Je leest mijn gedachte.quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:54 schreef STAP01 het volgende:
Wat heeft die Dennis van Tellingen een misselijkmakende rotkop!
Moet achter wel toestemming geven.quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:51 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Ja dus ... ? die kunnen zelf toch ook initiatief tonen ?
Gelukkig maar! Dan was het niet zo'n harde beuk!quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:59 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Ik zie niet echt wat .. en anders is het zo lichtjes ..
Echt .. als ze een flink tik had gekregen had ze er heus wel wat van gezegd hoorquote:Op donderdag 31 januari 2008 14:02 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Gelukkig maar! Dan was het niet zo'n harde beuk!
Een rode wang en last van haar ribben en dat allemaal van het paaldansen, yeah right.quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:02 schreef STAP01 het volgende:
Gelukkig maar! Dan was het niet zo'n harde beuk!
Ze heeft toch gisteren wel tegen Tilly verteld over een 'woordenwisseling' met Brian?quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een rode wang en last van haar ribben en dat allemaal van het paaldansen, yeah right.
Laat maarquote:Op donderdag 31 januari 2008 14:00 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Dat ze uitgeschoten is met haar blush?
Ja klopt en ze zat niet lekker in haar vel vanaf dat ze uit bed kwam. Was erg stil.quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:06 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze heeft toch gisteren wel tegen Tilly verteld over een 'woordenwisseling' met Brian?
quote:
Je ziet toch heel duidelijk verschil tussen links en rechts, dat ligt toch niet aan mij of wel?quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:11 schreef Margo37 het volgende:
Ja klopt en ze zat niet lekker in haar vel vanaf dat ze uit bed kwam. Was erg stil.
Als dat zo is, dat Amanda helemaal verwend wordt op haar Jaardag (Dus taart, Jaarfilmpje enzovoort, en savonds feest) stop ik onmiddelijk met streamen. Dan is het mij te duidelijk wie hier de kindjes van God (FEBO) zijn!quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:45 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Zin in morgen, wat gaat er gebeuren?
3 mensen uitnodigen om dat Amanda 1 jaar in DGK woont?
Een feest?
Lijkt me sterk dat ze na 2 dagen nog een rode wang heeft.quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je ziet toch heel duidelijk verschil tussen links en rechts, dat ligt toch niet aan mij of wel?
[ afbeelding ]
Misschien zien we alleen wat we willen zien, maar ik zie t ook.quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je ziet toch heel duidelijk verschil tussen links en rechts, dat ligt toch niet aan mij of wel?
[ afbeelding ]
Ze leest hem twee tellen, en legt hem dan gelijk weg.quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:19 schreef rooie3 het volgende:
Amanda heeft een brief van Nena gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |