Ze stonden laatst al aan de deur maar toen lag ik nog te slapen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:01 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Hou er ook rekening mee dat je van te voren niet weet wanneer je moet gaan zitten..
Het zou zomaar 2 jaar kunnen duren voordat je ook daadwerkelijk opgeroepen wordt..
En dan is het ook heel leuk als de communicatie tussen justitie onderling goed gaat. Met andere woorden als je niet snel genoeg opgeroepen wordt, kom je als gesignaleerd te boek te staan en komen ze je halen (met een man of 6-8 om 0700 in de ochtend)...en dan na 3 uur op het bureau komen ze erachter dat je wel moet zitten maar dat er nog geen plek is....en mag je weer vrolijk naar huis...
Leuk , maar als dit 3 keer gebeurd wordt het wel vervelend...
Ik was verbaasd hoe snel ze weer weg gingen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:10 schreef Diemux het volgende:
En niet bukken he!
Jamaar ik kom er in die paar dagen ook weer oude bekenden tegen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:11 schreef Parzival het volgende:
o ik zeg niet dat het vreemd is.. het is al een gevaarlijke omgeving .. als er dan geen regels zijn dan kan de staat niet meer voor de veiligheid instaan.. en we kunnen allemaal wel leuke moraalridders zijn met het moet kut zijn in de gevangenis.. maar als je er zelf een keer (on)terecht inkomt wil je ook een beetje luxe.. en hoertjes op bestelling omdat anders je testosteron niveau te hoog wordt is ook wel fijn
Het hoeft echt niet luxe te zijn, natuurlijk is dat fijn, maar het hoeft niet.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:11 schreef Parzival het volgende:
o ik zeg niet dat het vreemd is.. het is al een gevaarlijke omgeving .. als er dan geen regels zijn dan kan de staat niet meer voor de veiligheid instaan.. en we kunnen allemaal wel leuke moraalridders zijn met het moet kut zijn in de gevangenis.. maar als je er zelf een keer (on)terecht inkomt wil je ook een beetje luxe.. en hoertjes op bestelling omdat anders je testosteron niveau te hoog wordt is ook wel fijn
Er zijn meer gevangenissen in NL, heb je overal bekenden zitten?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:13 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Jamaar ik kom er in die paar dagen ook weer oude bekenden tegen.
Ik kan kiezen, die 400 euro dokken en de 3 man politie om me op te pakken gaat verbluft weer naar huis maar 't lijkt me ook weleens wat om dat eens mee te maken.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:14 schreef JamesBrownie het volgende:
En de meeste mensen zullen niet, terecht of onterect in de gevangenis terecht komen.
De wereld is maar klein soms.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:15 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Er zijn meer gevangenissen in NL, heb je overal bekenden zitten?
gezellige boel, zo'n gevangenisquote:
Jij bent toch niet "de meeste mensen" ?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:16 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Ik kan kiezen, die 400 euro dokken en de 3 man politie om me op te pakken gaat verbluft weer naar huis maar 't lijkt me ook weleens wat om dat eens mee te maken.
ik denk de EBI (Extra Beveiligde Inrichting) in Vughtquote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:00 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Juist, ik moet nu de keuze maken tussen 400 euro betalen of 8 dagen zitten.
Mijn vraag is eik best wel simpel, welke gevangenis wordt je dan gestopt?
Ook daar zitten gewoon mensen met al hun nukken.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:20 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
gezellige boel, zo'n gevangenis
8 dagen op een kutmatras dan klaag ik ze later aan.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:21 schreef jack4ya het volgende:
Wat is TS een ongelooflijk watje...
Dat je wil zitten ipv van dokken... mwoah, maar dat je dan als een prinses op de erwt wel een goed matras eist.... sjees man!
Het is echter niet de bedoeling dat het gezellig is.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:23 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Ook daar zitten gewoon mensen met al hun nukken.
Kijk die 8 dagen in een ander regime overleef ik wel, wil alleen weten waar je terecht komt bij zo'n strafquote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:25 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Het is echter niet de bedoeling dat het gezellig is.
Ja, ik hoop dat ik er nooit terechtkom, ik houd er niet van om niet naar buiten te kunnen als ik daar zin in heb.
Dat heb je nu al heel vaak gezegd en je hebt al heel vaak antwoord gekregen, wacht, dan zoek ik het even voor je op...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:27 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Kijk die 8 dagen in een ander regime overleef ik wel, wil alleen weten waar je terecht komt bij zo'n straf
Ik wil geen 8 dagen in een politiecel maar in een echte gevangenis dan.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:30 schreef Parzival het volgende:
hij wil gewoon horen dat i in de meest luxe cel terechtkomt..
quote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 07:07 schreef Alicey het volgende:
Ik heb wel eens 8 dagen moeten liggen, da's ook geen pretje!
on-topic : Waarschijnlijk kom je in een huis van bewaring terecht als je niet betaalt. In tegenstelling tot wat sommige lieden menen te geloven is dat echter egen gezellig oord en is het beter om gewoon te betalen.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 07:34 schreef JumpingJacky het volgende:
Nee joh, je zit precies goed hierJe gaat naar een huis van bewaring. In een politiecel doen ze meestal alleen de kortlopende zaken, maar misschien heb je pech.
In een hvb zou ik me in eerste instantie niet zo druk maken om de kwaliteit van de bedden, maar ik weet natuurlijk niet wat voor type persoon jij bent
In zijn algemeen, ik denk dat die 400 euro betalen iets practischer is dan zitten. Evt. werkgevers kunnen ook lastig doen, omdat je die 8 dagen niet over 4 weekenden mag verdelen.
Anyways, veel plezier daar, maar vergeet niet dat het je het jezelf aan hebt gedaan
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 07:59 schreef vertelmeer het volgende:
@ TS gemiddelde fokker valt nog onder het jeugdrecht die hebben dus weinig ervaring met het gevang.
Vraag oom agent van je lokale bureau of meneer de rechter waar je anders mag logeren die weten het waarschijnlijk beter dan us here.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:04 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Die vraag is eigenlijk al gewoon beantwoord: daar waar plaats is.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:07 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Maar om even terug te komen op je vraag.
Ik ken iemand die 5 dagen op het bureau heeft doorgebracht, 8, geen idee.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:10 schreef Parzival het volgende:
volgens mij was de vraag idd al beantwoord.. daar waar plek is en daar waar oom agent je wil droppen.. tis GRMBL! geen keuze ofzo.. onder het motto nou doe mij het penthouse dan maar.. konijntjes zeg.. je komt dus ergens en ergens is dan een grooooooot vat met opties zullen we maar zeggen.. het kan idd dat je 8 dgn op het politiebureau doorbrengt, al acht ik die kans klein (politie staakt nu ook he!).. dus een huis van bewaring zal dan wel de 2e optie zijn van oom agent.. welke dat is.. tsja meestal zo dicht mogelijk bij huis en anders waar ze een plekkie hebben en jij kan roepen.. doe mij DE penthouse dan maar
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:56 schreef DroogDok het volgende:
Misschien heb je hier wat aan?
http://www.nieuwsbank.nl/inp/2001/12/21/N057.htm
Volgens dit bericht (wel uit 2001) mag je maximaal 10 dagen in een politiecel zitten. Maar ze zullen je liever in een gevangenis hebben denk ik, geen idee hoe het tegenwoordig met het cellentekort zit, maar anders heb je ook nog kans dat ze je gewoon heenzenden en dat je er makkelijk vanaf komt
Maar nog steeds niemand met ook ervaringquote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:35 schreef JamesBrownie het volgende:
En dan denk ik dat ik er misschien nog een of twee vergeten ben.
Ach, zo'n beroerde instelling had ik kunnen verwachten natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:24 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
8 dagen op een kutmatras dan klaag ik ze later aan.
Jij gaat vast hele volksstammen trekken met je wijsheden.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:38 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Ach, zo'n beroerde instelling had ik kunnen verwachten natuurlijk.![]()
Luister sufferd, je hebt zelfs kans om te kiezen, een keus die ik je niet eens gun; boete of zitten, maar dan ook nog eisen gaan stellen?
Echt... pffff.
Wat heb je nou aan ervaring, das toch altijd verschillend, je mag max 10 dagen in een politiecel, dus je hebt een kans dat je daar terecht komt.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:38 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Maar nog steeds niemand met ook ervaring, uit ervaring weet ik dat die plesie aardig op 't randje van hun boekje gaat zo op zijn tijd en ik wil me alvast wat indekken tegen hun methodes.
Waar zie jij "wijsheden"??quote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:40 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Jij gaat vast hele volksstammen trekken met je wijsheden.
Wat ben jij een zeikerd. Bel eens met de voorlichtingslijn van justitie zou ik zeggen: Ik wou het nummer voor je opzoeken, maar ik kom steeds bij postbus 51 uit: 0800-8051. Ze kunnen je vanuit daar vast wel doorverwijzen naar de juiste instelling.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:38 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Maar nog steeds niemand met ook ervaring, uit ervaring weet ik dat die plesie aardig op 't randje van hun boekje gaat zo op zijn tijd en ik wil me alvast wat indekken tegen hun methodes.
De kans op een klote matras is daar ook groter, ik ga dan gelijk flink lastig doen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:42 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Wat heb je nou aan ervaring, das toch altijd verschillend, je mag max 10 dagen in een politiecel, dus je hebt een kans dat je daar terecht komt.
En dat gaat indruk maken denk je?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:46 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
De kans op een klote matras is daar ook groter, ik ga dan gelijk flink lastig doen.
Of je betaalt 400 euro.quote:Agent: 'Zo meneertje klaagt over het matras'
TS: 'Ja is vette kutzooi man klotepliesie'
Agent: 'Vult u dit klachtenformuliertje maar in, dan proberen we ervoor te zorgen dat er de volgende keer dat u t gast bent waterbedden staan'.
En hop het luikje gaat weer dicht.
Als ik zie hoe er met dingen wordt omgegaan dan denk ik dat mijn grote bek wel enig effect gaat hebben.quote:
Uh-huh daar denkt de plisie ook anders over denk ik. Als je niet indamt daar kunnen ze je nog langer vast houden en moet je nog langer op zo'n campingmatrasje slapenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:59 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
denk ik dat mijn grote bek wel enig effect gaat hebben.
Ik heb al wel een 2 dagen ervaring, zou dat schelen denk je?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:03 schreef duckes het volgende:
[..]
Uh-huh daar denkt de plisie ook anders over denk ik. Als je niet indamt daar kunnen ze je nog langer vast houden en moet je nog langer op zo'n campingmatrasje slapen
Zo! 2 hele dagen, grote jongen!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:06 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Ik heb al wel een 2 dagen ervaring, zou dat schelen denk je?
Ga eens dood halve tamme.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:38 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Ach, zo'n beroerde instelling had ik kunnen verwachten natuurlijk.![]()
Luister sufferd, je hebt zelfs kans om te kiezen, een keus die ik je niet eens gun; boete of zitten, maar dan ook nog eisen gaan stellen?
Echt... pffff.
Ik vind 't prima, tot nu toe op een paar reacties na een stortvloed van wijzneuzen, voorlopig komen ze hier niet langs en waarom is 't zo raar als je tijd genoeg hebt om als je de kans hebt ook die kant van 't leven mee te maken?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:18 schreef gronk het volgende:
Lok DS4 eens naar je topic. Ik heb 'm wel eens horen roepen dat justitie je na afloop van die 8 dagen nog steeds die boete van 400 euro kan laten betalen. In hoeverre dat stoer geblaat is, moet je aan hem maar vragen
Ok ik wist ook niet of dit topic hier wel op zijn plaats was, misschien toch meer iets voor GC?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:30 schreef hydra77 het volgende:
werk, geldzaken & recht
* Je kunt 400 euro mag betalen (geldzaken)
* En je hebt recht op 8 dagen gratis verblijf zonder roomservice (recht).
Lijkt me dat je vraag beantwoord is, voor stoerdoenerij, cv vergelijk mbt criminele activiteiten en kijk-mij-nou-eens-zogenaamd-tegen-het-systeem-trappen mogen in een ander forum.
100 euro per dag is op zich niet slecht.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:40 schreef HarryP het volgende:
Lekker 4 dagen in de politie cel en dan mag je weer naar huis wegens goed gedrag..
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:44 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
100 euro per dag is op zich niet slecht.
Ik weet niet precies hoe dat zit, maar dat is volgens mij wel het geval als je verkeersboetes niet betaalt en dan in hechtenis wordt genomen. Dan moet je daarna alsnog gewoon je boetes betalen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:18 schreef gronk het volgende:
Lok DS4 eens naar je topic. Ik heb 'm wel eens horen roepen dat justitie je na afloop van die 8 dagen nog steeds die boete van 400 euro kan laten betalen. In hoeverre dat stoer geblaat is, moet je aan hem maar vragen
Da's dan mooi kut, dat vertellen ze er niet bij die kankerlijers.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:58 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoe dat zit, maar dat is volgens mij wel het geval als je verkeersboetes niet betaald en dan in hechtenis wordt genomen. Dan moet je daarna alsnog gewoon je boetes betalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |