Tsja, de kindjes van God zijn nu eenmaal de belangrijkste wannabees in dat hok.quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:28 schreef Desii het volgende:
Ik zou graag een andere stream hebben ipv Brian.....
Neequote:Op donderdag 31 januari 2008 14:36 schreef beequeen het volgende:
GnaGna begint over de finale. Als Amanda en Brian overblijven, wat dan, delen jullie dan de prijs?
Amanda ontkent natuurlijk, hier mogen geen afspraken over gemaakt worden maar het is behoorlijk doorzichtig .
Zit ik in mijn uppie hier?
Je bent goed werk aan het doen. Ik heb Gnagna gemute wegens BB5 . Ik kan dat mens niet meer aanhorenquote:Op donderdag 31 januari 2008 14:36 schreef beequeen het volgende:
GnaGna begint over de finale. Als Amanda en Brian overblijven, wat dan, delen jullie dan de prijs?
Amanda ontkent natuurlijk, hier mogen geen afspraken over gemaakt worden maar het is behoorlijk doorzichtig .
Zit ik in mijn uppie hier?
Mooi dat stukje van Amanda ertussenquote:Op donderdag 31 januari 2008 14:46 schreef Demon_Hunter het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=eJynInM71BI
PARAAAAAA
Hoe reageerde Amanda daarop?quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:31 schreef beequeen het volgende:
GnaGna zegt dat ze soms bang wordt van de agressie van Brian. Nu hangen er camera's straks niet meer.
Ze neemt geen blad voor haar mond.
Dat ze in d'r ster zou worden genomen zeker, rijkelijk .quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:56 schreef beequeen het volgende:
Amanda wist van te voren dat ze een ster zou worden en rijk.
Ze is er van overtuigd dat Brian haar nooit iets aan zal doen. Wat moet ze anders zeggen?quote:
quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat ze in d'r ster zou worden genomen zeker, rijkelijk .
Hé waar blijft bewaker Ad....GnaGna praat over de uitzending, dat mag niet.quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:01 schreef beequeen het volgende:
GnaGna zegt dat A en B inmiddels beter neergezet worden in de reguliere, minder koetsiekoetsie en sex, meer tactische besprekingen. Huub is qua sex nu meer in beeld.
Dat we het even weten hier.
Ben ook aan het werk weet je...dus kan niet full-time de boel waar nemen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:11 schreef beequeen het volgende:
Nu een interview met Brian. I'm gonna take five.
T-lex, neem je het even over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |