abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 februari 2008 @ 14:28:20 #181
128056 MrManiak
Mijn post is interessanter
pi_56500004
quote:
Op zondag 3 februari 2008 13:31 schreef Julien het volgende:

[..]

Nou Inge vond ik nog wel de meest schandalige mol van allemaal, die heeft gewoon geen een echte mollenactie gedaan, ze bleef alleen maar bieden bij die veilingopdracht. Wat de uiteindelijke winnaar nog allemaal kon zien ook...
Hoe kon ik haar vergeten... Waarschijnlijk heb ik haar verdrongen omdat ze ook zo slecht was...
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
pi_56500550
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 16:57 schreef Kinga het volgende:
Toen PJ kwam met dat pokeren wist ik het zeker. Dennis is de mol.
hoezo??
is het van dennis dan bekend dat hij kan pokeren?!
  zondag 3 februari 2008 @ 15:11:08 #183
130755 Kinga
versier hier
pi_56500961
quote:
Op zondag 3 februari 2008 14:50 schreef Duizendpootje het volgende:

[..]

hoezo??
is het van dennis dan bekend dat hij kan pokeren?!
pi_56501178
quote:
Op zondag 3 februari 2008 13:47 schreef DaFrenk het volgende:
Nee, er is behalve dat potje in dat hotel niks meer mee gedaan.

En gezien het feit dat er een Boer te zien is in de leader, zal dat misschien te maken hebben met het leren pokeren. Dat zal dan volgende week of daarna misschien terug komen lijkt me.
Maar het zou toch in een komende aflevering terugkomen?

Althans je ziet in de intro ook iets met spelkaarten.
pi_56501247
quote:
Op zondag 3 februari 2008 15:22 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Maar het zou toch in een komende aflevering terugkomen?

Althans je ziet in de intro ook iets met spelkaarten.
Dat is toch precies wat ik zeg?
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_56501271
quote:
Op zondag 3 februari 2008 15:24 schreef DaFrenk het volgende:

[..]

Dat is toch precies wat ik zeg?
Ja, nog niet helemaal wakker ben ik, schijnbaar
pi_56524255
quote:
Op zondag 3 februari 2008 14:28 schreef MrManiak het volgende:

[..]

Hoe kon ik haar vergeten... Waarschijnlijk heb ik haar verdrongen omdat ze ook zo slecht was...
Waarom kijk je nog naar een programma als je de afgelopen drie jaar ontzettend slecht vond?
pi_56525539
Hoop.
pi_56532224
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 15:50 schreef k_man het volgende:

[..]

Dat zegt ieder jaar wel iemand. Bij Milouska was het ook steeds 'wat is dat kind dom, wat is zeirritant, wanneer vliegt ze er nou eens uit?' En ondertussen kon ze ongehinderd de ene na de andere streek uithalen.
Ja, ze was ook irritant en een goede mol vond ik haar ook niet echt. Maar oke, ik kan pas oordelen natuurlijk wanneer bekend wordt wat de mol voor streken uitgehaald heeft natuurlijk.

Maar een mol waarbij het zo obvious is, is gewoon niet leuk. Dus laten we hopen dat hij het niet is.
  dinsdag 5 februari 2008 @ 14:54:33 #190
129638 Lov1
Bring it on :)
pi_56545089
Zo, even de aflevering gekeken... Ik vind de kandidaten dit jaar leuk, en de locatie ook! Ik zit nog steeds op Patrick als mol Ik hoop dat Joris het niet is, omdat het er té dik bovenop zou liggen...

Muzikale hint (kon hem niet uitgeschreven in dit topic vinden, dus hierbij )

Golden Earring - Future
I always knew it would take a liar
In this brave new world to survive
It's gonna happen in the future

Zou het kunnen slaan op het pokeren wat deze aflevering nog niet aan de orde is gekomen? Dus in 'de toekomst' gaat gebeuren? Zou op Dennis (goed in poker) of op Patrick (liegen dat hij niet kán pokeren) kunnen slaan? Of gewoon op de volgende aflevering zodat we nog niks aan deze hint hebben ...
Music gives soul to the universe, wings to the mind and life to everything
  dinsdag 5 februari 2008 @ 19:26:08 #191
88233 Steve
Still the best.
pi_56547844

widm.com

Whehe.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_56548174
Geweldig Vooral die meerkeuze
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
  woensdag 6 februari 2008 @ 10:07:40 #193
183993 kevne
show me the monkey
pi_56556532
Het kan Joris toch niet zijn.
De mol zou er niet uit kunnen en dus automatisch een groen scherm krijgen (bij de eliminatie), bij de laatste aflevering kreeg Joris een rood scherm maar kon hij erin blijven door de vrijstelling. Dus Joris is voor mij al uitgesloten als de Mol, ook al is hij zeer vervelend.
pi_56556572
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 10:07 schreef kevne het volgende:
Het kan Joris toch niet zijn.
De mol zou er niet uit kunnen en dus automatisch een groen scherm krijgen (bij de eliminatie), bij de laatste aflevering kreeg Joris een rood scherm maar kon hij erin blijven door de vrijstelling. Dus Joris is voor mij al uitgesloten als de Mol, ook al is hij zeer vervelend.
eeh.. Hij zit er toch nog in?
  woensdag 6 februari 2008 @ 10:19:41 #195
183993 kevne
show me the monkey
pi_56556710
laat ik even duidelijker proberen te zijn.
veel mensen denken dat Joris de mol is, ik probeerde uit te leggen dat dit niet kan

de mol zou nooit een rood scherm kunnen krijgen bij een eliminatie
Joris kreeg deze wel
(en ja hij zit er nog in, maar dat komt vanwege de vrijstelling, als hij deze niet had zou hij eruit zijn gegaan en dus kan hij de Mol niet zijn)
pi_56556978
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 10:19 schreef kevne het volgende:
laat ik even duidelijker proberen te zijn.
veel mensen denken dat Joris de mol is, ik probeerde uit te leggen dat dit niet kan

de mol zou nooit een rood scherm kunnen krijgen bij een eliminatie
Joris kreeg deze wel
(en ja hij zit er nog in, maar dat komt vanwege de vrijstelling, als hij deze niet had zou hij eruit zijn gegaan en dus kan hij de Mol niet zijn)
Neeee... maar hij had de vrijstelling toch?

Je kan het ook anders bekijken.. Als hij de mol is.. dan zou hij sowieso in het spel blijven.. het enige wat hij dan moest doen.. was de vragen zodanig slecht beantwoorden.. dat hij een rood scherm zou krijgen..

Door het pakken van de vrijstelling was hij er als mol zeker van dat niemand anders deze zou kunnen krijgen en dus de vragen helemaal zou kunnen richten op 1 persoon..

Kortom.. Joris is gewoon nog steeds een molkandidaat
pi_56558002
Hoe komen mensen erbij dat de Mol nooit een rood scherm kan krijgen?

Het is in het verleden nooit gebeurd, simpelweg omdat de Mol natuurlijk altijd in het spel moet blijven. Maar dat hoeft natuurlijk nog niet automatisch te betekenen dat de Mol nooit een rood scherm kan krijgen.

Wat echter wel een argument zou kúnnen zijn dat Joris de Mol niet is, is dat PJ pas ná het rode scherm van Joris het envelopje open maakte met zijn naam erin. Toen bleek pas dat Joris de vrijstelling had. Dat envelopje kreeg PJ van Regina. Als Regina besloten zou hebben Joris flink te naaien en een envelop met een andere naam in te leveren zou er een behoorlijk probleem geweest zijn als Joris wel de Mol is.

Ondanks dat blijf ik er trouwens bij dat Joris degene is die het meest heeft gemold. Als ie de Mol niet is, moet de echte Mol zich schamen.
pi_56558884
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 11:28 schreef k_man het volgende:
Hoe komen mensen erbij dat de Mol nooit een rood scherm kan krijgen?

Het is in het verleden nooit gebeurd, simpelweg omdat de Mol natuurlijk altijd in het spel moet blijven. Maar dat hoeft natuurlijk nog niet automatisch te betekenen dat de Mol nooit een rood scherm kan krijgen.

Wat echter wel een argument zou kúnnen zijn dat Joris de Mol niet is, is dat PJ pas ná het rode scherm van Joris het envelopje open maakte met zijn naam erin. Toen bleek pas dat Joris de vrijstelling had. Dat envelopje kreeg PJ van Regina. Als Regina besloten zou hebben Joris flink te naaien en een envelop met een andere naam in te leveren zou er een behoorlijk probleem geweest zijn als Joris wel de Mol is.

Ondanks dat blijf ik er trouwens bij dat Joris degene is die het meest heeft gemold. Als ie de Mol niet is, moet de echte Mol zich schamen.
Ik vind dat mensen wat meer de balans moeten zoeken tussen het spel willen spelen/geld binnen willen halen en zichzelf verdacht maken zodat jij je kan focussen op de echte mol. Tot nu toe vind ik dat dat tweede element een veel te grote rol speelt. En over de fotohints, de medespelers zien zelf die foto niet eens, dus Joris zou daar met die drie vingers echt alléén maar nep-mollen voor de kijkers. Dat geloof ik dus niet, ik vind die vingers zo'n sterke hint dat het voor mij eigenlijk al duidelijk is.
pi_56559176
Ze gaan echt niet weer iets doen met vingers en de foto's hoor, ik kan me niet voorstellen dat ze zo dom zijn. Die Joris had naar mijn mening, enorm graag gewild dat hij de mol was en vindt het prachtig om zulke dingen te doen. Waarom zou hij ons niet in de waan willen laten dat hij de mol is?
know'm sayin?
word? word.
  woensdag 6 februari 2008 @ 14:35:46 #200
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_56561671
Ik vind Joris ook vrij irritant, en dat iedereen steeds meer voor de airtime gaat ipv van voor de pot dat is redelijk de doodsteek voor het programma aan het worden.

MAAR, als Joris echt de mol is, issie ook wel weer vrij geniaal. So obvious dat iedereen denkt dat het niet kan, en het dan toch zijn Beetje hide in broad daylight zeg maar
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_56563398
Joris kreeg een rood scherm
Joris leverde zijn jokers niet in
Joris molt opvallend terwijl Pieter Jan in de intro van aflevering 5 zei dat er de mol is en iemand die de mol speelt. Joris speelt het overduidelijk.
Pieter-Jan zei op Schiffers FM dat Joris volgende week nog actiever bezig is. Zou hij dit echt zeggen over de mol?

Nee ik geloof niet dat Joris het is. Edo en Dennis hebben het geweldig gespeeld met de hoge toren opdracht. De mol zit daar ook niet bij. De mol wil volgens mij constant bij de groep zitten. Dat is wat ik geleerd heb uit vorige series. Regina is het voor mij ook niet

Patrick en Dunya hebben onwijs zitten kutten met de toren opdracht. Dunya nam de leiding en stuurde ze constant fout. Patrick zei dat Joris ze zag van bovenaf maar dat was niet zo want Joris merkte ze pas op toen ze bij het 2e cijfer waren.

Patrick of Dunya moet het zijn
pi_56567979
Joris leek voor mij de mol te zijn. Maar het kan niet, want de mol krijgt altijd een groen scherm. De mol kan immers niet uitgeschakeld worden...

Daardoor ben ik gaan twijfelen. Die Joris molt op een dergelijk opvallende manier, dat kunnen eigenlijk alleen kandidaten doen. Maar wie het wel is, weet ik ook niet.
pi_56568121
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 16:00 schreef widmfan7 het volgende:
Joris kreeg een rood scherm
Joris leverde zijn jokers niet in
Joris molt opvallend terwijl Pieter Jan in de intro van aflevering 5 zei dat er de mol is en iemand die de mol speelt. Joris speelt het overduidelijk.
Pieter-Jan zei op Schiffers FM dat Joris volgende week nog actiever bezig is. Zou hij dit echt zeggen over de mol?

Nee ik geloof niet dat Joris het is. Edo en Dennis hebben het geweldig gespeeld met de hoge toren opdracht. De mol zit daar ook niet bij. De mol wil volgens mij constant bij de groep zitten. Dat is wat ik geleerd heb uit vorige series. Regina is het voor mij ook niet

Patrick en Dunya hebben onwijs zitten kutten met de toren opdracht. Dunya nam de leiding en stuurde ze constant fout. Patrick zei dat Joris ze zag van bovenaf maar dat was niet zo want Joris merkte ze pas op toen ze bij het 2e cijfer waren.

Patrick of Dunya moet het zijn
Vergeet je niet even dat het winnen van de torenopdracht alleen maar geld kostte, doordat er wederom een vrijstelling voor 1000 euro uitging?
De mol had er dus juist baat bij de opdracht te laten slagen!
pi_56568196
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 20:14 schreef Maartel het volgende:

[..]

Vergeet je niet even dat het winnen van de torenopdracht alleen maar geld kostte, doordat er wederom een vrijstelling voor 1000 euro uitging?
Nee toch? Volgens mij bleef de 1000 euro gewoon uit de pot. En ook al was er uiteindelijk 2x ¤1000 uit de pot, er kwam ¤2500 bij, dus sowieso winst.
  woensdag 6 februari 2008 @ 20:51:47 #205
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_56569051
Zijn mensen nou echt zo dom?

Joris kreeg een rood scherm, omdat DAT DE AFSPRAAK WAS. Hij zou de vrijstelling krijgen OMDAT HIJ ALLES FOUT ZOU INVULLEN, en heel langzaam.

Zelfs de mol kan een rood scherm krijgen op deze manier, immers, dan heeft hij niks goed.
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_56569470
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 20:51 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Zijn mensen nou echt zo dom?

Joris kreeg een rood scherm, omdat DAT DE AFSPRAAK WAS. Hij zou de vrijstelling krijgen OMDAT HIJ ALLES FOUT ZOU INVULLEN, en heel langzaam.

Zelfs de mol kan een rood scherm krijgen op deze manier, immers, dan heeft hij niks goed.
Weet jij veel of een slimme kandidaat niet met de envelop knoeit .
pi_56569530
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 21:12 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:

[..]

Weet jij veel of een slimme kandidaat niet met de envelop knoeit .
dat weet de redactie ws wel, en in dat geval had Joris (als hij de mol is) gewoon een groen scherm gekregen..
pi_56572294
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 20:14 schreef Maartel het volgende:

[..]

Er kwam juist 2500 euro bij
pi_56577980
Zit nog steeds op Dennis. Ik heb eigenlijk nog geen echte slechte actie van hem gezien, maar dat maakt hem voor mij erg verdacht. Joris is nepmol
pi_56582709
Alle hints wijzen wel naar hem, maar of hij is een slechte mol, of de redactie laat weinig acties zien.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')