Fred Rutten is inderdaad de laatste tijd bij Ajax zou passen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:25 schreef Houniet het volgende:
[..]
Fred Rutten, Ron JansDoe eens normaal gast [ afbeelding ].
Van Gaal had tegen Ibra gezegt dat hij niet nodig was voor de competitie. Hooguit konden we hem gebruiken voor de CL. Belachelijke opmerking natuurlijk en vlak daarna vertrok Ibra.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:25 schreef Blawh het volgende:
[..]
Lag van Gaal daar ook mee in de clinch?Zo goed volg ik Ajax niet, was dat in zijn tijd als TD?
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:26 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Op dit moment heb ik véél liever Lindgren in de basis dan Davids.
Ehmm.. is het in theorie ook niet voor ajax precies het zelfde? Er is talent, er is (veel) geld om dat talent aan te vullen met goede spelers en er is nog een beetje internationale status over wat spelers van buitenaf aanspreekt.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:57 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik snap je vraag maar je hoeft het ook niet te bagatelliseren. In theorie is het geen kunst om met Barcelona kampioen te worden. Toch worden ze het niet elk jaar.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:28 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Van Gaal had tegen Ibra gezegt dat hij niet nodig was voor de competitie. Hooguit konden we hem gebruiken voor de CL. Belachelijke opmerking natuurlijk en vlak daarna vertrok Ibra.
Was in zijn tijd als TD ja.
En die zal je zondag ook krijgen. Ben benieuwd wat hij ervan bakt.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:26 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Op dit moment heb ik véél liever Lindgren in de basis dan Davids.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:28 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Van Gaal had tegen Ibra gezegt dat hij niet nodig was voor de competitie. Hooguit konden we hem gebruiken voor de CL. Belachelijke opmerking natuurlijk en vlak daarna vertrok Ibra.
Was in zijn tijd als TD ja.
Zal wel ff wennen zijn.. maar komt wel goed denk ikquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:30 schreef Houniet het volgende:
[..]
En die zal je zondag ook krijgen. Ben benieuwd wat hij ervan bakt.
WTFquote:A British woman who ripped off her ex-boyfriend's testicle with her bare hands and tried to swallow it has been jailed.
WTF op welke sites zit jij allemaal gastquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:33 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Zal wel ff wennen zijn.. maar komt wel goed denk ik
Trouwens.. ik moet dit ff delen met jullie
[..]
WTF
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:36 schreef w00h00 het volgende:
Kampioenen!!
Denk het niet.. want welke overtreding heeft wegereef dan waargenomen zodat hij besloot om een vrije trap te geven ??quote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Doe niet zo naief.
Tuurlijk komt dat onderzoek er en tuurlijk wordt hij (terecht, helaas) geschorst..
Voor de eerste overtreding floot hij niet hoorquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:42 schreef Chadi het volgende:
[..]
Denk het niet.. want welke overtreding heeft wegereef dan waargenomen zodat hij besloot om een vrije trap te geven ??
PSV kreeg toch een vrije trap voor die charge van Davids op Farfan?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:46 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Voor de eerste overtreding floot hij niet hoor
Nope... zojuist even teruggezocht, lijkt er niet op. Commentator zegt ook 'Wegereef laat dit gaan'quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:47 schreef Chadi het volgende:
[..]
PSV kreeg toch een vrije trap voor die charge van Davids op Farfan?
Edit: nee?.. Ik heb de wedstrijd net even gekeken (zat in het buitenland) en ow ow suarez.. 2 toch wel 100 procent kansen hoor.. Als hij ze tegen feyenoord maakt dan hoor je mij niet meer maar suarez is niet in zijn goede doen.. Hij twijfeld ook te veel, voorgeven, schieten, voorgeven, schieten en uiteindelijk maakt hij dan de actie met als gevolg balverliesquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:47 schreef Chadi het volgende:
[..]
PSV kreeg toch een vrije trap voor die charge van Davids op Farfan?
Typisch een speler die teveel in een keurslijf is geperst door Ajax. Natuurlijk moet ie nokken met schwalbes en natuurlijk moet ie meer afspelen, maar daar moet hij nu allemaal teveel over nadenken zodat het altijd te lang duurt....quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:52 schreef notunreal het volgende:
[..]
Edit: nee?.. Ik heb de wedstrijd net even gekeken (zat in het buitenland) en ow ow suarez.. 2 toch wel 100 procent kansen hoor.. Als hij ze tegen feyenoord maakt dan hoor je mij niet meer maar suarez is niet in zijn goede doen.. Hij twijfeld ook te veel, voorgeven, schieten, voorgeven, schieten en uiteindelijk maakt hij dan de actie met als gevolg balverlies
Of wat?!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:51 schreef Noshiba het volgende:
en jongens, gaan we zaterdag lekker biertje zuipuhhhh!!!
Blijf van me nikes af ouwe..quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:56 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Of wat?!
Zaterdag sowieso de stad in.
Ja dat gevoel heb ik ook.. Als je hem bij groningen zag speelde hij gewoon heerlijk, onbedwongen maar nu...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Typisch een speler die teveel in een keurslijf is geperst door Ajax. Natuurlijk moet ie nokken met schwalbes en natuurlijk moet ie meer afspelen, maar daar moet hij nu allemaal teveel over nadenken zodat het altijd te lang duurt....
Ik denk ook, dat dat een van de grote problemen is bij Ajax.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Typisch een speler die teveel in een keurslijf is geperst door Ajax. Natuurlijk moet ie nokken met schwalbes en natuurlijk moet ie meer afspelen, maar daar moet hij nu allemaal teveel over nadenken zodat het altijd te lang duurt....
Dan haal je diequote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:07 schreef Wooldoor het volgende:
De champions league overwinning was voor een groot deel te danken aan Ten Cate
quote:
Ik snap al jaren niet waarom ajax zo krampachtig vast blijft houden aan dat 'ajax-systeem'. Als het daadwerkelijk het best mogelijke systeem zou zijn, waarom levert het dan zo weinig resultaten op?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:06 schreef Chadi het volgende:
Dat is nou het probleem van AJAX .. het systeem staat centraal niet de kwaliteiten van de spelers. Je moet een systeem spelen waarin die kwlaiteiten de kans krijgen om naar boven te komen.
Het staat of valt natuurlijk wel met de spelers die het moeten uitvoeren, veel meer dan een sterk defensief systeem waarin minder creativiteit en meer draafvermogen van spelers wordt gevraagd.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:26 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik snap al jaren niet waarom ajax zo krampachtig vast blijft houden aan dat 'ajax-systeem'. Als het daadwerkelijk het best mogelijke systeem zou zijn, waarom levert het dan zo weinig resultaten op?
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:26 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik snap al jaren niet waarom ajax zo krampachtig vast blijft houden aan dat 'ajax-systeem'. Als het daadwerkelijk het best mogelijke systeem zou zijn, waarom levert het dan zo weinig resultaten op?
Dat is idd een beetje het probleem.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:40 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Gast achter mij zei het heel passend.
Ajax speelt om te voetballen, PSV speelt om te winnen
Maar het ziet er allebei niet uit.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:40 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Gast achter mij zei het heel passend.
Ajax speelt om te voetballen, PSV speelt om te winnen
Dat is niet waar. Het wordt sporadisch nog vertoond in Enschede en Heerenveen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:44 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Maar het ziet er allebei niet uit.
Het magische Ajax-voetbal wordt ook al een jaar of tien niet meer getoond.
Ben ook bang dat het Marco van Basten wordt.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:05 schreef PyTh het volgende:
Ondanks de geruchten die er zijn denk ik dat je Hiddink kunt vergeten.
Sorry hoor maar het zijnt och echt de kwaliteiten van RIjkaard. Die man is gewoon verschrikkelijk goed. Wat heeft HTC nou laten zien bij Ajax behalve dat hij zijn ego niet opzij kon zetten?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:07 schreef Wooldoor het volgende:
Rutten en Verbeek zijn de trainers die het beste en meest aanvallende voetbal in de eredivisie spelen met hun team. Ook zijn die clubs nog eens bepert met geld iets wat Ajax een stuk minder is.
Mensen roepen hier vaak Rijkaard maar wat heeft hij nou eigenlijk gepresteerd? De champions league overwinning was voor een groot deel te danken aan Ten Cate en met zijn selectie zou hij er meer uit moeten kunnen halen.
Mijn god als dat hem wordt en hij presteert niet goed kan Cruijf gelijk ophoeren als adviseur.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:07 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ben ook bang dat het Marco van Basten wordt.
Wie is dat?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:57 schreef BonJovi het volgende:
[ afbeelding ] Er is tenminste een iemand die plezier heeft de laatste dagen.
Ik heb via via een officiele Ajax Supportersvereniging Urzaiz spelers-ansichtkaart gekregenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:13 schreef Morendo het volgende:
[..]
De Stormram, de Tank, de Supersub. Onzer allen Urzaiz
quote:Van Basten geeft uitleg over Ajax
vrijdag 01 februari, door SV, Amsterdam, 13:14u, FC Update
Marco van Basten ontkwam er niet aan, vrijdagmiddag in Zeist. Natuurlijk was de coach eigenlijk aanwezig om over de komende interland van het Nederlands elftal tegen Kroatië te praten, maar de aanwezige journalisten wilden veel liever weten hoe het nu precies zat met de interesse van Ajax. Van Basten gaf eerder deze week immers aan een gesprek met de Amsterdamse club gehad te hebben.
'Ik heb inderdaad contact gehad met Ajax. Tijdens dat gesprek is me gevraagd of ik interesse had om na de zomer trainer te worden', vertelt Van Basten. 'Niets meer en niets minder. Ik heb gezegd dat ik daar wel oren naar had, maar dat er verder nog een hoop besproken moet worden. Wat dat betreft is alles dus heel pril.'
Van Basten, die overigens nogmaals benadrukte dat hij niet de enige kandidaat voor de vacante positie van hoofdtrainer in Amsterdam is, liet weten dat er op korte termijn een vervolgafspraak plaats zal vinden. 'Maar daar zal ik zelf niet aanwezig zijn. Dat laat ik aan mijn zaakwaarnemer over. Waar dat gesprek over zal gaan? Nou, over mijn eisen. Wat mijn eisen zijn, ga ik natuurlijk niet aan jullie vertellen. Maar het is nog veel te vroeg om allerlei conclusies te trekken.'
Waarom? Veel erger dan het de afgelopen 10 jaar was, kan het toch niet worden?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:07 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ben ook bang dat het Marco van Basten wordt.
Oh ja die man heeft nog geen wedstrijd goed gespeeld met Oranje en die moet Ajax dan goed laten spelen met het beperkte materiaal dat we hebben.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:19 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Waarom? Veel erger dan het de afgelopen 10 jaar was, kan het toch niet worden?
Eens iemand die eens wat anders durft te doen. Die tegen het bestuur in durft te gaan. Ik zou mn handjes dichtknijpen als ik Ajacied was.
Een beginnend trainer/coach bij Ajax de kans geven zich te bewijzen, waarom meteen bij Ajax? Waarom niet eerst bij een wat kleinere club? Waarom de gok nemen, als het al ruim tien jaar kut gaat?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:19 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Eens iemand die eens wat anders durft te doen. Die tegen het bestuur in durft te gaan. Ik zou mn handjes dichtknijpen als ik Ajacied was.
Ik ben wel blij, dat Bruins niet meespeelt, dat kan zo een plaag zijn voor de verdediging.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:08 schreef patrickt37 het volgende:
Van Marwijk kent aantal vraagtekens
Geschreven door Franklin Stoker op vrijdag, 1 februari om 12:10
Feyenoord heeft nog geen antwoord op de vraag over de inzetbaarheid van Theo Lucius, Michael Mols en Tim de Cler voor het beladen treffen met Ajax. Het drietal verscheen niet op de oefensessie van de Rotterdammers.
Ook Chun-Soo Lee bleek nog niet geheel okselfris en werkte op Varkenoord een aangepast programma af. Tevens zijn Luigi Bruins en Danny Buijs nog niet volledig hersteld van respectievelijk een hamstring- en bilspierblessure. Beiden trainden wel weer mee met de groep van Bert van Marwijk.
De Klassieker in de Amsterdam Arena zal onder de vleugels van arbiter Jack van Hulten worden genomen. De leidsman floot nooit eerder een duel tussen Ajax en Feyenoord.
![]()
Bruins is inderdaad een goeie. Die had ik ook best bij Ajax willen zien.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:26 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik ben wel blij, dat Bruins niet meespeelt, dat kan zo een plaag zijn voor de verdediging.
Zeker voor de verdediging van ons aller Ajax.
Jij begreep mijn antwoord niet helemaalquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:29 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ehmm.. is het in theorie ook niet voor ajax precies het zelfde? Er is talent, er is (veel) geld om dat talent aan te vullen met goede spelers en er is nog een beetje internationale status over wat spelers van buitenaf aanspreekt.
Als PSV'er, als Ajacied zou je er niet blij mee zijn, toch?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:31 schreef PyTh het volgende:
Als Bassie z'n eisen niet te gortig zijn wordt is hij volgens mij volgend seizoen "gewoon" de nieuwe trainer bij jullie clubje.
Ik zou er wel blij mee zijn
bruins is een prutser, zoals die nu speelt.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:29 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Bruins is inderdaad een goeie. Die had ik ook best bij Ajax willen zien.
Er zijn bij Feyenoord wel meer spelers niet erg in vorm vind ik. Maar Bruins is wel een man met een mooie steekpass en overzicht.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:32 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
bruins is een prutser, zoals die nu speelt.
Ik hoop, dat ze er zo allemaal over denken bij Feyenoord, dan kan Ajax hem volgend jaar overnemen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:32 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
quote:'Dat gesprek gaat niet alleen over geld, maar ook over andere eisen die ik heb,' vertelde de bondscoach vrijdag tijdens de presentatie van zijn selectie voor de oefeninterland tegen Kroatië van komende woensdag. 'Ik wil nu echter niet al te veel over Ajax praten. Ik wil me op het EK concentreren. Bovendien heeft Ajax ook nog andere kandidaten. Dat hebben ze me verteld.'
Kwam door het gekneus van Ogararu, Bruins ging 100x naar ze rechterbeen en toch stapte Ogararu steeds verkeerd uitquote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:35 schreef BonJovi het volgende:
Bruins was de beste speler bij Feyenoord - Ajax
Ja man Wijnaldum liep hem ook al uit alsof hij er niet stondquote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:38 schreef Jasza het volgende:
[..]
Kwam door het gekneus van Ogararu, Bruins ging 100x naar ze rechterbeen en toch stapte Ogararu steeds verkeerd uit![]()
Hoezo? Zij incasseren geld verkopen met winst.. net of ze wat aan het voetbal hebbenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:40 schreef HeatWave het volgende:
Zou de top bij Ajax nu ook echt de klok op 5 voor 12 zien staan of niet?
Hmm ok, maar ik vind wijnaldum ook slecht, maar die vind ook iedereen bij feyenoord goedquote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:34 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik hoop, dat ze er zo allemaal over denken bij Feyenoord, dan kan Ajax hem volgend jaar overnemen.
Je hebt goud in handen met die jongen!
Ach ja, over twee weken juich er weer om. Bruins is het grootste talent wat er in Rotterdam rond loopt.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:32 schreef jorienvdherik het volgende:
quote:John Heitinga kan voor komende zomer een streep zetten door de naam van Atlético Madrid. De Madrilenen hebben zich verzekerd van de diensten van Tomas Ujfalusi, die transfervrij overkomt van Fiorentina. (Marca)
Volgens Frank de Boer is Heitinga ook nog niet klaar voor een transfer. Na volgend seizoen wel. ,,Dan kan hij als een echte topper weg", zei hij in Sportweek. Als het meezit praat De Boer Sjon dus een transfer uit z'n hoofd.quote:
Heitinga moet blijvenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:53 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Volgens Frank de Boer is Heitinga ook nog niet klaar voor een transfer. Na volgend seizoen wel. ,,Dan kan hij als een echte topper weg", zei hij in Sportweek. Als het meezit praat De Boer Sjon dus een transfer uit z'n hoofd.
Laten we hopen dat die eisen een fatsoenlijke spelersgroep betreffen.quote:Eisen Van Basten worden met Ajax besproken
01/02/2008 14:01
Een zaakwaarnemer van Marco van Basten spreekt volgende week met een afvaardiging van Ajax, de beoogde nieuwe werkgever van de bondscoach.
'Dat gesprek gaat niet alleen over geld, maar ook over andere eisen die ik heb', vertelde de bondscoach vrijdag tijdens de presentatie van zijn selectie voor de oefeninterland tegen Kroatië van komende woensdag.
Van Basten verder: 'Ik wil nu echter niet al te veel over Ajax praten. Ik wil me op het EK concentreren. Bovendien heeft Ajax ook nog andere kandidaten. Dat hebben ze me verteld.'
Ajax is sinds het vertrek van Henk ten Cate in het begin van dit seizoen op zoek naar een hoofdtrainer. Adrie Koster, de huidige oefenmeester van de Amsterdamse club, geldt als interim-trainer. De Zeeuw gaat volgend seizoen normaal gesproken weer met de beste jeugdspelers van Ajax werken.
Congratz!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:12 schreef MisterJ.Lo het volgende:
-offtopic-
Mijn weekend kan niet meer stuk al mijn toetsen afgerond, nu alleen nog een halfjaar stage plus afstudeeropdracht maken en ik ben afgestudeerd voor het HBO
Dat zegt in het geval van Van Basten niet zoveel helaasquote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:10 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Laten we hopen dat die eisen een fatsoenlijke spelersgroep betreffen.
Lijkt me niet. Ja, over 576 minuten.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:40 schreef HeatWave het volgende:
Zou de top bij Ajax nu ook echt de klok op 5 voor 12 zien staan of niet?
Nee, die zal zich bijv hard maken voor het aanblijven van urby, die selecteert hij nu namelijk ook nog doodleuk....quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:18 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Dat zegt in het geval van Van Basten niet zoveel helaas
Hij is niet opgeroepen hoorquote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, die zal zich bijv hard maken voor het aanblijven van urby, die selecteert hij nu namelijk ook nog doodleuk....
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:19 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Ja, over 576 minuten.
Denk dat dat wel meevalt. Van Basten blijft stug aan 4-3-3 volhouden. Weer geen kampioen volgend jaar. Mark my words.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:19 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Veel talenten hebben ze er ook niet rondlopen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:44 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Ach ja, over twee weken juich er weer om. Bruins is het grootste talent wat er in Rotterdam rond loopt.
Hij is niet opgenomen voor het duel met Kroatiëquote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, die zal zich bijv hard maken voor het aanblijven van urby, die selecteert hij nu namelijk ook nog doodleuk....
De heldquote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:45 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hij is niet opgenomen voor het duel met Kroatië
quote:Vanaf het moment dat Jurgin Colin zijn contract ondertekende bij Ajax heeft de speler het zwaar te voorduren bij zowel media als publiek. Aangezien de verdediger de laatste wedstrijden een betere indruk heeft achtergelaten hebben wij de bezoekers van Ajax Zone de vraag gesteld of hij een tweede kans moet krijgen in Amsterdam. Het is duidelijk dat de meninng van de bezoekers nogal verdeeld is want 40,3 % van de stemmers geeft aan dat hij per direct mag vertrekken.
Aan de andere kant beweren 36,73% van de bezoekers nog steeds vertrouwen te hebben in de verdediger en deze moet dan ook een tweede kans krijgen. Voor 22,97% is het nog niet helemaal duidelijk en deze geven aan nog erg te twijfelen of hij een tweede kans in Amsterdam moet krijgen.
Nee, Ajax zit lekker in de talentenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:43 schreef Cyberia18 het volgende:
Veel talenten hebben ze er ook niet rondlopen.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:52 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Nee, Ajax zit lekker in de talenten
quote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:52 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Nee, Ajax zit lekker in de talenten
Siem de Jong en Van der Wiel, dat zijn echte talenten. De rest gaat het toch niet halen. Ik heb het over talenten a la Bruins, die er op hun twintigste al grotendeels staan.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:58 schreef Cyberia18 het volgende:
![]()
MC Donald, Siempje, Poep ON, Atavita
Nee ik geef je groot gelijk. We lopen overal maar alles af te kraken terwijl we zelf in huis grotere problemen hebben.quote:
Was natuurlijk ook sarcastischquote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:01 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Siem de Jong en Van der Wiel, dat zijn echte talenten. De rest gaat het toch niet halen. Ik heb het over talenten a la Bruins, die er op hun twintigste al grotendeels staan.
* Sony_Nintendo is jaloersquote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:14 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik heb via via een officiele Ajax Supportersvereniging Urzaiz spelers-ansichtkaart gekregen
Ja de laatste paar wedstrijden speelde hij goed. Volgens mij was hij in de oefenwedstrijden aan het begin van het seizoen ook niet slecht. Ik vind zeker dat hij een tweede kans verdient.quote:
Wie?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:06 schreef jorienvdherik het volgende:
Zit Urazaiz zonder in de kroeg of in de arena ?
Zou het?quote:Bovendien heeft Ajax ook nog andere kandidaten, dat hebben ze me zelf verteld. Er is dus nog helemaal niets zeker."
Nou, ik weet niet op welke leeftijd jij zit, maar ik zou toch niet willen terugvallen in jarenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:09 schreef BonJovi het volgende:
Johnnywie zou zijn broertje nou niet willen zijn
Zelfs met een goed gespelde Urzaiz kon ik nog geen chocola van z'n zin maken, vandaarquote:
Vrijdag middag borrel hier op kantoorquote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:09 schreef Damzkieee het volgende:
Heb je weer gezopen Jorien?
Ah op zo'n fietsquote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:15 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Zelfs met een goed gespelde Ursaiz kon ik nog geen chocola van z'n zin maken, vandaar
Ben je kantoortje aan het spelen met je vriendjes?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:16 schreef jorienvdherik het volgende:
Vrijdag middag borrel hier op kantoor
quote:De Sanders nieuwe fysiotherapeut van Oranje
01 februari 2008
Ricardo de Sanders is de nieuwe fysiotherapeut van het Nederlands elftal. Hij is de vervanger van Rob Ouderland die dit kalenderjaar bij Zenit Sint Petersburg aan de slag is gegaan.
De Sanders combineert dit seizoen zijn nieuwe werkzaamheden met zijn huidige functie bij Ajax. Daarna treedt hij fulltime in dienst bij de KNVB. De Sanders werkte tussen 1996 en 2001 ook al bij de nationale voetbalbond.
quote:De VI meldt dat het onderzoek over de prestaties van Ajax door de onderzoekscommissie wel degelijk kritische noten bevat. Zo zou het functioneren van Maarten Fontein en Martin Van Geel ter discussie staan. De manier waarop Ajax zich beweegt op de transfermarkt en de matige prestaties zijn hiervoor de voedingsbodem. De onderzoekscommissie zal haar bevindingen over een maand presenteren.
Echt?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:40 schreef Nashje het volgende:
OPBOUWJAAR![]()
Volgend jaar kampioen, nee echt, deze keer echt.
Anders volgend jaar, dan moet het team wel in zijn gespeeld. Maar als dat het niet is komt er een nieuwe trainer en worden we dat jaar daarna kampioen. Echt waar. Dan echt. Of toch een jaar later...... Dan winnen we gewoon de CL. Naja we zien wel.quote:
Waarom niet? Ben niet echt op de hoogte van die spelregels..quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:43 schreef SpotlessMind00 het volgende:
We kunnen de Johan Cruijff Schaal alvast niet meer winnen dus dat is een goed voorteken
Als Sjonnie en Huntelaar blijven heb je mijn stemquote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:40 schreef Nashje het volgende:
OPBOUWJAAR![]()
Volgend jaar kampioen, nee echt, deze keer echt.
Gaat tussen de landskampioen en bekerwinnaarquote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:47 schreef notunreal het volgende:
[..]
Waarom niet? Ben niet echt op de hoogte van die spelregels..
Als Feyenoord de beker wint en kampioen wordtquote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:48 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Gaat tussen de landskampioen en bekerwinnaar
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:54 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Als Feyenoord de beker wint en kampioen wordten wij 2e worden dan spelen we volgens mij alsnog JC schaal.
Echt dit komt me bekend voor.. maar een geniaal ideequote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:43 schreef Nashje het volgende:
[..]
Anders volgend jaar, dan moet het team wel in zijn gespeeld. Maar als dat het niet is komt er een nieuwe trainer en worden we dat jaar daarna kampioen. Echt waar. Dan echt. Of toch een jaar later...... Dan winnen we gewoon de CL. Naja we zien wel.
Is de prijs al omhoog gegaan eigenlijk?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:33 schreef HeatWave het volgende:
Idd, je kan beter je seizoenskaart voor "volgend seizoen" kopen, want al 10 jaar lang worden we volgend jaar kampioen...
JAAAHHHH carnaval.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:46 schreef BonJovi het volgende:
Spannend het is bijna zo ver
Jan Ariequote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:32 schreef El_Bassie het volgende:
Sinds wanneer is Jan-Arie geen talent meer?
Wat zit er in het seizoenskaartpakket voor volgend seizoen trouwens? Robin Nelisse?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:33 schreef HeatWave het volgende:
Idd, je kan beter je seizoenskaart voor "volgend seizoen" kopen, want al 10 jaar lang worden we volgend jaar kampioen...
Dat dus.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:32 schreef El_Bassie het volgende:
Sinds hij te weinig in de basis heeft gestaan om een oordeel over hem te vellen?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:32 schreef El_Bassie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |