixalot 2
RoofingBurner 1
Dreammaster 1
Klopt met Rosa zit je in de buurt... haar achternaam is Scofield ik zoek alleen twee voornamen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:01 schreef erkel het volgende:
Makkelijk is de vraag niet trouwens, want ze is geen vast karakter in de serie. Ze is alleen wel eens genoemd. Volgens mij was het wel iets met Rosa?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |