Middlesbrough speelt morgen pas tegen Chelsea.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:27 schreef Longmen het volgende:
Schitterde Alves weer door afwezigheid tegen Arsenal? Zat hij op de tribune ofzo?
haha dom, excusesquote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:29 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Middlesbrough speelt morgen pas tegen Chelsea.
Bolton en Middlesbrough zijn voor mijn gevoel wel een beetje vergelijkbare clubs, ik zou ze beiden in ieder geval niet missen in de PL, mochten ze degraderen.quote:
Nee ik ook nietquote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:33 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Bolton en Middlesbrough zijn voor mijn gevoel wel een beetje vergelijkbare clubs, ik zou ze beiden in ieder geval niet missen in de PL, mochten ze degraderen.
Bij MOTD zeiden ze dat die bal op de paal gewoon voor die 2e speler langs in de korte hoek had gemoeten en daar hadden ze wel een punt.quote:
Hey waar hebben we dat eerder gezien?quote:Op woensdag 2 april 2008 20:06 schreef jorienvdherik het volgende:
scoort genoeg in NL anderrs
Maar Huntelaar gaat volgens jou 100 % wel de wereld veroveren toch?quote:Op woensdag 2 april 2008 20:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hey waar hebben we dat eerder gezien?
Kezman
quote:Op woensdag 2 april 2008 20:46 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Maar Huntelaar gaat volgens jou 100 % wel de wereld veroveren toch?
overdrijven is ook een vakquote:Op woensdag 2 april 2008 23:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Completer dan Alves en Kezman samen.
In welk opzicht? Voetballend is Kezman beter, fysiek sneller en net zo'n killer als Huntelaar.. Het enige waar ik Huntelaar echt beter vind dan die twee is zijn mentaliteit en kopkracht. Zijn snelheid daarentegen.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Completer dan Alves en Kezman samen.
dat dusquote:Op woensdag 2 april 2008 23:23 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
In welk opzicht? Voetballend is Kezman beter, fysiek sneller en net zo'n killer als Huntelaar.. Het enige waar ik Huntelaar echt beter vind dan die twee is zijn mentaliteit en kopkracht. Zijn snelheid daarentegen.
quote:Op woensdag 2 april 2008 23:23 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
en net zo'n killer als Huntelaar..
Huntelaar heeft de laatste jaren wel vaker bewezen dat hij aan maar één kans voldoende heeft. Ik heb het al meerdere malen gezegd, maar hij heeft veel weg van Van Nistelrooij. Is werkelijk niet van de bal te krijgen en is de verdediger op een sluwe manier altijd te slim af. ZIjn doelpunt tegen Heerenveen afgelopen toonde zijn ware kracht.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:30 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ohja, pardon, hij werd maar 3x topscoorder.
Kezman heeft in mijn ogen juist veel meer weg Van Nistelrooij. Waar staat Van Nistelrooij om bekend, juist ja zijn intikkertjes. Bovendien is een goal een goal. En wat zijn intikkers? Ik zie Huntelaar ook amper individuele goals maken. Daarnaast is Ruud allesbehalve sterk met het hoofd, zoals Huntelaar en moet hij het meer van zijn snelheid hebben netals Kezman. En over dat verneuken van kansen overdrijf je ook. Kezman heeft ook vaak genoeg bewezen aan één kans voldoende te hebben, in zijn PSV-tijd althans.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:35 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Huntelaar heeft de laatste jaren wel vaker bewezen dat hij aan maar één kans voldoende heeft. Ik heb het al meerdere malen gezegd, maar hij heeft veel weg van Van Nistelrooij. Is werkelijk niet van de bal te krijgen en is de verdediger op een sluwe manier altijd te slim af. ZIjn doelpunt tegen Heerenveen afgelopen toonde zijn ware kracht.
Kezman is een killer, in het verneuken van kansen ja. Bovendien ook een speler met doelpunten die 90% uit intikkertjes bestaan.
Nou het feit dat hij 1 op 1 vreselijk koelbloedig is vind ik eerder een grote kenmerk van hem. In zijn (beste) tijden bij Manchester werd dit namelijk bevestigd.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:42 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Kezman heeft in mijn ogen juist veel meer weg Van Nistelrooij. Waar staat Van Nistelrooij om bekend, juist ja zijn intikkertjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |