Die heb ik al klaar liggenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:40 schreef 16meter het volgende:
Die jaarmix van NLS blijft fucking goed.![]()
Je word gewoon van de ene kneiter in de andere geslingerd.
Wel een leuke mix. Platenkeus is erg goed.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:40 schreef 16meter het volgende:
Ja die zal ik binnenkort ff ergens uploadenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:12 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
ey devv, khad je een PM gestuurd voor die Family of Light...
Daar heb je helemaal gelijk in!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:40 schreef 16meter het volgende:
Is nog niet officieel gereleased, maar er zwerft (zoals vaker) een promo rondquote:Op zondag 10 februari 2008 12:01 schreef NLS04 het volgende:
- heb ik de release van Wrong frecuency (Zany remix) gemist ?? zag um al in meerdere setjes terugkomen ( oa in het lekkere setje van LeonH!) maar kan niet herinneren dat ie al gereleased was..
![]()
quote:A1. Wrong Frequency (DJ Zany Remix)
B1. Wrong Frequency (Original Mix)
Release datum : woensdag 20 februari 2008
Label : Solid Traxx Hardstyle
Normaal hou ik daar ook niet van. Ik bedoel als Zany zo voor me staat te mixen op een feest word ik er niet vrolijk van. Maar zo'n mixje leent zich gewoon prima voor op de fiets, bij het sporten, in de auto etc.. Leuk jaaroverzicht en inderdaad alleen maar climaxen en al die herinneringen die terugkomen van vorig jaar.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:24 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Wel een leuke mix. Platenkeus is erg goed.
Alleen Skihut-mix gehalte is erg hoog. Gewoon alle climaxen van de toppers na elkaar, nummers duren nog geen 2 minuten en soms lullig afgekapt/gemixt.
Dankequote:Op zondag 10 februari 2008 12:01 schreef NLS04 het volgende:
- heb ik de release van Wrong frecuency (Zany remix) gemist ?? zag um al in meerdere setjes terugkomen ( oa in het lekkere setje van LeonH!) maar kan niet herinneren dat ie al gereleased was..
![]()
I know the feelingquote:Op maandag 11 februari 2008 02:15 schreef voidmage het volgende:
wat is hardstyle toch een geile muziek!!![]()
ik kan niet wachten tot hardbass..
Whirl & Mayer - Heaven Above (Hardstyle Mafia vs Sasha F Remix)quote:Op maandag 11 februari 2008 00:29 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Iemand die weet hoe deze heet? Alphaverb dropte hem op QuakeDance '07, en sindsdien nog altijd benieuwd naar de titel van de plaat.
quote:Headhunterz - Subsonic / Hate it Or Love It
Yes yes, massive new bomb, finally released!!
A1. Subsonic
B1. Hate It Or Love It
Hardstyle Mafia, had het kunnen weten. Dankuquote:Op maandag 11 februari 2008 08:03 schreef mstx het volgende:
[..]
Whirl & Mayer - Heaven Above (Hardstyle Mafia vs Sasha F Remix)
Coño lineupquote:Op maandag 11 februari 2008 18:35 schreef ReMcOrE het volgende:
ik lees net de lijn van Fantasy Island en hij is K*T!!ik had echt goede verwachtingen, de dag na mijn verjaardag, flink knallen op een vette locatie, 1e openluchtfeest van 2008, krijg je dit:
http://partyflock.nl/party/95515:Fantasy_island.html
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
quote:Op maandag 11 februari 2008 19:16 schreef mstx het volgende:
[..]
weer wat geleerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Als je voor de hardcore gaat is ie best goedquote:Op maandag 11 februari 2008 18:35 schreef ReMcOrE het volgende:
ik lees net de lijn van Fantasy Island en hij is K*T!!ik had echt goede verwachtingen, de dag na mijn verjaardag, flink knallen op een vette locatie, 1e openluchtfeest van 2008, krijg je dit:
dan maar op de zaterdag, op mijn verjaardag zelf, richting België:
http://partyflock.nl/party/110280:Bassleader.html
Leukquote:Technoboy_-_Rage__A_hardstyle_song_.mp3
Jaren 90-vocalsquote:Op maandag 11 februari 2008 20:12 schreef nattermann het volgende:
[..]
Leuk
Edit: Koning Technoboy blijft ook dit jaar weer doorgaan met het produceren van grúúwelijke tracks![]()
Ik vind het niet zo'n slechte lijn omhoog hoor.quote:Op maandag 11 februari 2008 18:35 schreef ReMcOrE het volgende:
dan maar op de zaterdag, op mijn verjaardag zelf, richting België:
http://partyflock.nl/party/110280:Bassleader.html
Ik vind die The Mediterraneo Dub trouwens beter.quote:Op maandag 11 februari 2008 20:12 schreef nattermann het volgende:
[..]
Leuk
Edit: Koning Technoboy blijft ook dit jaar weer doorgaan met het produceren van grúúwelijke tracks![]()
Hij is gisteren toch gereleasedquote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:37 schreef NrSiX het volgende:
Headhunterz - Subsonic / Hate it Or Love It
A1. Subsonic
B1. Hate It Or Love It
Die mag idd wel snel gereleased worden
helaas fakequote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:32 schreef 16meter het volgende:
voiceeeees I hear voices, voiceeees I HEAR VOICEEEEHEEES!!!!
twiediediediedie twiedeiedieieieieieeiieiee
En toch luister ik 'm weer he.![]()
Trouwens, Da_Bulldozer_Project_-_Arise_Remixes__SMC026_-WEB-2008-iHQ
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:25 schreef Digiwave het volgende:
Argh wanneer wordt Technoboy - Rage released? ik wil hem zo graag hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
quote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:32 schreef 16meter het volgende:
voiceeeees I hear voices, voiceeees I HEAR VOICEEEEHEEES!!!!
twiediediediedie twiedeiedieieieieieeiieiee
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:36 schreef mstx het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sinds wanneer en hoe kom ik eraan?![]()
Edit: nvm heb het alquote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:00 schreef Digiwave het volgende:
[..]
Sinds wanneer en hoe kom ik eraan?
Kopen man, bij freaky of recess, jeweetooog.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:00 schreef Digiwave het volgende:
[..]
Sinds wanneer en hoe kom ik eraan?
DJ Coone - Infected (Original Edit)quote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:53 schreef no1uknow het volgende:
Welk liedje is dit?
http://www.youtube.com/watch?v=YYhdhXET5GM&feature=related
er zitten 2 3 goede namen in de rest is allemaal f** beukiebeukie hardcore. Ik zelf had meer variatie verwacht aangezien ze zeggen dat er HARDSTYLE EN JUMP wordt gedraait en er bijna alleen hardcore dj's komenquote:Op maandag 11 februari 2008 20:56 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo'n slechte lijn omhoog hoor.
Max Enforcer en Pila vind ik wel vet voor de verandering, Noisecontrollers en Pavo altijd lekker. En daarnaast een paar goede hardcore namen.
Wat een geil nummer zegquote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:25 schreef Digiwave het volgende:
Argh wanneer wordt Technoboy - Rage released? ik wil hem zo graag hebben
quote:Dozer - Church Of The The Darkside / Phantom
art. nr. : SPK 024-5
A1. Church Of The Darkside
B1. Phantom
Release datum : vrijdag 15 februari 2008
Medium : 12-inch
Label : Superplastik
dan ben ik nu helemaal benieuwd naar Phantomquote:Op woensdag 13 februari 2008 16:34 schreef LeonH het volgende:
[..]
![]()
Vindt Phantom zelfs nog iets beter als Church
Mits super bass remixquote:Op woensdag 13 februari 2008 22:09 schreef Borkydude het volgende:
Builder - Her Voice blijft het beste nummer ooit
stiekem binnen gehaaldquote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:37 schreef NrSiX het volgende:
Headhunterz - Subsonic / Hate it Or Love It
A1. Subsonic
B1. Hate It Or Love It
Die mag idd wel snel gereleased worden
Act of war is lekker....drop the bomb is de zentiments remix wel stukken beterquote:
Klopt jaquote:Op woensdag 13 februari 2008 22:48 schreef Sethje het volgende:
drop the bomb is de zentiments remix wel stukken beter![]()
Ja echt beter die timetable, dat word voor mij:quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:47 schreef Tha_Bartman het volgende:
hehe time table al gezien? staat in reverze topic.. en Vip zijn maakt het er niet makkelijker op kan ik je zeggen
Gefeliciteerd seth
Heerlijk is dat, zie je het eerst nog somber in, krijg je uiteindelijk toch een kans om te gaan.quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:00 schreef Sethje het volgende:
gelukt2 kaartjes voor 40 per stuk..dus dat is wel te doen
let's do some housennnnnn
Ben ook erg benieuwd naar dat laatste..is mn eerste reverze dus we zullen zienquote:Op donderdag 14 februari 2008 15:22 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Heerlijk is dat, zie je het eerst nog somber in, krijg je uiteindelijk toch een kans om te gaan.
Have fun en laat ons weten hoe het was, ben vooral benieuwd naar het geluid int Sportpaleis...
quote:Op donderdag 14 februari 2008 16:40 schreef no1uknow het volgende:
[Hardstyle] VA - Showtek - We live for the music - 2008
Vooral dit nummer is GOUD:
11.Charly Lownoise & Mental Theo - Wonderful Days 2.08 (Showtek Remix)
Leuk dat je laat zien wat je tof vindt, maar denk niet dat je hier veel bijval zult krijgenquote:Op donderdag 14 februari 2008 16:40 schreef no1uknow het volgende:
hehehquote:Op donderdag 14 februari 2008 16:40 schreef no1uknow het volgende:
Ja das wel balen.... Ik heb brennan heart afgelopen maanden 2,3 x gezien en D&S zijn mn helden dus dat word dbstf.. En ik heb deepack echt al sinds augustus niet meer gezien, dus ik ga voor deepack.quote:Op donderdag 14 februari 2008 17:41 schreef Tha_Bartman het volgende:
ja wij moeten kiezen tussen 3 zalen soms![]()
de 2 ergste keuzes zijn: D&S - brennan - scope
en: Deepack - Zat&Acti -Wilds
en kleiner keus maar neit minder erg is: donkeys - abject
Een spellingsfout in de naam van je track/vinyl.quote:<( iTALiAN HARDSTYLE QUALiTY )>
)> Presents Haze
)> in Suffecation / Breathe
)> recorded on Dutch Master Works
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |