RoofingBurner +1quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:53 schreef RoofingBurner het volgende:
Saturnus?
Specerij is goed alleen de vertaling gaat fout. Alhoewel ik moet toegeven dat ik voor de vertaling Engels - Nederlands Babelfish heb geraadpleegd.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:16 schreef ScottTracy het volgende:
Spices? (specerijen)
Flavors? Ik heb anders geen idee meer...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:19 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Specerij is goed alleen de vertaling gaat fout. Alhoewel ik moet toegeven dat ik voor de vertaling Engels - Nederlands Babelfish heb geraadpleegd.![]()
met een c maar goed. Sirmixalot +1quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:31 schreef Sirmixalot het volgende:
kondiment? oid....
hmm, je brengt me wel aan het twijfelen. 45 is wel goed geloof ik, maar de rest ben ik lang niet zeker van.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:43 schreef RoofingBurner het volgende:
Het begon met 4 dat weet ik zeker.
Welke zijn goed en welke zijn fout? anders heb ik nog een miljoen mogelijkheden.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:50 schreef Sirmixalot het volgende:
nee nee maar komt er wel in de buurt
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:55 schreef Sirmixalot het volgende:
goed bezig
Dreammaster +1
Punten dit topic:
pulletje 2
PhysicsRules 2
Sirmixalot 2
RoofingBurner 1
Dreammaster 1
Klopt met Rosa zit je in de buurt... haar achternaam is Scofield ik zoek alleen twee voornamen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:01 schreef erkel het volgende:
Makkelijk is de vraag niet trouwens, want ze is geen vast karakter in de serie. Ze is alleen wel eens genoemd. Volgens mij was het wel iets met Rosa?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |