Ging jij daar vorig jaar niet ook al ein-de-loos lang over door?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:19 schreef kassenbouwer het volgende:
Of hij nu openlijk molt of niet, hij heeft toch geen doel en drijfveer om mollenacties uit te voeren. Hij krijgt geen geld ofzo voor een geslaagde mollenactie. Daarom klopt eigenlijk het spel ook niet, maar dat terzijde.
Hij legt het het er zo dik bovenop dat je weer gaat twijfelen of hij wel echt de mol is.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:36 schreef Taurus het volgende:
Ik denk echt dat het Joris is hoor? Gewoon 'n slechte mol, maar hij is gewoon de mol. Die drie vingers op de foto zijn geen toeval of nep-mollerigheid, en die posities zijn ook geen toeval. De dingen die hij verpest (zogenaamd om expres de mol uit te hangen) zijn er ook al veel te veel, een deelnemer wil helemaal niet zo veel geld verliezen![]()
Het is saai maar waar denk ik, Joris is het gewoon.
Mee eens. Sinds het met bekende Nederlanders is, heb ik ook steeds meer het idee dat echt bijna iedereen loopt te mollen, waardoor de echte mol niets meer hoeft te doen en er dus nauwelijks nog échte mollenstreken zijn. Denk maar aan Inge vorig jaar. Vroeger waren er volgens mij ook veel meer kandidaten die ontzettend fanatiek waren.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:45 schreef Meddo het volgende:
Ik hoop echt dat het volgende seizoen met onbekende mensen is.. het lijkt nu wel of niemand het belangrijk vindt hoeveel geld er verdiend is.. net of ze het niet nodig hebben![]()
Ook heb ik het gevoel dat ze die "mol acties" uithalen om aandacht te krijgen. Niet zo zeer om zichzelf verdacht te maken, gewoon om de kijkers te vermaken.
Want? Dat ontgaat me namelijk evenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 16:57 schreef Kinga het volgende:
Toen PJ kwam met dat pokeren wist ik het zeker. Dennis is de mol.
Nee,quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:28 schreef alwaysthebest het volgende:![]()
Joris
![]()
Speel het spel gewoon fatsoenlijk. En als het de mol is de slechtste irritantste mol van alle seizoenen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zoog als Mol,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zoog nog harder... Strontvervelend waren ze... En ze molden niet!
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
Dat zal wel een rol spelen in de komende aflevering(en).quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:34 schreef nebelung het volgende:
Schiet me ineens te binnen: waarom moesten ze eigenlijk pokeren?
Inderdaad, kan me dus ook niet voorstellen dat Joris de mol is. Anders was het dit keer alles behalve een mysterie en dat hoort de mol nu juist te zijn.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:46 schreef MevrouwLili het volgende:
Als Joris de Mol is, dan is er volgens mij geen laatste aflevering. Alles is zó overduidelijk dat ik geen samenvatting meer hoef te zien dan. Zou ik raar vinden van de regie dat ze het al die tijd zo uitzenden.
de golden earring.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:40 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Jawel klik hier http://schiffersfm.radio2.nl/page/homepage
Maar ik vind die drie vingers zo vreemd, het is nog niet eerder voorgekomen (volgens mij) dat niet-mollen behalve in hun gedrag óók nog eens op foto's 'de mol' gaan spelen! Ik vind het net zo'n ontdekking als bij die soap-actrice was, dus volgens mij is het gewoon Joris alleen is het jammerlijk obvious. Als iedere nepmol met drie vingers op de foto mag is er toch geen zak meer aan, dan kun je de hints wel afschaffenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:46 schreef MevrouwLili het volgende:
Als Joris de Mol is, dan is er volgens mij geen laatste aflevering. Alles is zó overduidelijk dat ik geen samenvatting meer hoef te zien dan. Zou ik raar vinden van de regie dat ze het al die tijd zo uitzenden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |