wat een aannames weerquote:Op donderdag 31 januari 2008 18:13 schreef BigFire het volgende:
[..]
die vader zal dan wel het één en ander verdoezeld hebben
Zoiets denk ik ook, en ik hoop het ook. Waarom weet ik niet maar ik hoop gewoon dat van der Sloot onschuldig is.quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:10 schreef xFriendx het volgende:
Zou me niet eens verbazen dat het gedoe met Joran in de studio met Peter allemaal gespeeld was, inclusief het smijten met wijn.
Ik geloof wel dat hij daadwerkelijk verdachte is/geweest, maar nadat Peter dit geheime onderzoek is begonnen wellicht in overleg met Joran op deze manier de echter dader zand in de ogen strooit door iedereen te laten denken dat het nog steeds Joran is en zodoende de echter dader denkt dat ie veilig is.
Is het inderdaad een ander dan is er een dader en Joran kan meteen zijn naam zuiveren want hij is niet de echte dader plus hij heeft Peter (licht) geassisteerd in deze.
Hey, niemand komt aan House. House had deze zaak binnen 2 dagen opgelost.quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:13 schreef koemleit het volgende:
[..]
nee joh dat zou ten koste gaan van House en Close to Home.
toppertjes hoor
waarom verbaast me dat niet...quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:12 schreef ShaoliN het volgende:
Als het inderdaad blijkt dat Joran dus schuldig is, dan kan je toch wel met enige zekerheid stellen dat de eerste dagen van het onderzoek er niet echt sterk gehandeld is door de Arubaanse politie.
Ik niet. Ik hoop dat dat misselijke ventje op zn kop door het slijk moet.quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:15 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Zoiets denk ik ook, en ik hoop het ook. Waarom weet ik niet maar ik hoop gewoon dat van der Sloot onschuldig is.
Eens.quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:16 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik niet. Ik hoop dat dat misselijke ventje op zn kop door het slijk moet.
quote:'Joran van der Sloot bekent moord Holloway'
nu.nl
Uitgegeven: 31 januari 2008 16:49
AMSTERDAM - Joran van der Sloot heeft de moord op de Amerikaanse Natalie Holloway mogelijk bekend. Dat zou althans blijken uit een fragment uit een interview van misdaadverslaggever Peter R. de Vries met de Arubaanse procureur-generaal Hans Mos, dat via de website van De Vries uitlekte.
Novum Nieuws
De betreffende pagina is inmiddels van De Vries' website verwijderd, maar Vkmag.com, een weblog dat de tekst ontdekte, heeft een schermafbeelding gepubliceerd.
Daarop is een gesprek te lezen tussen Mos en De Vries over een kennelijk met verborgen camera vastgelegde bekentenis van Van der Sloot. Mos zegt dat de beelden aanleiding vormen het onderzoek naar de verdwijning te heropenen.
Bewijs
Natalee Holloway verdween in 2005 na een avond stappen. Volgens het OM is Joran van der Sloot degene die het toen 18-jarige meisje als laatste levend heeft gezien. Hij is twee keer aangehouden in verband met de zaak, maar wegens gebrek aan bewijs moest justitie hem laten gaan.
Onderzoek
Het OM en de politie op Aruba onderzoeken momenteel of de aangeleverde informatie betrouwbaar is en of die licht werpt op de verdwijning en dood van Holloway.
Peter R. de Vries kon niet onmiddellijk op het bericht reageren.
De Vries beweerde eerder donderdag al dat hij de zaak-Natalee heeft opgelost. Een tipje van de sluier wilde hij niet oplichten. Dat doet hij pas zondag in de uitzending van zijn tv-programma. Justitie op Aruba wil niet op de bewering van De Vries ingaan.
je weet nog nietsquote:Op donderdag 31 januari 2008 18:17 schreef Greys het volgende:
Hihihi hij is heel erg trots op zichzelf zo te zien, die Peter.
EN TERECHT!
Ja, er moet nu een einde komen aan deze zaak. Veel feiten hebben hem tegengesproken en je bent een bar slecht mens als je je best doet hier de rest van je leven mee weg te komen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:15 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Zoiets denk ik ook, en ik hoop het ook. Waarom weet ik niet maar ik hoop gewoon dat van der Sloot onschuldig is.
Hahaha sorry, ik bedoelde met 'terecht' in elk geval dat hij trots mag zijn dat hij zo enorm vasthoudend is geweest in de zaak, daar waar vele anderen het lieten lopenquote:Op donderdag 31 januari 2008 18:18 schreef DarkElf het volgende:
[..]
je weet nog niets
zondag blijkt of het terecht is
Nu nergens meer, net op SBS6quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:22 schreef djenneke het volgende:
Is Peter de Vries op tv? waar?
quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:22 schreef djenneke het volgende:
ja want alles wat je leest op internet is waar?quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:22 schreef Klingon het volgende:
Joran heeft dus gewoon bekend en het staat op de band. Zie screenshot van VKMag.nl hierboven.
Hij was kort op SBS6. Kwam verder weinig uit. Knipperde en slikte bij de naam "Joran", leek even emotioneel te worden toen hij vertelde dat Natalee's moeder nu bij hem is.quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:22 schreef djenneke het volgende:
Nu niet meer, net bij SBS.quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:22 schreef djenneke het volgende:
Jep. Precies mijn gedachten. Joran mag wel op suicidewatch nu, voor hij er tussenuit knijpt.quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:20 schreef ShaoliN het volgende:
Hij wordt emo. Hij heeft de oplossing echt wel.
Als het in een opendir van de website van Peter R. de Vries heeft gestaan, in afwachting van publicatie. Ja dus.quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:23 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja want alles wat je leest op internet is waar?
Dat gun ik hem niet, hij moet eerst in zn reet worden genomen in een Arubaanse celquote:Op donderdag 31 januari 2008 18:23 schreef Disorder het volgende:
[..]
Jep. Precies mijn gedachten. Joran mag wel op suicidewatch nu, voor hij er tussenuit knijpt.
quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:25 schreef -Schorpioen- het volgende:
Volgens mij hebben ie iemand anders op het oog, familie ofzo. Hij deed wel heel vaag net op SBS6.
95% dat het Joran is, kon je aan zn ogen wel zien.quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:25 schreef -Schorpioen- het volgende:
Volgens mij hebben ie iemand anders op het oog, familie ofzo. Hij deed wel heel vaag net op SBS6.
Dit zou echt geniaal zijn.quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:17 schreef koemleit het volgende:
het zou idd uber zijn dat Joran in het complot zat,
en dat ze dan die vrienden op aruba filmpde waarna die na het zien van het fragment tegen elkaar zeiden: "haha die hebben we mooi tuk wij hebben haar vermoorzerd!!!!!!".
quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:26 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
95% dat het Joran is, kon je aan zn ogen wel zien.
Wel slordig overigens. Zo'n geheim onderzoek uitvoeren maar wel dit soort informatie laten slingeren in een OpenDir. Zo'n pagina kan je toch ook gewoon offline testen of alles in orde is qua lay-out?quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:25 schreef Klingon het volgende:
[..]
Als het in een opendir van de website van Peter R. de Vries heeft gestaan, in afwachting van publicatie. Ja dus.
quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:27 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Dit zou echt geniaal zijn.
En het hele wijn incident is in scene gezet door Joran en Peter. Ze hadden het afgesproken.
Als het Joran NIET is, waarom stond dan die pagina in dat open dirretje op zijn website?quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:29 schreef -Schorpioen- het volgende:
Als het Joran is , dan had ie dat toch wel verteld.
En waarom komt alleen haar moeder naar Nederland ? Of heeft ze geen vader..
quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:31 schreef DarkElf het volgende:
maar wat is er zo schokkend aan die verborgen camera aktie als het Joran is?
Joran dus: http://members.lycos.nl/therealklingon/peterrdevries.jpg. Was ook wel te verwachten, maar ja, probeer het maar eens te bewijzen.quote:Peter R. de Vries: The confession of Joran. This must be something that you and your people have dreamt of the last years isn't it?
Mr. Hans Mos: This is very impressive. It's an essential part that indeed lacked in our investigation. We have thought to ourselves that this was a very probable chain of events but until now we lacked sufficient evidence. This seems to be the 'topping on the cake' that we needed.
Peter R. de Vries: What do you think of the way he casually lays this out?
Mr. Hans Mos: That's what impresses me. Clearly it's the first time that he's confessed to somebody; this is his coming-out. It's perplexing that he could hold his tongue for two and a half years.
Geen smaad natuurlijk als Joran daar mee akkoord is gegaan. En dat andere figuur waar De Vries mee gesproken zou hebben op Aruba.quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Als het Joran NIET is, waarom stond dan die pagina in dat open dirretje op zijn website?
Dat zou dan de ultieme vorm van smaad zijn, zeg maar. Dus dat zal wel niet
Ja, de stiefpapsquote:Op donderdag 31 januari 2008 18:31 schreef DarkElf het volgende:
maar wat is er zo schokkend aan die verborgen camera aktie als het Joran is?
tis toch veel schokkender als het iemand anders is? iemand die tot nu toe de dans echt helemaal ontsprongen is?
Ow...stond daarin dat Joran het gedaan heeft ? Heb de open dir niet gezien.quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Als het Joran NIET is, waarom stond dan die pagina in dat open dirretje op zijn website?
Dat zou dan de ultieme vorm van smaad zijn, zeg maar. Dus dat zal wel niet
*kijktquote:Op donderdag 31 januari 2008 18:32 schreef Klingon het volgende:
[..]
Joran dus: http://members.lycos.nl/therealklingon/peterrdevries.jpg. Was ook wel te verwachten, maar ja, probeer het maar eens te bewijzen.
Peter R. de Vries nu bij RTL Boulevard @ RTL4.
oh ja sorry ik zie dat meer als enorm dom en heel fijn voor de familie van Nathalee maar schokkend? 95 % van de mensen gaat er al vanuit dat hij het was. (wat er dan ook gebeurd is)quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hij heeft tot nu toe alles ontkend. Dus als hij opeens voor de camera gaat bekennen dan is dat redelijk shocking!
quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:26 schreef vrolijke-frits het volgende:
Jelte van Radio538 zei net dat 'ie het op fok las
quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:33 schreef Damzkieee het volgende:
Het lijkt verdomme Wie is de Mol wel met al die verdachtmakingen hier
Inderdaad.quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:34 schreef schatje het volgende:
Ik snap alleen niet dat Joran nog vrij rond huppelt. Ik bedoel, geen nieuwsberichten dat ie is gearresteerd.
http://nl.tinypic.com/view.php?pic=ildtmr&s=3quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:35 schreef Pleione het volgende:
welke open dir???
quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:36 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hij heeft geen 8 topito's jeweet!
De van der Slootjes hebben daar ook een huis hè.quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Peter heeft alles dus op Aruba opgelost... Deepack en Satish dus?
Een confession, zoals het daar staat, wil niet meer zeggen dan dat hij iets op biecht.quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:32 schreef Greys het volgende:
[..]
voor zover bekend is het onderzoek heropend nu. Als het idd Joran is, zal hij wel snel van zijn bed gelicht wordenquote:Op donderdag 31 januari 2008 18:34 schreef schatje het volgende:
Ik snap alleen niet dat Joran nog vrij rond huppelt. Ik bedoel, geen nieuwsberichten dat ie is gearresteerd.
Van iemand die twee jaar lang onder hevige druk alles ontkent en de dans lijkt te ontspringen, toch een bekentenis loskrijgen op een moment dat niemand het meer verwacht... dat vind ik meer dan genoeg.quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:34 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh ja sorry ik zie dat meer als enorm dom en heel fijn voor de familie van Nathalee maar schokkend? 95 % van de mensen gaat er al vanuit dat hij het was. (wat er dan ook gebeurd is)
precies, denk echt dat hij alleen de wijze van verdwijning heeft opgelost.quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Peter heeft alles dus op Aruba opgelost... Deepack en Satish dus?
Kijkcijfer hypenquote:Op donderdag 31 januari 2008 18:41 schreef flugeltje het volgende:
Ben ik nu de enige die het opvallend vind dat er een open dir op de site van De Vries stond? Zo stom is hij / z'n redactie écht niet hoor....
quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:40 schreef Ixnay het volgende:
In de uitzending van Hart van Nederland versprak hij zich al en had hij het over de "dood".
Dus ze weten zeker dat ze niet meer in leven is.
van CNNquote:"This information may shed a new light on the mode of which Natalee Holloway has died and the method by which her body disappeared," the prosecutor's office said.
En Peter zei net op sbs6 niet direct dat ze dood was, maar dat je er wel achter kwam in de uitzending van zondag...quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:37 schreef Karina het volgende:
Zondag maar even kijken. En Albert had wel een slimme opmerking: dat er werd gesproken over "verdwijning" en niet over "moord".
Op deze manier blijft wel iedereen erover praten... En inhoudelijk zal De Vries er toch niks meer over zeggen tot de uitzending. Marketing technisch gezien een prima actiequote:Op donderdag 31 januari 2008 18:41 schreef flugeltje het volgende:
Ben ik nu de enige die het opvallend vind dat er een open dir op de site van De Vries stond? Zo stom is hij / z'n redactie écht niet hoor....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |