quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:46 schreef Aoristus het volgende:
smakeloos, proberen mee te liften op Deep Troath
Whe, ik liep dat net al te brullen in de keuken.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:53 schreef DrDentz het volgende:
Het is niet zomaar een vrouw. Het is Mieke.![]()
Je vindt jezelf over tig jaar vies om naar te kijken?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:54 schreef Insomaniac het volgende:
Ik vond het gewoon vies. En Agnes stom. Terwijl ze wel een punt heeft, maar daar luisterde ik al niet meer naar.
Ja, vies. Ik vind het vies. Ik vind m'n eigen poep ook vies, dus mocht ik 88 worden en naakt voor de spiegel staan, dan vind ik dat vies.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Je vindt jezelf over tig jaar vies om naar te kijken?
Oude mensenlichamen zijn vies.
Dat je dus maar snel blind mag worden, dan.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:02 schreef Insomaniac het volgende:
Ja, vies. Ik vind het vies. Ik vind m'n eigen poep ook vies, dus mocht ik 88 worden en naakt voor de spiegel staan, dan vind ik dat vies.
Ik heb nog 60 jaar, dus ik wacht nog effe. Zolang jij je kleren aanhoudt is er niets aan de hand.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat je dus maar snel blind mag worden, dan.
Hoe slecht kan een photoshop zijnquote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:15 schreef leur het volgende:
http://img227.imageshack.us/my.php?image=peterandnataleeui5.jpg
Daarom. Hier maak je gewoon geen grappen over, niet tegen vrienden, en zeker niet wanneer je verdachte #1 bent.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:23 schreef 7eVeNL het volgende:
Zit iemand te kijken?? Wat is het toch een comediant...
Nu wil hij volgens mij van de werkelijke situatie een grap maken... hoe stom kan je zijn om opnieuw voor je eigen best wil te liegen om een wereld strafzaak...
Dit is echt nep, en dan nog heel even emotioneel doen... Dag Joran
Maar nu nog bewezen krijgen dat die bekentenis op waarheid berust, dat zal toch een hele kluif zijn lijkt me zo. (Of ze moeten het lijk gevonden hebben), maar een verklaring van die zgn vriend van Joran die het lichaam met de boot in de zee heeft gedumpt zegt eigenlijk ook nog niets, dat kan net zo goed een wraak-actie zijn oid.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:24 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Daarom. Hier maak je gewoon geen grappen over, niet tegen vrienden, en zeker niet wanneer je verdachte #1 bent.
Dat denk ik dus ook.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:47 schreef Hertog_Martin het volgende:
Weet bijna zeker dat dit dus al alles is he. Dat de enige onthulling die PrdV heeft de uitspraak is over dat bootje.
De 2 uur zal vooral gevuld worden door het hele verhaal vanaf 2005 opnieuw te vertellen, uitgebreid te belichten hoe ze dat gedaan hebben met het inbrengen van een persoon met afluisterapparatuur... en dan op het eind dus die uitspraak en dat moet dan dus het bewijs zogenaamd zijn en dan nog even die moeder en dan hart voor nederland.
Inderdaad. Voor die anti-climax ben ik ook bangquote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:47 schreef Hertog_Martin het volgende:
Weet bijna zeker dat dit dus al alles is he. Dat de enige onthulling die PrdV heeft de uitspraak is over dat bootje.
De 2 uur zal vooral gevuld worden door het hele verhaal vanaf 2005 opnieuw te vertellen, uitgebreid te belichten hoe ze dat gedaan hebben met het inbrengen van een persoon met afluisterapparatuur... en dan op het eind dus die uitspraak en dat moet dan dus het bewijs zogenaamd zijn en dan nog even die moeder en dan hart voor nederland.
reiskostenvergoeding is heel normaal hoor, maar je zult wel het gewoon niet meer willen zien, das wat anders.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:50 schreef Wopper1 het volgende:
Pauw en Witteman hebben dus ¤5000,- betaald aan familie van der Sloot......
Daar gaan onze centen dus heen![]()
![]()
![]()
Ze hebben voor mij afgedaan. Morgen wil ik de reactie nog even zien, maar dan is het afgelopen met P&W.
Retourtje is 1200 euro hoogstensquote:Op zondag 3 februari 2008 23:55 schreef maril het volgende:
[..]
reiskostenvergoeding is heel normaal hoor, maar je zult wel het gewoon niet meer willen zien, das wat anders.
Wat denk je nou zelf? Dat een paar tickets aruba=nederland=aruba ¤5000,- kosten?quote:Op zondag 3 februari 2008 23:55 schreef maril het volgende:
[..]
reiskostenvergoeding is heel normaal hoor, maar je zult wel het gewoon niet meer willen zien, das wat anders.
Het lijkt mij in ieder geval handig om die Patrick ook ff te checken, erg geloofwaardige man.quote:Op maandag 4 februari 2008 00:04 schreef MiLalaa het volgende:
och ja Peter R. heeft die criminele Patrick infiltrant toch ook 25000 betaald?
En wat heeft dat met een ''publieke omroep'' te maken?quote:Op maandag 4 februari 2008 00:04 schreef MiLalaa het volgende:
Dat wordt niet met overheidsfinanciëring- en indirect belastinggeld van de burger betaald.quote:Op maandag 4 februari 2008 00:04 schreef MiLalaa het volgende:
Verrassendquote:Op maandag 4 februari 2008 13:10 schreef Wopper1 het volgende:
Vanavond te gast in Pauw & Witteman: misdaadverslaggever Peter R. de Vries en zijn team...
komt Joran?quote:Op maandag 4 februari 2008 13:10 schreef Wopper1 het volgende:
Vanavond te gast in Pauw & Witteman: misdaadverslaggever Peter R. de Vries en zijn team...
Je moet nog een hoop leren jongenquote:Op maandag 4 februari 2008 13:33 schreef sander89 het volgende:
Hopelijk laten ze Peter R de Vries ook zien dat de zaak helemaal niet opgelost is en dat eigenlijk kwa veroordeling voor iemand bijna niks dichter bij zijn gekomen.
Natuurlijk is wel goed dat die weer aan de orde stelt maar ik had veel meer verwacht en hopelijk hebben P&W dat ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |