Het lijkt mij ook dat het ongeveer zo is gegaan.quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:39 schreef NED het volgende:
Nouja, het lijkt me zo duidelijk als wat.
Joran heb dat wijf op het strand vol geblaft. Al dan niet met toestemming van die cracksnol.
Dat is er wellicht een beetje wild aan toe gegaan, wijf flikkert met haar hoofd op een steen en is "per ongeluk" dood.
Joran in paniek naar zn vader toe. Vader zegt: "hup, mee de boot op met dat lijk, 3 km uit de kust varen, lijk overboord, geen lichaam geen zaak!!"
En zo geschiedde.
Dit is toch gewoon zo doorzichtig als maar zijn kan zeg.
Hij komt bijna klaar in die promo.quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:36 schreef BigFire het volgende:
klinkt niet alsof het met Joran te maken heeft na het zien van de trailer
De moeder van Nathalee is dus momenteel op uitnodiging van Peter in Nederland.quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:39 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja idd, wat is dit nu weer voor dom gedoe?
"Hey pa, vandaag is het alweer tweeënhalf jaar geleden dat we het lijk in zee dumpten!"quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:40 schreef Greys het volgende:
Ik ben gewoon zenuwachtig![]()
Als Joran het gedaan heeft, dan vind ik het gewoon echt het einde als Peter R de Vries hem er niet mee weg laat komen. Wat TNA al zegt, ik hoop dat Joran gewoon keihard iets heel lulligs zegt ofzo, of aan het vieren is dat hij er al zo lang mee weg komt. En dat dat dan op tape staat
Stel dat het GEEN wettig bewijs is en die Joran mag blijven lopen, dan heeft ie in elk geval op zijn minst geen leven meer, omdat heel de wereld dan weet dat hij de dader is.quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:41 schreef alors het volgende:
Maar is het wel wettig bewijs dan op deze manier? Hij kan het wel opgelost hebben, maar als zn bewijs in de rechtbank niets waard is, zal de dader gewoon vrijuit gaan toch?
* Greys nerveus (en een soort van sensatie-geilquote:Op donderdag 31 januari 2008 17:44 schreef TNA het volgende:
[..]
"Hey pa, vandaag is het alweer tweeënhalf jaar geleden dat we het lijk in zee dumpten!"
"Zeg Joran, ben jij bezig met die telelens daar op het tuinmuurtje?"
Hij heeft gewoon bewijs dat zij het heeft gedaan, en heeft haar hierheen gelokt zodat ze gearresteerd kan worden zonder uitleververdragen...quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:42 schreef Greys het volgende:
[..]
De moeder van Nathalee is dus momenteel op uitnodiging van Peter in Nederland.
Ik geloof niet dat hij dat zou doen als hij er niet van overtuigd was dat hij het laatste stukje van de puzzel in handen heeft. En dan ga ik er ook maar van uit dat hij er over heeft nagedacht dat ze nu Joran - als het om hem gaat en hij weet dat uiteraard als het zo is - alvast even in voorlopige hechtenis moeten zetten ofzo, totdat alles is uitgezonden
Maar dan nog.. is dat niet 'gewoon' NOG een leugen zoals ie er al zoveel verteld heeft? Dan nog is er geen lijk dus de vraag blijft of er dan opeens wel genoeg bewijs is om 'm te veroordelen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:40 schreef Greys het volgende:
Ik ben gewoon zenuwachtig![]()
Als Joran het gedaan heeft, dan vind ik het gewoon echt het einde als Peter R de Vries hem er niet mee weg laat komen. Wat TNA al zegt, ik hoop dat Joran gewoon keihard iets heel lulligs zegt ofzo, of aan het vieren is dat hij er al zo lang mee weg komt. En dat dat dan op tape staat
quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:45 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon bewijs dat zij het heeft gedaan, en heeft haar hierheen gelokt zodat ze gearresteerd kan worden zonder uitleververdragen...
daaruit blijkt dat hij een bekentenis zou hebben?quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:47 schreef Rickman_ het volgende:
Bij VK hebben ze een open dir gevonden met een stukje waarin Joran de dader blijkt te zijn:
http://www.vkmag.com/galleries/gallery_joran_is_de_dader/
Whehe!quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:53 schreef Wokkel het volgende:
Mijn theorie:
Peter heeft de hotelkamer en taxi van Pa & Ma volgehangen met camera's terwijl ze bij P&W de vermoordde onschuld speelden?
Beetje opfokken in die uitzending en wachten tot Joran en Pa in een prive ruimte erover napraten.
Meesterzet
ja, al wordt het denk ik heel moeilijk om op grond daarvan te veroordelen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:49 schreef teamlead het volgende:
[..]
daaruit blijkt dat hij een bekentenis zou hebben?
Een open dir bij Peter R.quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:47 schreef Rickman_ het volgende:
Bij VK hebben ze een open dir gevonden met een stukje waarin Joran de dader blijkt te zijn:
http://www.vkmag.com/galleries/gallery_joran_is_de_dader/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |