Ik gok in de gevangenis.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 06:45 schreef kraakvandaal het volgende:
Ik heb ooit een bekeuring vergeten en nu heb ik de keuze om 400 euro te dokken of 8 dagen zitten.![]()
Kan iemand me vertellen waar je terecht komt als je die dagen ook gaat uitzitten dan?
Dat boeit me niet omdat ik al wat erop heb staan.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 07:03 schreef Snakiej het volgende:
Die 400 euro boete, ge betaald die, en tis opgelost.
Gaat ge 8 dagen in cel, da komt om u strafblad, wat als ge dan ergens werk zoekt?
Dat achtervolgt u voor de rest van u leven.
Waar woon je?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 06:57 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Ja ok maar welke?, er zit nogal wat verschil in 't gerief.
Wat lul jij raar?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 07:03 schreef Snakiej het volgende:
Die 400 euro boete, ge betaald die, en tis opgelost.
Gaat ge 8 dagen in cel, da komt om u strafblad, wat als ge dan ergens werk zoekt?
Dat achtervolgt u voor de rest van u leven.
Ik kan je in paleis soestdijk onderbrengen voor de duur van 8 dagen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 07:09 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
In 't midden van 't land, kun je wat regelen dan?
Ik heb al weleens een goede maat afgezet daar en ook weer opgehaald. Hij moest wel wat langer en viel 'm nix tegen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 07:07 schreef Alicey het volgende:
Ik heb wel eens 8 dagen moeten liggen, da's ook geen pretje!
on-topic : Waarschijnlijk kom je in een huis van bewaring terecht als je niet betaalt. In tegenstelling tot wat sommige lieden menen te geloven is dat echter egen gezellig oord en is het beter om gewoon te betalen.
Nee 400 euro is 8 dagen zitten, of liggen en dat wil ik nu graag weten of de bedden beetje goed zijn.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 07:09 schreef -_Tommy_- het volgende:
volgens mij moet je zitten en dan nog steeds je boete betalen hoor...
Ok.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 07:10 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik kan je in paleis soestdijk onderbrengen voor de duur van 8 dagen.
Gaan we mensen afrekenen op wat ze opleveren?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 07:12 schreef kortsluiting87 het volgende:
Je bent toch niet zo'n gast die continu iets uithaalt he?
Zo iemand die meer kost dan dat hij oplevert.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 07:14 schreef kraakvandaal het volgende:
Gaan we mensen afrekenen op wat ze opleveren?
Maakt niet uit waar je het plaatst.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 07:28 schreef kraakvandaal het volgende:
Ik heb 't idee dat ik dit topic in 't verkeerde subforum heb geplaatst maar het hoort hier dacht ik omdat 't met recht te maken heeft.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 07:32 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Maakt niet uit waar je het plaatst.
Welkom op Fok
Niet in de buurt is gen probleem, ze moeten dus wel voor een fatsoenlijke plek zorgen als ik je goed begrijp.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 07:34 schreef freud het volgende:
Oh, en je wordt geplaatst waar er plek is, en niet wat er handig in de buurt is voor je. Is dus lastig te voorspellen.
DAT hadden we al door, ga maar lekker zitten joh, hebben wij hier ook 8 dagen rust.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 07:04 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Dat boeit me niet omdat ik al wat erop heb staan.
Ik heb 't meer over 't liggen maar verwacht niet dat er ook internet in de cel is.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 07:39 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
DAT hadden we al door, ga maar lekker zitten joh, hebben wij hier ook 8 dagen rust.
Iedereen maakt zo zijn eigen keuzes.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 07:42 schreef mirannie het volgende:
Dat je uberhaupt zo achterlijk bent om te overwegen die 400 euro niet te betalen en gewoon te gaan zitten. Ach, misschien wel goed, vaak hebben ze ook nog wel een psychiater in het huis van bewaring toch?
Wel als het naar opzet ruikt ja...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 07:14 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Gaan we mensen afrekenen op wat ze opleveren?
Het lijkt me gezien de omstandigheden ook weleens goed om die kant van de samenleving te leren kennenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 07:48 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Wel als het naar opzet ruikt ja...
Nee hoor, je bent dan echt van je boete af, een kennis van mij wou zijn boete van 1100 euro gaan uitzitten.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 07:09 schreef -_Tommy_- het volgende:
volgens mij moet je zitten en dan nog steeds je boete betalen hoor...
Ik vind het jammer dat er zoiets als een fatsoenlijke plek bestaat voor mensen als jijquote:Op vrijdag 1 februari 2008 07:38 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Niet in de buurt is gen probleem, ze moeten dus wel voor een fatsoenlijke plek zorgen als ik je goed begrijp.
Kijk daar heb ik iets aan.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 07:54 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Nee hoor, je bent dan echt van je boete af, een kennis van mij wou zijn boete van 1100 euro gaan uitzitten.
Nee, vreemd he, dat de meeste mensen daar geen ervaring mee hebben...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 07:43 schreef kraakvandaal het volgende:
Tot nu steeds reacties van stoere mensen vanachter hun toetsenbord en helaas geen iemand met ervaring.
Hoezo? Dit is toch gewoon een legale manier, als je het geld niet wilt of kunt betalen. Straf=straf.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 07:55 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat er zoiets als een fatsoenlijke plek bestaat voor mensen als jij
Troost je met 't feit dat uitzuigers bestaat.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 07:55 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat er zoiets als een fatsoenlijke plek bestaat voor mensen als jij
Juist, ik moet nu de keuze maken tussen 400 euro betalen of 8 dagen zitten.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 07:56 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Hoezo? Dit is toch gewoon een legale manier, als je het geld niet wilt of kunt betalen. Straf=straf.
Als je niets te melden hebt hou dan gewoon fijn je newbieharses. Bedankt.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 07:56 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Nee, vreemd he, dat de meeste mensen daar geen ervaring mee hebben...
Die vraag is eigenlijk al gewoon beantwoord: daar waar plaats is.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:00 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Juist, ik moet nu de keuze maken tussen 400 euro betalen of 8 dagen zitten.
Mijn vraag is eik best wel simpel, welke gevangenis wordt je dan gestopt?
Doordat ik niet betaald heb voor wat oude bekeuringen heb ik nu dit gezeik.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:00 schreef JamesBrownie het volgende:
O ja, als je het zo bekijkt...
Ik bedoelde dat mensen die in een huis van bewaring terecht komen van mij niet echt een lekker bed of een tv hoeven te hebben.
Zeker niet als ze daar voor 8 dagen zitten, wat niks is, je gaat langer op vakantie.
En die acht dagen dat hij zit, kost mij(en de rest van de samenleving) geld.
Hij ziet het duidelijk niet als straf, dus laat hem aub betalen, dat doet kennelijk meer pijn.
Ik ga mijn kinderen ook niet zeggen dat ze geen boontjes mogen eten als straf, dat vinden ze alleeen maar fijn.
Valt wel mee hoor schat.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:04 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Als je niets te melden hebt hou dan gewoon fijn je newbieharses. Bedankt.
Ok dus 8 dagen op het politiebureau mag niet?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:04 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Die vraag is eigenlijk al gewoon beantwoord: daar waar plaats is.
Wat er mis mee is, leg ik net uit.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:05 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Doordat ik niet betaald heb voor wat oude bekeuringen heb ik nu dit gezeik.
Kan 400 euro dokken en dan is de staat weer tevreden, heb op dit moment meer zin om het uit te gaan zitten, wat is daar mis mee?
Maar om even terug te komen op je vraag.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:06 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Ok dus 8 dagen op het politiebureau mag niet?
Mijn harses is zoek? Wat is er met jouw harses gebeurd? Check je fotoboek!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:05 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor schat.
En ik vond mijn opmerking best zinnig.
Jouw harses zijn zeker zoek?
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:08 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Mijn harses is zoek? Wat is er met jouw harses gebeurd? Check je fotoboek!
Kijk dat wil ik dus weten, heb ook al eens 3 dagen daar gezeten en da's klote, geen fatsoenlijk bed.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:07 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Maar om even terug te komen op je vraag.
Ik ken iemand die 5 dagen op het bureau heeft doorgebracht, 8, geen idee.
Oe, jouw fobo is stoerquote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:08 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Mijn harses is zoek? Wat is er met jouw harses gebeurd? Check je fotoboek!
wow, ziet er echt vet uitquote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:07 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Maar om even terug te komen op je vraag.
Ik ken iemand die 5 dagen op het bureau heeft doorgebracht, 8, geen idee.
Als ik 8 dagen opgesloten wordt dan ga ik bijslapen, geen reet dat jij er aan kan veranderen.quote:
Mijn fobo?quote:
Ik zeg niet dat ik het dan kan veranderen, ik zeg dat het dan een mooie kutstraf is.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:10 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Als ik 8 dagen opgesloten wordt dan ga ik bijslapen, geen reet dat jij er aan kan veranderen.
Als de matras maar goed is.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:11 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik het dan kan veranderen, ik zeg dat het dan een mooie kutstraf is.
Zo ja, stuur hem er direct heenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:15 schreef Parzival het volgende:
zouden we een verdrag hebben met thailand ?
Ach ik ga er vast weer nieuwe contacten opdoen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:18 schreef TheOneAndOnly het volgende:
ik hoop dat je een zeep laat vallen en dat tijdens het oprapen stanley de grote neger je kont effe uitwoond, kijken of het je die 400 euro dan nog waard is voor de volgende keer....
Zo, jij bent grappig zeg! Helemaal zelf bedacht!? Respect hoor!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:18 schreef TheOneAndOnly het volgende:
ik hoop dat je een zeep laat vallen en dat tijdens het oprapen stanley de grote neger je kont effe uitwoond, kijken of het je die 400 euro dan nog waard is voor de volgende keer....
Hee Arma ik heb 't idee dat jij wel enige ervaring hebt waar ik op doel.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:20 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Zo, jij bent grappig zeg! Helemaal zelf bedacht!? Respect hoor!
Ik heb overal ervaring mee.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:22 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Hee Arma ik heb 't idee dat jij wel enige ervaring hebt waar ik op doel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |