Er komt vanzelf een dag dat je ook zulk een belachelijke bureaucratie gaat meemaken,quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:02 schreef JamesBrownie het volgende:
Das om je te pesten.
quote:Gijzeling
De officier van justitie kan de kantonrechter vragen hem te machtigen om de betrokkene voor ten hoogste een week te gijzelen. Bij toewijzing van de vordering wordt de betrokkene ingesloten.
Gijzeling is een dwangmiddel en geen vervanging van de boete. Die moet inclusief de verhogingen dus nog steeds worden betaald. De gijzeling kan worden voorkomen of opgeheven door volledige betaling van de boete inclusief de verhogingen.
Ik weet eik niet precies waarom 't gaat, waarschijnlijk wel.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:06 schreef Biancavia het volgende:
Gaat het hier ook om onbetaalde verkeersboetes?
Dat heeft toch niks te maken met wat jij hier zegt, ik vind het wel okee, jij kunt bijslapen en je betaalt, is iedereen gelukkigquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:07 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Er komt vanzelf een dag dat je ook zulk een belachelijke bureaucratie gaat meemaken,
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:08 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Ik weet eik niet precies waarom 't gaat, waarschijnlijk wel.
Ok.quote:
Ik schud die 400 euro zo uit mijn zak maar daar gaat 't niet om.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:10 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Dat heeft toch niks te maken met wat jij hier zegt, ik vind het wel okee, jij kunt bijslapen en je betaalt, is iedereen gelukkig
je wilde graag bijslapen en ik wil graag dat je betaalt, nu kun je het allebei doen en dan is het weer niet goedquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:12 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Ik schud die 400 euro zo uit mijn zak maar daar gaat 't niet om.
Wat hebben ze dan gezegd/geschreven? Misschien heb je gewoon niet goed opgelet?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:10 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Ok.
Dankjewel daar kan ik iets mee, ze liegen dus dat ze barsten die stakende dienders.
Ik ben geneigd om dat dwars te gaan liggen en in NL heb ik nix om te halen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:10 schreef Phuturistixxx het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dan zijt gij den lul
Bij Mulder feiten geldt geen vervangende hechtenis, alleen hechtenis (ofwel gijzeling).
Maar hé, het ging jou om de ervaring toch? Dus ga je alsnog zitten, nietwaar?
Ze stonden gewoon aan de deur omdat ik ooit in een ver verleden iets niet betaald heb, heb de tijd om 't dan ook op de spits te drijven .quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:13 schreef Phuturistixxx het volgende:
[..]
Wat hebben ze dan gezegd/geschreven? Misschien heb je gewoon niet goed opgelet?
Sorry als je 't niet meer kan volgen,quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:15 schreef JamesBrownie het volgende:
waar heb je het in hemelsnaam over?
Weet je wat ik ermee wilde zeggen dan?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:20 schreef JamesBrownie het volgende:
Je hoeft niet je excuses aan te bieden, maar wat je daar zegt, lijkt nergens op.
Steeds als ze willen ophalen ben ik niet thuis.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:17 schreef l3laster het volgende:
jezus, ga gewoon 8 dagen zitten, en vertel ons je ervaringen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |