jah, het viel me ook op... goh, al 1 februari!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi [afbeelding] [afbeelding]
We zijn al weer een maand het jaar in. De tijd gaat echt hard [afbeelding]
Jij kan het zeker nog wel hebbenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:32 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik word zondag alweer een jaar ouder [ afbeelding ]...
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:32 schreef indahnesia.com het volgende:
Zo richting het zuiden om foto's te maken. Ze hebben huizen op/bij het strand platgegooid met een bulldozer:{
Maar maar het gaat allemaal zo snelquote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij kan het zeker nog wel hebben
nee, en de reden is eigenlijk een mistische (?), dus dat wil ik even van dichtbij bekijken en vragen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
[afbeelding] geen halve maatregelen iig [afbeelding]
slaap zequote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:37 schreef Houniet het volgende:
[..]
Maar maar het gaat allemaal zo snel [afbeelding] !
Anyway, ik ben pitt'n [afbeelding].
Trustequote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:37 schreef Houniet het volgende:
[..]
Maar maar het gaat allemaal zo snel!
Anyway, ik ben pitt'n.
Ik zie de foto's met verhaal vast wel op je sitequote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee, en de reden is eigenlijk een mistische (?), dus dat wil ik even van dichtbij bekijken en vragen.
have funquote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:39 schreef indahnesia.com het volgende:
maar goed, later meer. ik ben er vantussen, anders sta ik straks op het heetst van de dag op het strand
Heb je geshoptquote:Op vrijdag 1 februari 2008 02:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ja hoor, tijd om lekker te gaan slapen. Veels te veel geld uitgegeven, morgen weer uit en moe. Dus tot dan morgen
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |