jawel hoorquote:
Ben oprecht blij dat het de goede kant opgaatquote:Op vrijdag 1 februari 2008 03:49 schreef qu63 het volgende:
[..]
jawel hoor
Ben na 15 maanden weer thuis
Nu wachten op de mensen van het reïntegratiebureau
Voor verloop van die 15 maanden kan je het beste mn blog ff nalezen
Met mij gaat het top... ik ben blij met alles om mij heenquote:
sommige dingen zijn ook geschreven met drank op, misschien dat je ze dan in de juiste context kunt plaatsenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 03:52 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ben oprecht blij dat het de goede kant opgaat
Je blog nalezen op dit moment lijkt me niet slim... beetje drank op
Das mooi!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 03:53 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Met mij gaat het top... ik ben blij met alles om mij heen
Lekker genietenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 07:58 schreef leonieke het volgende:
Hallo
Vanavond begint het lang weekend
Maar nu ben je ook al vroeg wakkerquote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:09 schreef leonieke het volgende:
Ik weet nog niet wat we gaan doen. Denk niet veel aangezien phille een hoop verbeterwerk heeft liggen. Maar twee extra dagen niet vroeg moeten opstaan is ook al
Ik was op om 6.15u. Vond ik vroeg genoegquote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:25 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Maar nu ben je ook al vroeg wakker
Ohhhquote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:26 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik was op om 6.15u. Vond ik vroeg genoeg![]()
Ik ben al op mijn werk hé
Op naar een nieuwe job?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:46 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb het nu al helemaal gehad hier.
Ben jij gek. Nee.quote:
Gekkie.quote:
en om kwart voor 10 alweer in de autoquote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:45 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Jij hebt ook nog wel een redelijk tijdstip gehaald!
Dude, hoe laat ben jij er vanavond?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:45 schreef mcDavid het volgende:
Jij hebt ook nog wel een redelijk tijdstip gehaald!
Weutikveul. Hoe laat begint het eigenlijk?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dude, hoe laat ben jij er vanavond?
Moet je vaker doenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 03:43 schreef PrintScreen het volgende:
Post ik sinds tijden weer eens in The Lounge.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:06 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Weutikveul. Hoe laat begint het eigenlijk?
En waar is die Exit nou?
Ergens bij een parkeergarage aan Westblaak. Waar wij mogelijk parkeren. Als we nog gaan.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:06 schreef mcDavid het volgende:
Weutikveul. Hoe laat begint het eigenlijk?
En waar is die Exit nou?
Tuurlijk gaan julliequote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ergens bij een parkeergarage aan Westblaak. Waar wij mogelijk parkeren. Als we nog gaan.
Maarehm, ja.. Wij zijn wel saai. JD rijdt namelijk terug. Dus. En ik drink niet. Dusja.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:32 schreef mcDavid het volgende:
Tuurlijk gaan jullie
[edit]
en volgens mij snap ik nu ook hoe ik moet lopen vanaf het station op dat stukje omweg ivm éénrichtingsverkeer na
Die kaart klopt niet echt meerquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:32 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Tuurlijk gaan jullie
[edit]
en volgens mij snap ik nu ook hoe ik moet lopen vanaf het station op dat stukje omweg ivm éénrichtingsverkeer na
Ik wist niet dat JD machinist is?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Maarehm, ja.. Wij zijn wel saai. JD rijdt namelijk terug. Dus. En ik drink niet. Dusja.
Dat zijn wel de rampwijken he, centrum valt nog mee. En helemaal nu perron nul dicht is en de paulus kerk van de grond verdwenen (al staat die nog wel op de kaart van netquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:40 schreef qu63 het volgende:
Rotterdam!
Rotterdamse politie vindt dode man in tuin
Nog een lijk gevonden in Rotterdam
Gewonde bij schietpartij in Capelle a/d IJssel
We gaan niet met de trein omdat we dan te laat terug zijn voor de fietsenstalling en bus. Dus. Ik ga niet lopend naar huis vanaf het stationquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:42 schreef mcDavid het volgende:
Ik wist niet dat JD machinist is?
hint!
Ahhuh.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:54 schreef mcDavid het volgende:
Moet je fiets per sé in een bewaakte stalling dan?
Maargoed dan gaan we maar bewijzen dat het zonder bier ook gezellig kan zijn! [ afbeelding ]
En dat terwijl ik nog moet beginnen met de week.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:20 schreef Kuukske het volgende:
Oh. En weekend!
Waar je je druk om maaktquote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:03 schreef mcDavid het volgende:
[afbeelding] IK HEB KUUKSKE INGEHAALD! [afbeelding]
Je bent gewoon jaloers!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:26 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Waar je je druk om maakt [afbeelding][afbeelding]
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:31 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers! [afbeelding] [afbeelding]
-edit- kut je staat boven me [afbeelding] [afbeelding]
Boeiend. Breng het dan minstens als "Ik ben over Kuukske heen gegaan". Maar dat durf je dan weer niet hequote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:03 schreef mcDavid het volgende:
[ afbeelding ] IK HEB KUUKSKE INGEHAALD! [ afbeelding ]
Dan zou het oud nieuws lijkenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Boeiend. Breng het dan minstens als "Ik ben over Kuukske heen gegaan". Maar dat durf je dan weer niet he
Zouden daar ook van die OV-sufkaart poortjes komen?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:44 schreef marcb1974 het volgende:
En helemaal nu perron nul dicht is
Dude, we lopen in die lijst al een week om elkaar heenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:03 schreef mcDavid het volgende:
[ afbeelding ] IK HEB KUUKSKE INGEHAALD! [ afbeelding ]
Ja nou ja, nu is het nog steeds niet veel boeiender hoorquote:
Gatverdarmequote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:45 schreef Kuukske het volgende:
Dude, we lopen in die lijst al een week om elkaar heen
Nouja!quote:
Ja, doe maar ff verbaasdquote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:49 schreef Kuukske het volgende:
Nouja!
Heb ik een imago?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja, doe maar ff verbaasdJe moet toch aan je imago denken hmm
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:07 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik heb 2x bij je geslapen, dus voor FOK! begrippen hebben we gewoon geneukt.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:07 schreef mcDavid het volgende:
Ja, je was lief, of zo. Zeggen de users hier.quote:
Gezellig trio'tje met JD dan.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:07 schreef mcDavid het volgende:
Tof.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja, je was lief, of zo. Zeggen de users hier.
Daar ben ik veulste lief voor.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:18 schreef mcDavid het volgende:
Of wacht, Ik had al met fraubitch geneukt omdat we samen bier hadden gezopen in Delft.
Dan denk ik dat ik Kuukske minstens anaal op z'n hondjes genomen heb! Op de motorkap!
Ineens snap ik dat hele 'generatiekloofgedoe'...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:18 schreef mcDavid het volgende:
Of wacht, Ik had al met fraubitch geneukt omdat we samen bier hadden gezopen in Delft.
Dan denk ik dat ik Kuukske minstens anaal op z'n hondjes genomen heb! Op de motorkap!
Lees: "Toen hadden we nog geen motorkap".quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:21 schreef Kuukske het volgende:
Daar ben ik veulste lief voor.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Lees: "Toen hadden we nog geen motorkap".
Oh ja, je moest eens wetenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:18 schreef mcDavid het volgende:
Ligt het aan mij of ligt dat laatste er wel enigszins bovenop?quote:Pindakaas.
Ingrediënten: 74% pinda's, zonnebloemolie, dextrose, gehard palmvet, zout.Gemaakt in een fabriek waar noten worden verwerkt.
Wist je dat noten ook in zo'n fabriek worden gemaakt?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:58 schreef mcDavid het volgende:
Ligt het aan mij of ligt dat laatste er wel enigszins bovenop?
mcDavid wil heel graag.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:12 schreef Tally het volgende:
Ik lees neuken en anaal.. Denk daar moet ik even gaan kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |