De hype creëren.quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:41 schreef flugeltje het volgende:
Ben ik nu de enige die het opvallend vind dat er een open dir op de site van De Vries stond? Zo stom is hij / z'n redactie écht niet hoor....
Misschien is ze verzopen in de zee toen ze was achtergelaten op het strand en is niemand verder schuldig.quote:
Ja okay, marketingtechnisch gezien wel... Ik bedoelde ermee dat ze niet zo stom zijn om iets dergelijks 'per ongeluk' open te zettenquote:Op donderdag 31 januari 2008 18:44 schreef Klingon het volgende:
[..]
Op deze manier blijft wel iedereen erover praten... En inhoudelijk zal De Vries er toch niks meer over zeggen tot de uitzending. Marketing technisch gezien een prima actie
Er is nergens gezegd of die zogenaamde confession gemaakt is op die meest spannende verborgencamera actie ooit.quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:44 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Als Joran daar iets zegt over die twee negers is dat niks geen doorbraak. Die kunnen dan immers simpelweg zeggen dat hij liegt. Het is alleen een doorbraak als Joran zelf bekent.
Zijn onderzoek is misschien nog volop bezig, en dit media offensief moet het laatste zetje geven?quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:41 schreef flugeltje het volgende:
Ben ik nu de enige die het opvallend vind dat er een open dir op de site van De Vries stond? Zo stom is hij / z'n redactie écht niet hoor....
Geef hem eens ongelijk.quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:43 schreef UZN het volgende:
Nou tocb ff SBS6 opgezet. Zegt ie alleen "Ik zeg niks tot zondag".
Aandachtsgeile klootzakDaarvoor hoef je toch niet live aanwezig te zijn
Maar dan zou de doorbraak meer in een uitspraak van die negers liggen en niet zozeer in wat Joran zegt.quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:46 schreef NED het volgende:
[..]
Er is nergens gezegd of die zogenaamde confession gemaakt is op die meest spannende verborgencamera actie ooit.
Misschien heeft hij iets gezegd en hebben ze die 2 andere een uitspraak weten te ontlokken naar aanleiding van Joran's verhaal?
Nouja, we zien het wel zondag
Daar heb je geen verborgen camera's voor nodig lijkt me zo.quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:45 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Misschien is ze verzopen in de zee toen ze was achtergelaten op het strand en is niemand verder schuldig.
Nee hoor , dat is hier al een paar keer vemeldquote:Op donderdag 31 januari 2008 18:41 schreef flugeltje het volgende:
de zaak is toch heropend, dan zal hij het dus wel al overhandigd hebben, lijkt me, of zie ik dat verkeerd?quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:48 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk als het blijkt dat hij iets bekent heeft? Waarom is ie nog niet opgepakt? Kunnen ze hem er nog voor veroordelen? Moet de Vries dit nu niet per direct aan OvJ overhandigen ipv kijkcijfers te halen?
Bij mij is het meer wishful thinking dat die klootviool het gedaan heeft. Tot het tegendeel bewezen is.quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:51 schreef DarkElf het volgende:
nou ja we zullen zien he? grappig alleen dat zoveel mensen al roepen dat joran "het" gedaan heeft (wat "het" dan ook is ) ) ..
blijkbaar geldt voor veel mensen "tot het tegendeel bewezen is.." niet als er een enorme hype rondgebreid wordt
Zal me helemaal niets verbazen!quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:45 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Misschien is ze verzopen in de zee toen ze was achtergelaten op het strand en is niemand verder schuldig.
Dit dus. Een heel nest dode mussen...quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:45 schreef teamlead het volgende:
[..]
nee hoor.. je bent niet de enige![]()
íets klopt hier helemaal niet
daarvoor zat hij mij iets te triomfantelijk net bij RTL Boulevard... als hij er compleet naast zat, zou hij het dan ook zo aangepakt hebben, met zoveel tamtam?quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:54 schreef -Schorpioen- het volgende:
Het zou ook helemaal spectaculair zijn als blijkt dat zowel Joran als die 2 vrienden er niks mee te maken hebben.
quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:56 schreef doos_vn_koos het volgende:
Maar wat deed Peter r de VRies dan op Aruba als Joran in Nederland zit?
quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Peter heeft alles dus op Aruba opgelost... Deepack en Satish dus?
Het zou pas erg zijn als ze gewoon al jarenlang in een bar op Aruba undercover cocktails loopt te shakenquote:Op donderdag 31 januari 2008 18:55 schreef Principessa het volgende:
[..]
Dit dus. Een heel nest dode mussen...
Hij kan altijd zijn huid redden doordat hij samenwerkte met joran ofzoquote:Op donderdag 31 januari 2008 18:57 schreef milagro het volgende:
[..]
daarvoor zat hij mij iets te triomfantelijk net bij RTL Boulevard... als hij er compleet naast zat, zou hij het dan ook zo aangepakt hebben, met zoveel tamtam?
Hij was zn spul toch presenteren aldaar?quote:
Hij ging daar zn onderzoek presenteren aan de OvJ.quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Peter zei ook dat hij via Curacao vloog om niet herkend te worden op de vlucht naar Aruba. Waarom zou hij dat doen? Om daar verborgen camera acties te doen soms?
Ik denk niet dat Peter er zo'n sensatie van gaat maken, als hij niks boeiends te vertellen heeft. Dus ik denk wel degelijk dat er een oplossing is gekomenquote:Op donderdag 31 januari 2008 18:58 schreef Tomatenboer het volgende:
Misschien is het wel enkel opgeklopte sensatie journalistiek net als die reportage van Peter de Vries over de verborgen camera actie waarbij ze politie-agenten betrapten op overtredingen.![]()
Wat ik niet snap is dat meerdere personen de uitkomst zolang verborgen kunnen houden als het waar is wat Peter de Vries beweert. Hij is hier ongetwijfeld al wéken mee bezig (dit bekende hij ook bij Rtl Boulevard), en hij heeft nog een gesprek gehad met Joran bij Pauw&Witteman. Dit zou best niet meer dan een act geweest kunnen zijn, of om alvast extra aandacht te genereren voor de komende onthullingen.
Bovendien hebben we nog niks gehoord over arrestaties. Ik neem aan dat het OM niet gaat wachten tot zondag, en een arrestatie houd je niet lang verborgen.
Maar we zullen het zien.
Die ouders van Joran gaan wel af als Joran schuldig blijkt, zij hebben amper 2 weken geleden nog hun nek uitgestoken voor hun brave jongen prime time op de Nederlandse televisie.
Speciaal voor op en neer gevlogen om zijn twee uur durende programma en promo daarvoor te maken? Lijkt me best aannemelijk? Als je een 2 uur durende uitleg gaat uitzenden dan is het wel logisch dat hij dat daar vertelt, dat 'verhaal'. Toch?quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:56 schreef doos_vn_koos het volgende:
Maar wat deed Peter r de VRies dan op Aruba als Joran in Nederland zit?
Je zou toch verwacten dat die jongens helemaal nooit meer over die zaak zouden paten zolang er geen lijk isquote:
Dat is dus al vrijgegeven door Peter R. de Vries en een gedeelte van de tekst die www.vkmag.com op een screenshot heeft staan. Dan zal de rest ook wel kloppen...quote:De Vries said that he and his team had been conducting an undercover operation for several months, and that he would broadcast his findings in a special program on Dutch television this Sunday.
The only piece of the upcoming program the de Vries would release was a conversation between himself and Mos after he showed police the evidence he had collected. "Am I sitting opposite a happy man now?" de Vries asks Mos. The prosecutor is shown answering, "Now at least the truth is surfacing and with that we can at least wrap up this case."
stel nou he? dat die mensen, omdat het hun zoon is, ook echt geloven dat hij niets gedaan heeft? dan is het toch voor hun ook heel verdrietig als blijkt dat Joran wel iets weet bijvoorbeeld?quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:58 schreef Tomatenboer het volgende:
Die ouders van Joran gaan wel af als Joran schuldig blijkt, zij hebben amper 2 weken geleden nog hun nek uitgestoken voor hun brave jongen prime time op de Nederlandse televisie.
quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:58 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Hij kan altijd zijn huid redden doordat hij samenwerkte met joran ofzo
Inderdaad, ik denk dat ze duizend doden sterven.quote:Op donderdag 31 januari 2008 19:01 schreef DarkElf het volgende:
[..]
stel nou he? dat die mensen, omdat het hun zoon is, ook echt geloven dat hij niets gedaan heeft? dan is het toch voor hun ook heel verdrietig als blijkt dat Joran wel iets weet bijvoorbeeld?
wat nou "af gaan? "
Tuurlijk , zoiets moet afgrijselijk zijn voor oudersquote:Op donderdag 31 januari 2008 19:01 schreef DarkElf het volgende:
[..]
stel nou he? dat die mensen, omdat het hun zoon is, ook echt geloven dat hij niets gedaan heeft? dan is het toch voor hun ook heel verdrietig als blijkt dat Joran wel iets weet bijvoorbeeld?
wat nou "af gaan? "
Zonder meer diep tragisch.quote:Op donderdag 31 januari 2008 19:03 schreef djenneke het volgende:
[..]
Inderdaad, ik denk dat ze duizend doden sterven.
quote:De Vries said that he and his team had been conducting an undercover operation for several months, and that he would broadcast his findings in a special program on Dutch television this Sunday.
Albert net in Boulevard: En wat we nu zien is een interview met de hoofdofficier op de internationale site UK mag.quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:59 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[ afbeelding ]Dit hadden ze dus in een opendir gevonden.
Dat zou ik in beginsel ook zeggen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:57 schreef milagro het volgende:
[..]
daarvoor zat hij mij iets te triomfantelijk net bij RTL Boulevard... als hij er compleet naast zat, zou hij het dan ook zo aangepakt hebben, met zoveel tamtam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |