abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 31 januari 2008 @ 18:45:18 #205
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_56439783
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 18:41 schreef flugeltje het volgende:
Ben ik nu de enige die het opvallend vind dat er een open dir op de site van De Vries stond? Zo stom is hij / z'n redactie écht niet hoor....
De hype creëren.
And now for something completely different, I'm on a horse.
pi_56439788
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 18:43 schreef teamlead het volgende:

[..]

[..]

van CNN
Misschien is ze verzopen in de zee toen ze was achtergelaten op het strand en is niemand verder schuldig.
  donderdag 31 januari 2008 @ 18:46:16 #207
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_56439803
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 18:44 schreef Klingon het volgende:

[..]

Op deze manier blijft wel iedereen erover praten... En inhoudelijk zal De Vries er toch niks meer over zeggen tot de uitzending. Marketing technisch gezien een prima actie
Ja okay, marketingtechnisch gezien wel... Ik bedoelde ermee dat ze niet zo stom zijn om iets dergelijks 'per ongeluk' open te zetten
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_56439812
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 18:44 schreef Soul79 het volgende:

[..]

Lijkt me niet. Als Joran daar iets zegt over die twee negers is dat niks geen doorbraak. Die kunnen dan immers simpelweg zeggen dat hij liegt. Het is alleen een doorbraak als Joran zelf bekent.
Er is nergens gezegd of die zogenaamde confession gemaakt is op die meest spannende verborgencamera actie ooit.

Misschien heeft hij iets gezegd en hebben ze die 2 andere een uitspraak weten te ontlokken naar aanleiding van Joran's verhaal?

Nouja, we zien het wel zondag
pi_56439821
Het kan toch niet zijn dat dit geheim blijft tot Zondag?
pi_56439864
Hoe zit dat eigenlijk als het blijkt dat hij iets bekent heeft? Waarom is ie nog niet opgepakt? Kunnen ze hem er nog voor veroordelen? Moet de Vries dit nu niet per direct aan OvJ overhandigen ipv kijkcijfers te halen?
pi_56439880
quote:
Ben ik nu de enige die het opvallend vind dat er een open dir op de site van De Vries stond? Zo stom is hij / z'n redactie écht niet hoor....
Zijn onderzoek is misschien nog volop bezig, en dit media offensief moet het laatste zetje geven?

Een bekentenis van Joran op tape lijkt mij niet voldoende, de feiten die hij daar bekent moeten ook nog controleerbaar zijn en het is niet vanzelfsprekend dat sporen na zo'n lange tijd nog te vinden zijn.
pi_56439882
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 18:43 schreef UZN het volgende:
Nou tocb ff SBS6 opgezet. Zegt ie alleen "Ik zeg niks tot zondag".

Aandachtsgeile klootzak Daarvoor hoef je toch niet live aanwezig te zijn
Geef hem eens ongelijk.
pi_56439919
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 18:46 schreef NED het volgende:

[..]

Er is nergens gezegd of die zogenaamde confession gemaakt is op die meest spannende verborgencamera actie ooit.

Misschien heeft hij iets gezegd en hebben ze die 2 andere een uitspraak weten te ontlokken naar aanleiding van Joran's verhaal?

Nouja, we zien het wel zondag
Maar dan zou de doorbraak meer in een uitspraak van die negers liggen en niet zozeer in wat Joran zegt.

Maar goed, we zien het zondagavond idd wel
  donderdag 31 januari 2008 @ 18:51:10 #214
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_56439924
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 18:45 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Misschien is ze verzopen in de zee toen ze was achtergelaten op het strand en is niemand verder schuldig.
Daar heb je geen verborgen camera's voor nodig lijkt me zo.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_56439928
quote:
Nee hoor , dat is hier al een paar keer vemeld
pi_56439940
nou ja we zullen zien he? grappig alleen dat zoveel mensen al roepen dat joran "het" gedaan heeft (wat "het" dan ook is ) ) ..

blijkbaar geldt voor veel mensen "tot het tegendeel bewezen is.." niet als er een enorme hype rondgebreid wordt
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_56439958
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 18:48 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk als het blijkt dat hij iets bekent heeft? Waarom is ie nog niet opgepakt? Kunnen ze hem er nog voor veroordelen? Moet de Vries dit nu niet per direct aan OvJ overhandigen ipv kijkcijfers te halen?
de zaak is toch heropend, dan zal hij het dus wel al overhandigd hebben, lijkt me, of zie ik dat verkeerd?
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  donderdag 31 januari 2008 @ 18:53:41 #218
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_56439967
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 18:51 schreef DarkElf het volgende:
nou ja we zullen zien he? grappig alleen dat zoveel mensen al roepen dat joran "het" gedaan heeft (wat "het" dan ook is ) ) ..

blijkbaar geldt voor veel mensen "tot het tegendeel bewezen is.." niet als er een enorme hype rondgebreid wordt
Bij mij is het meer wishful thinking dat die klootviool het gedaan heeft. Tot het tegendeel bewezen is.
29.10 Novastar HMH
  donderdag 31 januari 2008 @ 18:54:53 #219
22239 -Schorpioen-
Feel young, look young
pi_56440002
Het zou ook helemaal spectaculair zijn als blijkt dat zowel Joran als die 2 vrienden er niks mee te maken hebben.
Amsterdam + Boekel = werelds...
  donderdag 31 januari 2008 @ 18:55:13 #220
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_56440011
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 18:45 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Zal me helemaal niets verbazen!
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  donderdag 31 januari 2008 @ 18:55:51 #221
12302 Principessa
zoekt haar kikker
pi_56440021
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 18:45 schreef teamlead het volgende:

[..]

nee hoor.. je bent niet de enige

íets klopt hier helemaal niet
Dit dus. Een heel nest dode mussen...
En ze leefden nog lang en gelukkig
pi_56440041
Maar wat deed Peter r de VRies dan op Aruba als Joran in Nederland zit?
pi_56440061
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 18:54 schreef -Schorpioen- het volgende:
Het zou ook helemaal spectaculair zijn als blijkt dat zowel Joran als die 2 vrienden er niks mee te maken hebben.
daarvoor zat hij mij iets te triomfantelijk net bij RTL Boulevard... als hij er compleet naast zat, zou hij het dan ook zo aangepakt hebben, met zoveel tamtam?
pi_56440068
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 18:56 schreef doos_vn_koos het volgende:
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 18:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Peter heeft alles dus op Aruba opgelost... Deepack en Satish dus?
pi_56440073
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 18:55 schreef Principessa het volgende:

[..]

Dit dus. Een heel nest dode mussen...
Het zou pas erg zijn als ze gewoon al jarenlang in een bar op Aruba undercover cocktails loopt te shaken Maar dat zal wel niet het geval zijn
pi_56440077
Misschien is het wel enkel opgeklopte sensatie journalistiek net als die reportage van Peter de Vries over de verborgen camera actie waarbij ze politie-agenten betrapten op overtredingen.

Wat ik niet snap is dat meerdere personen de uitkomst zolang verborgen kunnen houden als het waar is wat Peter de Vries beweert. Hij is hier ongetwijfeld al wéken mee bezig (dit bekende hij ook bij Rtl Boulevard), en hij heeft nog een gesprek gehad met Joran bij Pauw&Witteman. Dit zou best niet meer dan een act geweest kunnen zijn, of om alvast extra aandacht te genereren voor de komende onthullingen.

Bovendien hebben we nog niks gehoord over arrestaties. Ik neem aan dat het OM niet gaat wachten tot zondag, en een arrestatie houd je niet lang verborgen.

Maar we zullen het zien.

Die ouders van Joran gaan wel af als Joran schuldig blijkt, zij hebben amper 2 weken geleden nog hun nek uitgestoken voor hun brave jongen prime time op de Nederlandse televisie.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_56440083
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 18:57 schreef milagro het volgende:

[..]

daarvoor zat hij mij iets te triomfantelijk net bij RTL Boulevard... als hij er compleet naast zat, zou hij het dan ook zo aangepakt hebben, met zoveel tamtam?
Hij kan altijd zijn huid redden doordat hij samenwerkte met joran ofzo
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_56440088
Peter zei ook dat hij via Curacao vloog om niet herkend te worden op de vlucht naar Aruba. Waarom zou hij dat doen? Om daar verborgen camera acties te doen soms?
  donderdag 31 januari 2008 @ 18:59:01 #229
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_56440090
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 18:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

[..]
Hij was zn spul toch presenteren aldaar?
En zoals ik zei: die vdSlootjes hebben daar toch een huis+ de nodige connecties?
29.10 Novastar HMH
pi_56440115
Dit hadden ze dus in een opendir gevonden .
  donderdag 31 januari 2008 @ 18:59:45 #231
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_56440121
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 18:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Peter zei ook dat hij via Curacao vloog om niet herkend te worden op de vlucht naar Aruba. Waarom zou hij dat doen? Om daar verborgen camera acties te doen soms?
Hij ging daar zn onderzoek presenteren aan de OvJ.
29.10 Novastar HMH
  donderdag 31 januari 2008 @ 19:00:03 #232
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_56440126
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 18:58 schreef Tomatenboer het volgende:
Misschien is het wel enkel opgeklopte sensatie journalistiek net als die reportage van Peter de Vries over de verborgen camera actie waarbij ze politie-agenten betrapten op overtredingen.

Wat ik niet snap is dat meerdere personen de uitkomst zolang verborgen kunnen houden als het waar is wat Peter de Vries beweert. Hij is hier ongetwijfeld al wéken mee bezig (dit bekende hij ook bij Rtl Boulevard), en hij heeft nog een gesprek gehad met Joran bij Pauw&Witteman. Dit zou best niet meer dan een act geweest kunnen zijn, of om alvast extra aandacht te genereren voor de komende onthullingen.

Bovendien hebben we nog niks gehoord over arrestaties. Ik neem aan dat het OM niet gaat wachten tot zondag, en een arrestatie houd je niet lang verborgen.

Maar we zullen het zien.

Die ouders van Joran gaan wel af als Joran schuldig blijkt, zij hebben amper 2 weken geleden nog hun nek uitgestoken voor hun brave jongen prime time op de Nederlandse televisie.
Ik denk niet dat Peter er zo'n sensatie van gaat maken, als hij niks boeiends te vertellen heeft. Dus ik denk wel degelijk dat er een oplossing is gekomen

En een arrestatie volgt echt niet ala minute, daar zit vast nog wel een dag/dagen achter.

Wat zullen die moeder en vader balen zeg
World Wrestling Entertainment
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 31 januari 2008 @ 19:01:00 #233
163650 Greys
pi_56440148
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 18:56 schreef doos_vn_koos het volgende:
Speciaal voor op en neer gevlogen om zijn twee uur durende programma en promo daarvoor te maken? Lijkt me best aannemelijk? Als je een 2 uur durende uitleg gaat uitzenden dan is het wel logisch dat hij dat daar vertelt, dat 'verhaal'. Toch?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_56440156
Als het niks voorstelt wat de Vries heeft gevonden is z'n imago ook flink beschadigt dus lijkt mij dat het echt wel belangrijke shit is .
pi_56440157
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 18:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

[..]
Je zou toch verwacten dat die jongens helemaal nooit meer over die zaak zouden paten zolang er geen lijk is
pi_56440161
Ik zet mijn geld in op meneer Van der Sloot.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_56440162
ABC meldt nu ook: http://abcnews.go.com/International/Story?id=4222253&page=1

Interessant is deze alinea:
quote:
De Vries said that he and his team had been conducting an undercover operation for several months, and that he would broadcast his findings in a special program on Dutch television this Sunday.

The only piece of the upcoming program the de Vries would release was a conversation between himself and Mos after he showed police the evidence he had collected. "Am I sitting opposite a happy man now?" de Vries asks Mos. The prosecutor is shown answering, "Now at least the truth is surfacing and with that we can at least wrap up this case."
Dat is dus al vrijgegeven door Peter R. de Vries en een gedeelte van de tekst die www.vkmag.com op een screenshot heeft staan. Dan zal de rest ook wel kloppen...
pi_56440165
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 18:58 schreef Tomatenboer het volgende:

stel nou he? dat die mensen, omdat het hun zoon is, ook echt geloven dat hij niets gedaan heeft? dan is het toch voor hun ook heel verdrietig als blijkt dat Joran wel iets weet bijvoorbeeld?

wat nou "af gaan? "
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_56440183
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 18:58 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Hij kan altijd zijn huid redden doordat hij samenwerkte met joran ofzo

nu ja, ms is het feit dat hij het opgelost heeft (zou hebben) al triomf genoeg voor hem, maar toch.. ik zie hem ook wel als een man die zijn excuses aan zal bieden, maar niet zo van harte, en het wijst toch een beetje op een "ziejenouwel!!!" zoals hij net daar zat te glunderen.
  donderdag 31 januari 2008 @ 19:02:21 #240
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_56440194
Als ie Joran beschuldigt en het blijkt niet hard te maken kan ie een flinke schadevergoedings-eis tegemoet zien denk ik
pi_56440212
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 19:01 schreef DarkElf het volgende:

[..]

stel nou he? dat die mensen, omdat het hun zoon is, ook echt geloven dat hij niets gedaan heeft? dan is het toch voor hun ook heel verdrietig als blijkt dat Joran wel iets weet bijvoorbeeld?

wat nou "af gaan? "
Inderdaad, ik denk dat ze duizend doden sterven.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  donderdag 31 januari 2008 @ 19:03:53 #243
92279 N.icka
Windforce 11
pi_56440230
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 19:01 schreef DarkElf het volgende:

[..]

wat nou "af gaan? "
Tuurlijk , zoiets moet afgrijselijk zijn voor ouders
pi_56440260
Nou had PRDV ook al de moord op Kennedy opgelost, en bleek dat achteraf ook lulkoek te zijn. Afwachten maar.
anonieme razernist
pi_56440289
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 19:03 schreef djenneke het volgende:

[..]

Inderdaad, ik denk dat ze duizend doden sterven.
Zonder meer diep tragisch.
anonieme razernist
pi_56440330
Als die open dir klopt is Joran inderdaad de dader, maar dan hebben ze een verklaring / bekentenis ontlokt of opgevangen via de verborgen camera en dat is gewoon onrechtmatig verkregen bewijs lijkt mij.

Het zou dus best kunnen dat Joran daarna bij officiële ondervragingen opnieuw ontkent en volgens mij kunnen ze hem dan juridisch gezien toch vrij lastig veroordeeld krijgen - althans niet als ze zelf niet een logisch beeld kunnen presenteren hoe het is gegaan. Aan alleen een verklaring heb je niets zolang je geen logische verklaring hebt hoe het is gegaan.

Daarom hoop ik maar dat Joran uitgebreid verteld dat hij het heeft gedaan en gedetailleerd verteld over hoe het is gegaan.

Maar dat zou wel érg naief zijn en daar zie ik Joran ook weer niet voor aan.

Maar anders heb je er volgens mij niets aan. Dan heeft Peter de Vries wel groots uitgepakt maar dan loopt het allemaal uit op een anti-climax.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_56440364
Hierbij alvast een tipje van de sluier..

Sleutelfiguur in deze zaak: Steve Croes.

1. Steve Croes stayed at the Tatoo Party Boat which was docked to the beach where Natalee was last seen on May 30, 2005.

2. Steve Croes went out of the blue to authorities and told them JK2 dropped Natalee off at the Holiday Inn (which at the time they already denied to officials)

3. Steve Croes was fired as a DJ from the Tatoo Party Boat.

4. Someone got interesting stuff (fishcage, rope) out of the Fishermans Huts near the place where Natalee was last seen (and close to the docking location of the Tatoo party boat)

5. The Tatoo party boat has been sold on Ebay the week after Natalees dissapearance.

6. The guestbook on the Tatoo Party Boat website was taken down shortly after.

7. Steve is affiliated with the "guy with glasses" who harassed a woman at the beach prior to Natalees dissapearance. (both steve and the "glasses" guy appear in a photograph which has been sent to the Dutch Crime Reporter Peter R. de Vries in late 2006.)
pi_56440365
quote:
De Vries said that he and his team had been conducting an undercover operation for several months, and that he would broadcast his findings in a special program on Dutch television this Sunday.

Hij is er dus al maanden mee bezig geweest, logisch natuurlijk, maar als Joran er niets mee te maken heeft, dan moet hij dat NA Pauw en Witteman dus pas ontdekt hebben... en dát lijkt me onwaarschijnlijk.

Het is denk ik logischer dat zijn gebetenheid in die show tov Joran te danken is aan wat hij al wist, dankzij die undercover operatie.
pi_56440373
We wachten het allemaal wel af. Ben erg benieuwd.
pi_56440405
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 18:59 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[ afbeelding ]Dit hadden ze dus in een opendir gevonden .
Albert net in Boulevard: En wat we nu zien is een interview met de hoofdofficier op de internationale site UK mag.
pi_56440407
Peter R. de Vries meldde in RTL Boulevard dat het beeldmateriaal gewoon te gebruiken is in een evt. rechtszaak.
pi_56440418
, verwacht je niet .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_56440421
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 18:57 schreef milagro het volgende:

[..]

Dat zou ik in beginsel ook zeggen.

Toch, ik kan me rond die zaak Marianne Vaatstra herinneren dat hij triomfantelijk op tv verkondigde dat een columnist (Frits Abrahams van NRC) hem er ten onrechte van had beschuldigd te hebben beweerd dat de dader in die zaak een asielzoeker was. Hij had een kort geding tegen Abrahams aangespannen en dat ging hij glansrijk winnen, zo stelde hij op tv.

Maar hij verloor dat kort geding, omdat hij die (ongefundeerde) bewering over een asielzoeker als dader wel degelijk had gedaan. Maar goed, hij ging daarmee minder op zijn plaat dan wanneer hij het hiermee mis heeft.
pi_56440422
Ben benieuwd
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  donderdag 31 januari 2008 @ 19:12:06 #255
139330 TNA
For the stars that shine
pi_56440425
Voor de WGR'ers hier: kun je iemand veroordelen op basis van verborgen-cameramateriaal?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')