Joran gun je het wel, want dat is een lieve schattige jongen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:16 schreef Hapertje het volgende:
Ach... wat het is... ik gun het die takkelul van een Peter R. de Vries niet! That's a fact. Wat een arrogante kwast. En die moeder van Nathalee... ik hoop gewoon dat de Vries faalt.
Juist niet, want hij erkend dat het een vriend was, hem vertrouwde etc. Ook geeft hij toe dat er een derde was (de persoon met het bootje die het lichaam gedumpt heeft) en dat hij daar nog contact mee heeft. Ook met de persoon die hem genaaid heeft overigens.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:16 schreef golfer het volgende:
Joran is natuurlijke een leugenaar, maar haalt wel met deze verklaring de hele hype rondom Peter Rudolf's uitzending al een beetje onderuit.
Hij komt schijnbaar met concreet bewijs. En mensen die misdrijven plegen horen niet thuis in een samenleving, that's it. Als Peter R. De Vries deze zaak op kan lossen/heeft opgelost, dan gun ik hem dat.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:19 schreef Hapertje het volgende:
Ik gun het Joran ook niet, maar ik vind die feeks van een moeder en Peter R. net zo fout bezig...kom met echt en concreet bewijs of houd gewoon je bek. Die Peter R. is teveel bezig om God te spelen.
Yep, en als een echte Jezus moet hij aan het kruis gespijkerd worden. Net als met zijn Lutherse betweterij toen hij poogde een politieke partij te startenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:19 schreef Hapertje het volgende:
Ik gun het Joran ook niet, maar ik vind die feeks van een moeder en Peter R. net zo fout bezig...kom met echt en concreet bewijs of houd gewoon je bek. Die Peter R. is teveel bezig om God te spelen.
Peter R. for prime minister!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:21 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Yep, en als een echte Jezus moet hij aan het kruis gespijkerd worden. Net als met zijn Lutherse betweterij toen hij poogde een politieke partij te starten
Alleen omdat mevrouw hier het niet gelooft, wilt niet zeggen dat de zaak niet opgelost gaat worden.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:22 schreef Hapertje het volgende:
Ga er maar van uit dat deze zaak NOOIT opgelost wordt!
Omdat ze mooi isquote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:16 schreef DrDentz het volgende:
Waarom komt Agnes Kant steeds in beeld
Ja maar jij vindt Barbara Barend ook lekkerquote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:25 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Omdat ze mooi is![]()
Maar die Joran pwnd Peter
Leugendetectoren zijn allemaal beinvloedbaar en bieden geen waterdicht bewijs.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:24 schreef Hertog_Martin het volgende:
Leugendetector en je bent al een eind verder tochTis niet alsof ie KGB is dat ie dat kan tricken
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:21 schreef Aoristus het volgende:
Yep, en als een echte Jezus moet hij aan het kruis gespijkerd worden. Net als met zijn Lutherse betweterij toen hij poogde een politieke partij te starten
Had je moeten doen bij je huwelijk.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar intussen heeft ie alle media van Nederland en de USA al 2 dagen in de ban.
Publicitair kan Peter Rudolf wel z'n mannetje slaan.
Ik wil hem graag inhuren bij evenementen en partijen om wat voor-publiciteit te genereren.
Nee joh, dat wilden we low-key houden.quote:
Dus zelfs jij kent grenzenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:46 schreef jorienvdherik het volgende:Dat filmpje, bett holoway is oud genoeg voor me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |