Precies. Ook al toen hij bij P&W zat.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:31 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Het is niet opeens he. Hij was al maanden met deze operatie bezig.
Niemand?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 07:58 schreef Xith het volgende:
Ik wil hier wel een weddenschapje over sluiten;
Na de uitzending van deze show (laten we zeggen tot 1 maand na de show) zullen er geen arrestaties worden verricht aangande deze zaak.
Als ik gelijk heb upload je een custom banner voor mij voor 8,000 views, en als ik ongelijk heb zal ik een banner voor jou op fok krijgen.
Whehe, dat was wel 1 van de lamlendigste uitzendingen ooitquote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:28 schreef Apache4U het volgende:
En inderdaad, Peter heeft ook de moord op JFK opgelost, dat is ook niet echt wereldnieuws geweest.
Jaaaaahhhaaaa, zucht.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:31 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ja, en nu heeft hij opeens het doorbrekende bewijs? Pffff, geloof er weinig van.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:31 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ja dus?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:33 schreef Noway666 het volgende:
[..]
Jaaaaahhhaaaa, zucht.
Maar deze week en toevallig gisteren heeft hij het toch aangekondigd ?
Inderdaad dat is ook een mogelijkheid, hij wordt of een ster of een maurice de hond kloon.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja, en nu heeft hij opeens het doorbrekende bewijs? Pffff, geloof er weinig van.
Vette HOAX imo.
Uiteraard maar ik hou me niet dagelijks bezig met wat Petertje allemaal doet in het leven... dus.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:34 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ja dus?
Hij moet het toch een keer aankondigen
Dat sowieso.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:36 schreef Noway666 het volgende:
[..]
[..]
Bovendien weet iedereen met een gezonde bovenkamer dat die joran stinkt evenals zijn matties op aruba.
Peter heeft wat en dat weet ie perfect te gebruiken om de aandacht te krijgen die hij graag wil.quote:
Ja, wat een gek he. Op 31-01-2008. Precies één dag voor 01-02-2008. Dat is wel heel toevallig.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:33 schreef Noway666 het volgende:
[..]
Jaaaaahhhaaaa, zucht.
Maar deze week en toevallig gisteren heeft hij het toch aangekondigd ?
Schopje naar TRU dit topic?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:42 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ja, wat een gek he. Op 31-01-2008. Precies één dag voor 01-02-2008. Dat is wel heel toevallig.
maar de werkelijke dader heeft al eerder een bekentenis afgelegd en een DVD is erover gemaakt.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Whehe, dat was wel 1 van de lamlendigste uitzendingen ooit
Je kunt natuurlijk ook alles geloven als 't DVD staat.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:47 schreef henkway het volgende:
[..]
maar de werkelijke dader heeft al eerder een bekentenis afgelegd en een DVD is erover gemaakt.
I shot JFK
JIj bent dan ook jurist of iets in die richting. Dat heb ik uit je reply's in PTA begrepen tenminste..quote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:36 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik niet. Ik heb dat alleen als goede mogelijkheid gezien, maar "weten"? Nee.
Het was sowieso bij die uitzending al duidelijk dat die moeder totaal geen grip op die Joran heeft.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:54 schreef Flawless2006 het volgende:
Vraag me af hoe de sfeer in huize van der Sloot is op dit moment na de imagoshow bij Pauw en Witteman.
Vind 't wel sneu voor zn moeder als die echt niet weet wat er gebeurd zou zijn.
"Zal ik jouw dumpen, voordat jij mij dumpt?"quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:02 schreef Noway666 het volgende:
Dollars ?
Hoop dat ie me ex versiert.Ben benieuwd wat voor one-liners er tegen hem gebruikt worden.
Ik weet niet of ze die gozer nog gaan pakken ervoor, door alle media kannie zowiezo al een onder druk gezet scenario spelen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:00 schreef Urquhart het volgende:
Van der Sloot vannacht gespot in een discotheek in Arnhem, volgens radionieuwsZ'n ellende wegzuipen.
Dat gerhaal is geloofwaardiger dan het CIA verhaaltje.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:53 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook alles geloven als 't DVD staat.
Als die daadwerkelijk op een verborgen camera toegeeft dat hij Nathalie heeft laten verdwijnen, dan is die sowieso al bij het publiek massaal veroordeeld, ook al zou hij niet meer gepakt worden.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:04 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze die gozer nog gaan pakken ervoor, door alle media kannie zowiezo al een onder druk gezet scenario spelen.
Wellicht, niet dat die er geloofwaardiger op wordt natuurlijkquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:07 schreef Xith het volgende:
En ik geloof dat als er een beketenis is van joran op een (dan wel niet verborgen) filmpje, dat joran deze gewoon rustig kan intrekken en dat het daarmee ongeldig wordt.
dat is hij nu al lijkt soms wel.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:07 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Als die daadwerkelijk op een verborgen camera toegeeft dat hij Nathalie heeft laten verdwijnen, dan is die sowieso al bij het publiek massaal veroordeeld, ook al zou hij niet meer gepakt worden.
Opzich niet zo gek, als je meerdere keren gaat liegen, terwijl je in principe onschuldig bent. Althans dat zegt hij.quote:
klopt dat is absoluut erg verdacht gedrag... heel vreemd..quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:09 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Opzich niet zo gek, als je meerdere keren gaat liegen, terwijl je in principe onschuldig bent. Althans dat zegt hij.
Dat maakt de hele zaak al belachelijk. Die Amerikanen weten hoe je ergens orde op zaken stelt.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:14 schreef Noway666 het volgende:
Om maar vast vooruit te speculeren, het gaat pas echt lachen worden als hij of iemand anders veroordeeld wordt.
Die amerikanen nemen geen genoegen met het rechtssysteem van aruba, wat in vergelijk met de states een schijntje zal zijn mocht het tot een veroordeling komen.
Dan zullen we pas alle dr. Phil aanhangers over ons heen krijgen evenals aruba.
Daar ga ik wel vanuit. Het zal wel een gesprek zijn met die Arubaan die bij Peter in het complot zit.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:22 schreef G.Fawkes het volgende:
Het is iid nog maar de vraag of het een bekentenis van Joran is.
Een veelbekeken programma heeft ie zometeen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:23 schreef jorienvdherik het volgende:
Volgens mij valt het echt tegen wat die peter r de vries heeft
Scherpquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:25 schreef schatje het volgende:
Die moeder sprak in meervoud in dat filmpje bij Pauw en Witteman.
"Look what they did to my daughter"
"Look what they did to my country"
Die hoogleraar bij NOVA had het erover dat het verdwijnen van een lijk, geen aanleiding tot een arresatiebevel vormt, dacht ik gehoord te hebben.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:25 schreef G.Fawkes het volgende:
Maar waarom is die gozer dan nog niet opgepakt?
Scherp ja, nog niet eens bij nagedacht. Zal die vader dan hebben meegeholpen? Aangezien die twee vriendjes volgens de bronnen werden vrij gepleit.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:25 schreef schatje het volgende:
Die moeder sprak in meervoud in dat filmpje bij Pauw en Witteman.
"Look what they did to my daughter"
"Look what they did to my country"
Ellende? Lijkt er niet echt op.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:00 schreef Urquhart het volgende:
Van der Sloot vannacht gespot in een discotheek in Arnhem, volgens radionieuwsZ'n ellende wegzuipen.
Ja, dat dat hele gedoe bij P&W gewoon een toneelstukje was van hen beiden, omdat ze eigenlijk al lang achter de echte dader aan zaten...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:19 schreef Heathen. het volgende:
Ik hoop gewoon dat het iemand anders is dan Joran. Gewoon vanwege dat het een geweldige plotwending zou zijn nu iedereen zich zo op hem focust.
Die negerquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:31 schreef SuikerVuist het volgende:
[..]
Ellende? Lijkt er niet echt op.
[ afbeelding ]
Peter R. de Vries 'hot' in de States
Die vader weet er ook meer vanaf. Kan haast niet anders.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:28 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Scherp ja, nog niet eens bij nagedacht. Zal die vader dan hebben meegeholpen? Aangezien die twee vriendjes volgens de bronnen werden vrij gepleit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |