Volgens mij kun je die ook beter kwijt dan rijk zijn.....quote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
Davids zijn we dus 7(!!) wedstrijden kwijt.
Wat een oliedomme actie zeg...
Nog altijd hoop ik dat Marco van Basten het niet wordt, maar het komt zelden uit wat ik hoop.quote:
Op dit moment zeker. Hij komt terug van een zware blessure, en er wordt verwacht dat hij er meteen staat. Terwijl hij het gewoon niet kan belopen. Dan loopt die alleen maar gefrustreerd rond.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:24 schreef PyTh het volgende:
[..]
Volgens mij kun je die ook beter kwijt dan rijk zijn.....
Dat was dacht ik wel het streven.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:38 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Verdomme zeg.. baal nog steeds van woensdag.. om steeds maar weer dezelfde fouten te zien.. [ afbeelding ]
Zou de nieuwe trainer niet deze maand bekend gemaakt gaan worden?
hmm.. zo streven wij ook al weer sinds 2004 naar een landskampioenschap.. zal er dus ook weer niet van komen..quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:38 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat was dacht ik wel het streven.
quote:Davids moet vrezen voor tweede schorsing
Edgar Davids hangt nog een tweede schorsing boven het hoofd. De middenvelder van Ajax mocht tijdens het midweekse duel met PSV (0-2 verlies) al inrukken wegens een grove charge op de benen van Edison Mendez, maar een eerdere overtreding zou de aanvoerder wel eens fataal kunnen worden.
De 'Pitbull' beging eerder in het treffen een overtreding op aanvaller Jefferson Farfan. Volgens scheidsrechter Jan Wegereef had daar al rood voor getrokken kunnen worden. "Na het zien van de tv-beelden was ook de eerste actie, een overtreding op Jefferson Farfán, rood waard. Het zou me niet verbazen als de aanklager betaald voetbal nog een onderzoek instelt", aldus de arbiter.
Hoewel Wegereef het incident met de Peruviaan niet heeft waargenomen mag Davids vrezen voor een nieuwe schorsing. Ditmaal zou het een schorsing betreffende vijf competitieduels zijn. "Mijn assistenten helaas ook niet, vertelden ze me na de wedstrijd. Was het maar tien meter verder naar links gebeurd. Zoals je hebt kunnen zien, is het spel hervat met een inworp."
"Ik zag wel een duel, maar doordat Davids en Farfán met hun rug naar me toe stonden, werd mijn zicht geblokkeerd. Ik heb totaal niet waargenomen wat er werkelijk gebeurde, terwijl ik tien meter van de situatie af stond. Op tv was het een heel ander verhaal en besefte ik dat ik toen al rood had moeten trekken", besloot de leidsman.
Weet je wat nou het mooie is, van Gaal heeft iets meer ervaring.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:48 schreef Blawh het volgende:
Dat sommigen nu van Basten al een drama vinden als clubcoach snap ik niet. En van Gaal zien ze maar al te graag komen, die heeft al bondscoach zeker net zo hard gefaald en dat met een betere selectie.
Inderdaad. Van mij mag Van Basten het worden. Ik heb er wel vertrouwen in.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:48 schreef Blawh het volgende:
Dat sommigen nu van Basten al een drama vinden als clubcoach snap ik niet. En van Gaal zien ze maar al te graag komen, die heeft al bondscoach zeker net zo hard gefaald en dat met een betere selectie.
Ik ben huiverig voor de manier waarop hij met spelers omgaat. En als hij zijn selectiebeleid doorzet naar een transferbeleid dan kunnen we onze lol nog op als ik denk aan Denneboom en kornuiten.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:48 schreef Blawh het volgende:
Eensquote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:48 schreef Blawh het volgende:
Dat had Van Gaal ook toen hij aan zijn eerste Ajax-periode begon? Wat tevens zijn meest succesvolle periode is geweest. Daarna werd het alleen maar minder met Louis.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:49 schreef Houniet het volgende:
[..]
Weet je wat nou het mooie is, van Gaal heeft iets meer ervaring.
Maar sommigen beoordelen van Basten nu al als een dramatische coach, dat terwijl hij nog nooit een club heeft gecoached. Ik zelf vind van Gaal wat overrated, hij wil de spelers zo ongeveer voorprogrammeren ipv dat ze veel eigen creativiteit mogen tonen. Op termijn beginnen spelers hierover te zeuren of verliezen ze spelvreugde. Wat heeft van Gaal eigenlijk gepresteerd buiten Ajax wat echt knap is?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:49 schreef Houniet het volgende:
[..]
Weet je wat nou het mooie is, van Gaal heeft iets meer ervaring.
Met Barcaquote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:53 schreef Blawh het volgende:
[..]
Maar sommigen beoordelen van Basten nu al als een dramatische coach, dat terwijl hij nog nooit een club heeft gecoached. Ik zelf vind van Gaal wat overrated, hij wil de spelers zo ongeveer voorprogrammeren ipv dat ze veel eigen creativiteit mogen tonen. Maar wat heeft van Gaal eigenlijk gepresteerd buiten Ajax wat echt knap is?
Van mij ook. Ik denk dat hij als clubcoach goeie dingen kan laten zien.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:50 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Inderdaad. Van mij mag Van Basten het worden. Ik heb er wel vertrouwen in.
Naja, na hem hadden ze 5 jaar ofzo geen prijs meer, het was toen net zo'n rotzooi als nu bij Ajax (op de financiele problemen na).quote:
Vergeleken de competitie wel ja.quote:
Inderdaad.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:56 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Naja, na hem hadden ze 5 jaar ofzo geen prijs meer, het was toen net zo'n rotzooi als nu bij Ajax (op de financiele problemen na).
Ik snap je vraag maar je hoeft het ook niet te bagatelliseren. In theorie is het geen kunst om met Barcelona kampioen te worden. Toch worden ze het niet elk jaar.quote:
Louis heeft daar ook gefaald, zijn 2e keer daar was niet bepaald een succes.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik vind van wel. Zijn zat coaches die daar wel faalden.
Vertrouwen, fuck vertrouwen. Henk ten Cate, Danny Blind en Co Adriaanse lukten het ook niet, laat staan van Basten. En buiten dat, mocht van Basten echt aangesteld worden dan tekent Davids niet bij. En dan heb je nog eens de kans dat Heitinga en Huntelaar vertrekken. Ik weet het niet meer hoor.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Van mij ook. Ik denk dat hij als clubcoach goeie dingen kan laten zien.
Hoe hij AZ heeft laten voetballen is niet verkeerd.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:53 schreef Blawh het volgende:
[..]
Maar sommigen beoordelen van Basten nu al als een dramatische coach, dat terwijl hij nog nooit een club heeft gecoached. Ik zelf vind van Gaal wat overrated, hij wil de spelers zo ongeveer voorprogrammeren ipv dat ze veel eigen creativiteit mogen tonen. Op termijn beginnen spelers hierover te zeuren of verliezen ze spelvreugde. Wat heeft van Gaal eigenlijk gepresteerd buiten Ajax wat echt knap is?
Hij had toen concurrentie met Depor en Valencia, clubs die halve en finales van CL haalden.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:58 schreef Blawh het volgende:
Ik bedoel maar te zeggen, met het budget dat Barcelona toen had was de kans groot dat je kampioen werd. Het ging tussen Real en Barca, het verschil in budget met andere clubs als Valencia, Sevilla (dit seizoen drama) was toen toch wel wat groter. Bovendien lag hij regelmatig overhoop met de creatieve spelers als Rivaldo en Riquelme, een Rijkaard bijvoorbeeld weet dat soort situaties toch beter te 'managen'.
Ik weet dat ik een beetje overdreef, maar het punt dat ik wou maken is dat ik van Gaal niet de toptrainer vind zoals men hem neerzet. Een goede trainer, maar niet bij de wereldtop. Daarvoor kan hij niet genoeg met een bepaald type opschieten en is hij te eigenwijs.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:05 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Hij had toen concurrentie met Depor en Valencia, clubs die halve en finales van CL haalden.
Als Ten Cate en Adriaanse het al niet lukten (wat doet Blind daartussen?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:00 schreef Houniet het volgende:
[..]
Vertrouwen, fuck vertrouwen. Henk ten Cate, Danny Blind en Co Adriaanse lukten het ook niet, laat staan van Basten. En buiten dat, mocht van Basten echt aangesteld worden dan tekent Davids niet bij. En dan heb je nog eens de kans dat Heitinga en Huntelaar vertrekken. Ik weet het niet meer hoor.
Dat weet ik, maar dat ligt echt niet aan de coaches hoor. Der moet gewoon een bezem door die hele teringbende heen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Als Ten Cate en Adriaanse het al niet lukten (wat doet Blind daartussen?. ), waarom zou een andere ervaren coach opeens wel kunnen? Alleen Hiddink misschien, maar ja. Die komt niet. Rijkaard willen ze ook houden in Barcelona, dus ga daar ook maar niet van uit.
Wie blijven er dan nog over? Jol? Ten Cate 2 plus dan ben je Davids ZEKER kwijt.
Verbeek? Dat is minstens net zo'n grote gok als Van Basten.
Echt Hou, wie je ook aanstelt het is gewoon kut..
Juist. Ajax is een mooie fiets, met lekke banden. Nu proberen we al jaren die banden te plakken, met slechts tijdelijk succes. Maar het wordt nu tijd om eens nieuwe banden op de fiets te zettenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:11 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar dat ligt echt niet aan de coaches hoor. Der moet gewoon een bezem door die hele teringbende heen.
Ibrahimovic niet te vergetenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:58 schreef Blawh het volgende:
Bovendien lag hij regelmatig overhoop met de creatieve spelers als Rivaldo en Riquelme,
Maar wie wil jij dan?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:11 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar dat ligt echt niet aan de coaches hoor. Der moet gewoon een bezem door die hele teringbende heen.
NIeuwe wielen eerder.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:13 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Juist. Ajax is een mooie fiets, met lekke banden. Nu proberen we al jaren die banden te plakken, met slechts tijdelijk succes. Maar het wordt nu tijd om eens nieuwe banden op de fiets te zetten
Is Adriaanse toendertijd terecht weggestuurd?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Als Ten Cate en Adriaanse het al niet lukten (wat doet Blind daartussen?. ), waarom zou een andere ervaren coach opeens wel kunnen? Alleen Hiddink misschien, maar ja. Die komt niet. Rijkaard willen ze ook houden in Barcelona, dus ga daar ook maar niet van uit.
Wie blijven er dan nog over? Jol? Ten Cate 2 plus dan ben je Davids ZEKER kwijt.
Verbeek? Dat is minstens net zo'n grote gok als Van Basten.
Echt Hou, wie je ook aanstelt het is gewoon kut..
Goeie vraag. Een Mourinho komt echt niet naar Ajax.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Maar wie wil jij dan?
Ervan uitgaande dat Hiddink en Rijkaard niet komen. Wie dan?
In de tijd van Co/ Beenhakker werden er volgens mij voor het laatst structureel goede speler gescout door Ajax. Zlatan, Maxwell, Trabelsi, Mido (kan voetballen, alleen kutkarakter) bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:16 schreef Robar het volgende:
[..]
Is Adriaanse toendertijd terecht weggestuurd?
Ik had er wel vertrouwen in, dat hij een goed spelend elftal kon neerzetten.
Daarnaast was het toen ook niet zo slecht wat Ajax presteerde.
Ag het probleem is niet de trainers die worden aangesteld, het probleem zit daarboven. Met dat teringbeleid.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Maar wie wil jij dan?
Ervan uitgaande dat Hiddink en Rijkaard niet komen. Wie dan?
Fred Rutten, Ron Jansquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:23 schreef Wooldoor het volgende:
Ik zeg Gert-Jan Verbeek, we hebben de laatste jaren al zat bekende trainers gehad en ook met ervaring maar het is helemaal niets geworden. Waarom niet eens met een Verbeek of Ron Jans of mischien zelfs Fred Rutten proberen.
Lag van Gaal daar ook mee in de clinch?quote:
Op dit moment heb ik véél liever Lindgren in de basis dan Davids.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
Nu Davids geschorst is, staat Lindgren zondag op. Als een nieuwe Pettersson neemt hij Ajax bij de hand op weg naar het Leidscheplein. Met schaal.,
,
.
Fred Rutten is inderdaad de laatste tijd bij Ajax zou passen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:25 schreef Houniet het volgende:
[..]
Fred Rutten, Ron JansDoe eens normaal gast [ afbeelding ].
Van Gaal had tegen Ibra gezegt dat hij niet nodig was voor de competitie. Hooguit konden we hem gebruiken voor de CL. Belachelijke opmerking natuurlijk en vlak daarna vertrok Ibra.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:25 schreef Blawh het volgende:
[..]
Lag van Gaal daar ook mee in de clinch?Zo goed volg ik Ajax niet, was dat in zijn tijd als TD?
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:26 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Op dit moment heb ik véél liever Lindgren in de basis dan Davids.
Ehmm.. is het in theorie ook niet voor ajax precies het zelfde? Er is talent, er is (veel) geld om dat talent aan te vullen met goede spelers en er is nog een beetje internationale status over wat spelers van buitenaf aanspreekt.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:57 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik snap je vraag maar je hoeft het ook niet te bagatelliseren. In theorie is het geen kunst om met Barcelona kampioen te worden. Toch worden ze het niet elk jaar.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:28 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Van Gaal had tegen Ibra gezegt dat hij niet nodig was voor de competitie. Hooguit konden we hem gebruiken voor de CL. Belachelijke opmerking natuurlijk en vlak daarna vertrok Ibra.
Was in zijn tijd als TD ja.
En die zal je zondag ook krijgen. Ben benieuwd wat hij ervan bakt.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:26 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Op dit moment heb ik véél liever Lindgren in de basis dan Davids.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:28 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Van Gaal had tegen Ibra gezegt dat hij niet nodig was voor de competitie. Hooguit konden we hem gebruiken voor de CL. Belachelijke opmerking natuurlijk en vlak daarna vertrok Ibra.
Was in zijn tijd als TD ja.
Zal wel ff wennen zijn.. maar komt wel goed denk ikquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:30 schreef Houniet het volgende:
[..]
En die zal je zondag ook krijgen. Ben benieuwd wat hij ervan bakt.
WTFquote:A British woman who ripped off her ex-boyfriend's testicle with her bare hands and tried to swallow it has been jailed.
WTF op welke sites zit jij allemaal gastquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:33 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Zal wel ff wennen zijn.. maar komt wel goed denk ik
Trouwens.. ik moet dit ff delen met jullie
[..]
WTF
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:36 schreef w00h00 het volgende:
Kampioenen!!
Denk het niet.. want welke overtreding heeft wegereef dan waargenomen zodat hij besloot om een vrije trap te geven ??quote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Doe niet zo naief.
Tuurlijk komt dat onderzoek er en tuurlijk wordt hij (terecht, helaas) geschorst..
Voor de eerste overtreding floot hij niet hoorquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:42 schreef Chadi het volgende:
[..]
Denk het niet.. want welke overtreding heeft wegereef dan waargenomen zodat hij besloot om een vrije trap te geven ??
PSV kreeg toch een vrije trap voor die charge van Davids op Farfan?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:46 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Voor de eerste overtreding floot hij niet hoor
Nope... zojuist even teruggezocht, lijkt er niet op. Commentator zegt ook 'Wegereef laat dit gaan'quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:47 schreef Chadi het volgende:
[..]
PSV kreeg toch een vrije trap voor die charge van Davids op Farfan?
Edit: nee?.. Ik heb de wedstrijd net even gekeken (zat in het buitenland) en ow ow suarez.. 2 toch wel 100 procent kansen hoor.. Als hij ze tegen feyenoord maakt dan hoor je mij niet meer maar suarez is niet in zijn goede doen.. Hij twijfeld ook te veel, voorgeven, schieten, voorgeven, schieten en uiteindelijk maakt hij dan de actie met als gevolg balverliesquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:47 schreef Chadi het volgende:
[..]
PSV kreeg toch een vrije trap voor die charge van Davids op Farfan?
Typisch een speler die teveel in een keurslijf is geperst door Ajax. Natuurlijk moet ie nokken met schwalbes en natuurlijk moet ie meer afspelen, maar daar moet hij nu allemaal teveel over nadenken zodat het altijd te lang duurt....quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:52 schreef notunreal het volgende:
[..]
Edit: nee?.. Ik heb de wedstrijd net even gekeken (zat in het buitenland) en ow ow suarez.. 2 toch wel 100 procent kansen hoor.. Als hij ze tegen feyenoord maakt dan hoor je mij niet meer maar suarez is niet in zijn goede doen.. Hij twijfeld ook te veel, voorgeven, schieten, voorgeven, schieten en uiteindelijk maakt hij dan de actie met als gevolg balverlies
Of wat?!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:51 schreef Noshiba het volgende:
en jongens, gaan we zaterdag lekker biertje zuipuhhhh!!!
Blijf van me nikes af ouwe..quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:56 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Of wat?!
Zaterdag sowieso de stad in.
Ja dat gevoel heb ik ook.. Als je hem bij groningen zag speelde hij gewoon heerlijk, onbedwongen maar nu...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Typisch een speler die teveel in een keurslijf is geperst door Ajax. Natuurlijk moet ie nokken met schwalbes en natuurlijk moet ie meer afspelen, maar daar moet hij nu allemaal teveel over nadenken zodat het altijd te lang duurt....
Ik denk ook, dat dat een van de grote problemen is bij Ajax.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Typisch een speler die teveel in een keurslijf is geperst door Ajax. Natuurlijk moet ie nokken met schwalbes en natuurlijk moet ie meer afspelen, maar daar moet hij nu allemaal teveel over nadenken zodat het altijd te lang duurt....
Dan haal je diequote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:07 schreef Wooldoor het volgende:
De champions league overwinning was voor een groot deel te danken aan Ten Cate
quote:
Ik snap al jaren niet waarom ajax zo krampachtig vast blijft houden aan dat 'ajax-systeem'. Als het daadwerkelijk het best mogelijke systeem zou zijn, waarom levert het dan zo weinig resultaten op?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:06 schreef Chadi het volgende:
Dat is nou het probleem van AJAX .. het systeem staat centraal niet de kwaliteiten van de spelers. Je moet een systeem spelen waarin die kwlaiteiten de kans krijgen om naar boven te komen.
Het staat of valt natuurlijk wel met de spelers die het moeten uitvoeren, veel meer dan een sterk defensief systeem waarin minder creativiteit en meer draafvermogen van spelers wordt gevraagd.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:26 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik snap al jaren niet waarom ajax zo krampachtig vast blijft houden aan dat 'ajax-systeem'. Als het daadwerkelijk het best mogelijke systeem zou zijn, waarom levert het dan zo weinig resultaten op?
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:26 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik snap al jaren niet waarom ajax zo krampachtig vast blijft houden aan dat 'ajax-systeem'. Als het daadwerkelijk het best mogelijke systeem zou zijn, waarom levert het dan zo weinig resultaten op?
Dat is idd een beetje het probleem.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:40 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Gast achter mij zei het heel passend.
Ajax speelt om te voetballen, PSV speelt om te winnen
Maar het ziet er allebei niet uit.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:40 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Gast achter mij zei het heel passend.
Ajax speelt om te voetballen, PSV speelt om te winnen
Dat is niet waar. Het wordt sporadisch nog vertoond in Enschede en Heerenveen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:44 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Maar het ziet er allebei niet uit.
Het magische Ajax-voetbal wordt ook al een jaar of tien niet meer getoond.
Ben ook bang dat het Marco van Basten wordt.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:05 schreef PyTh het volgende:
Ondanks de geruchten die er zijn denk ik dat je Hiddink kunt vergeten.
Sorry hoor maar het zijnt och echt de kwaliteiten van RIjkaard. Die man is gewoon verschrikkelijk goed. Wat heeft HTC nou laten zien bij Ajax behalve dat hij zijn ego niet opzij kon zetten?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:07 schreef Wooldoor het volgende:
Rutten en Verbeek zijn de trainers die het beste en meest aanvallende voetbal in de eredivisie spelen met hun team. Ook zijn die clubs nog eens bepert met geld iets wat Ajax een stuk minder is.
Mensen roepen hier vaak Rijkaard maar wat heeft hij nou eigenlijk gepresteerd? De champions league overwinning was voor een groot deel te danken aan Ten Cate en met zijn selectie zou hij er meer uit moeten kunnen halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |