Moet achter wel toestemming geven.quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:51 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Ja dus ... ? die kunnen zelf toch ook initiatief tonen ?
Gelukkig maar! Dan was het niet zo'n harde beuk!quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:59 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Ik zie niet echt wat .. en anders is het zo lichtjes ..
Echt .. als ze een flink tik had gekregen had ze er heus wel wat van gezegd hoorquote:Op donderdag 31 januari 2008 14:02 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Gelukkig maar! Dan was het niet zo'n harde beuk!
Een rode wang en last van haar ribben en dat allemaal van het paaldansen, yeah right.quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:02 schreef STAP01 het volgende:
Gelukkig maar! Dan was het niet zo'n harde beuk!
Ze heeft toch gisteren wel tegen Tilly verteld over een 'woordenwisseling' met Brian?quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een rode wang en last van haar ribben en dat allemaal van het paaldansen, yeah right.
Laat maarquote:Op donderdag 31 januari 2008 14:00 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Dat ze uitgeschoten is met haar blush?
Ja klopt en ze zat niet lekker in haar vel vanaf dat ze uit bed kwam. Was erg stil.quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:06 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze heeft toch gisteren wel tegen Tilly verteld over een 'woordenwisseling' met Brian?
quote:
Je ziet toch heel duidelijk verschil tussen links en rechts, dat ligt toch niet aan mij of wel?quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:11 schreef Margo37 het volgende:
Ja klopt en ze zat niet lekker in haar vel vanaf dat ze uit bed kwam. Was erg stil.
Als dat zo is, dat Amanda helemaal verwend wordt op haar Jaardag (Dus taart, Jaarfilmpje enzovoort, en savonds feest) stop ik onmiddelijk met streamen. Dan is het mij te duidelijk wie hier de kindjes van God (FEBO) zijn!quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:45 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Zin in morgen, wat gaat er gebeuren?
3 mensen uitnodigen om dat Amanda 1 jaar in DGK woont?
Een feest?
Lijkt me sterk dat ze na 2 dagen nog een rode wang heeft.quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je ziet toch heel duidelijk verschil tussen links en rechts, dat ligt toch niet aan mij of wel?
[ afbeelding ]
Misschien zien we alleen wat we willen zien, maar ik zie t ook.quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je ziet toch heel duidelijk verschil tussen links en rechts, dat ligt toch niet aan mij of wel?
[ afbeelding ]
Ze leest hem twee tellen, en legt hem dan gelijk weg.quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:19 schreef rooie3 het volgende:
Amanda heeft een brief van Nena gehad.
Tsja, de kindjes van God zijn nu eenmaal de belangrijkste wannabees in dat hok.quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:28 schreef Desii het volgende:
Ik zou graag een andere stream hebben ipv Brian.....
Neequote:Op donderdag 31 januari 2008 14:36 schreef beequeen het volgende:
GnaGna begint over de finale. Als Amanda en Brian overblijven, wat dan, delen jullie dan de prijs?
Amanda ontkent natuurlijk, hier mogen geen afspraken over gemaakt worden maar het is behoorlijk doorzichtig .
Zit ik in mijn uppie hier?
Je bent goed werk aan het doen. Ik heb Gnagna gemute wegens BB5 . Ik kan dat mens niet meer aanhorenquote:Op donderdag 31 januari 2008 14:36 schreef beequeen het volgende:
GnaGna begint over de finale. Als Amanda en Brian overblijven, wat dan, delen jullie dan de prijs?
Amanda ontkent natuurlijk, hier mogen geen afspraken over gemaakt worden maar het is behoorlijk doorzichtig .
Zit ik in mijn uppie hier?
Mooi dat stukje van Amanda ertussenquote:Op donderdag 31 januari 2008 14:46 schreef Demon_Hunter het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=eJynInM71BI
PARAAAAAA
Hoe reageerde Amanda daarop?quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:31 schreef beequeen het volgende:
GnaGna zegt dat ze soms bang wordt van de agressie van Brian. Nu hangen er camera's straks niet meer.
Ze neemt geen blad voor haar mond.
Dat ze in d'r ster zou worden genomen zeker, rijkelijk .quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:56 schreef beequeen het volgende:
Amanda wist van te voren dat ze een ster zou worden en rijk.
Ze is er van overtuigd dat Brian haar nooit iets aan zal doen. Wat moet ze anders zeggen?quote:
quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat ze in d'r ster zou worden genomen zeker, rijkelijk .
Hé waar blijft bewaker Ad....GnaGna praat over de uitzending, dat mag niet.quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:01 schreef beequeen het volgende:
GnaGna zegt dat A en B inmiddels beter neergezet worden in de reguliere, minder koetsiekoetsie en sex, meer tactische besprekingen. Huub is qua sex nu meer in beeld.
Dat we het even weten hier.
Ben ook aan het werk weet je...dus kan niet full-time de boel waar nemen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:11 schreef beequeen het volgende:
Nu een interview met Brian. I'm gonna take five.
T-lex, neem je het even over?
Ok, ik offer me wel weer op.quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:13 schreef T-lex het volgende:
Ben ook aan het werk weet je...dus kan niet full-time de boel waar nemen.
Oooooh mooi, jij gaat dit verslaan.quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:15 schreef STAP01 het volgende:
Andries gaat Brian zo confronteren met een aantal uitspraken van Brian. Hij vindt het geen leuke uitspraken.....ben benieuwd!!!!!!
Ik ga mn best doen ok!quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oooooh mooi, jij gaat dit verslaan.
quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:18 schreef STAP01 het volgende:
Brain gaat vechten tegen een gruwelijke russische kok. Hij woont 12 jaar in Nederland zonder ooit een wedstrijd te hebben gevochten.
Ik ook! Hoop dat ze Brian gaan pakken op het fysieke geweld tegen Amanda en andere vrouwen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:23 schreef beequeen het volgende:
GnaGna merkt op dat Brian zijn moeder en broer vaker ziet dan de rest van de wannabees. Hij heeft eigenlijk geen tijd om ze te missen.
Ik moet zeggen dat ik GnaGna behoorlijk scherp vind vandaag.
Als ze zo doorgaat zal dit wel haar laatste DGK interview zijn... tenzij ze natuurlijk niets publiceert van wat ze nu aan directe vragen gesteld heeft.quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:23 schreef beequeen het volgende:
GnaGna merkt op dat Brian zijn moeder en broer vaker ziet dan de rest van de wannabees. Hij heeft eigenlijk geen tijd om ze te missen.
Ik moet zeggen dat ik GnaGna behoorlijk scherp vind vandaag.
Brian quoten is vreselijk, je raakt altijd verstrikt in de zinnen die je tiktquote:Op donderdag 31 januari 2008 15:28 schreef beequeen het volgende:
Kom op Disana, post gezellig mee. Brian heeft zoveel woorden nodig om een statement te maken, iedere aanvulling is welkom.
Anderen zien een muzikant die afgaat...quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:23 schreef STAP01 het volgende:
Brian ziet in zichzelf een muzikant, opkomende muzikant. hahahahahahaha
Ja maar als hij je mishandelt is hij wel mooi je vriend he, dus dan moet je niet zeiken dat je alleen staat.quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:26 schreef STAP01 het volgende:
Zo dubbel allemaal. Hij leeft mee met alleenstaande moeders en hij slaat/stompt en trapt vrouwen!
MC MIker G. Nu back in the game d ankzij een duet met Extince.quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:28 schreef STAP01 het volgende:
Volgens Andries zou het slim zijn om MC Michael G uit te nodigen. (De ex crack, heroine verslaafde annex rapper '80 jaren)
Zou zomaar kunnen. Het lijkt erop dat het een soort afsluitende interviews zijn voor de Party dus waagt ze de gok tricky vragen te stellen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:27 schreef Leandra het volgende:
Als ze zo doorgaat zal dit wel haar laatste DGK interview zijn... tenzij ze natuurlijk niets publiceert van wat ze nu aan directe vragen gesteld heeft.
MC Miker G & DJ Sven van de Holiday Rapquote:Op donderdag 31 januari 2008 15:28 schreef STAP01 het volgende:
Volgens Andries zou het slim zijn om MC Michael G uit te nodigen. (De ex crack, heroine verslaafde annex rapper '80 jaren)
neuh, kan netquote:Op donderdag 31 januari 2008 15:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Anderen zien een muzikant die afgaat...
(of was die te makkelijk?)![]()
Link?quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
MC MIker G. Nu back in the game d ankzij een duet met Extince.
Brian had er nog nooit van gehoordquote:Op donderdag 31 januari 2008 15:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
MC Miker G & DJ Sven van de Holiday Rap
Hij wil ze bijbrengen hoe ze blauwe plekken moeten camoufleren??quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:36 schreef mootie het volgende:
Het is weer allemaal protection volgens Brian. Hij wil mensen ook heel graag iets bijbrengen.
Toen Griekse Ellie waar Brian neukend mee onder de douche stond,quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:30 schreef STAP01 het volgende:
Tamara heeft Brian een kort briefje geschreven waarin staat
dat ze van m droomt. Vond hij niet leuk voor Amanda.
Hij heeft schijt aan alles. Je geeft hem een dubbeltje in bewaring.quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:38 schreef Kinga het volgende:
check die kop!!!!!
Ze hadden hem achter zeker gemeld dat het netjes uit de uitzendingen werd weggelatenquote:Op donderdag 31 januari 2008 15:39 schreef STAP01 het volgende:
andries: je kan echt agressief overkomen jongen
Brian: ja???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |