10 wedstrijden is genoeg.quote:Op donderdag 31 januari 2008 19:55 schreef pascalheister het volgende:
laatste 1412 wedstrijden is ook goed
quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat haalde ik gisteravond tijdens de wedstrijd ook nog aan![]()
blij dat ik nog steeds kan zeggen dat ik blij ben dat die lul weg is
Wat wil je weten?quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:54 schreef Imperatore het volgende:
Hoe zit het trouwens met Zonneveld momenteel, iemand?
quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:52 schreef ErikT het volgende:
[..]Was jij toen een medestander? Gaaf topic was dat
Voorkeur naar Alcidesquote:Op donderdag 31 januari 2008 22:57 schreef Imperatore het volgende:
[..]
Waarom speelt hij zo weinig, blessure of gaat de voorkeur uit naar Alcides?
Ik moet binnenkort nog eens dat topic terug lezen, dat moet ontzettend vermakelijk zijn gezien de recente gebeurtenissenquote:Op donderdag 31 januari 2008 23:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]![]()
ik heb nog een heel betoog gehouden waaron Bakkal wel moest spelen en Perez niet
welk topic? Die discussie tussen jou en Okee heb ik me buiten gehouden, geen eer aan te behalenquote:Op donderdag 31 januari 2008 23:08 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik moet binnenkort nog eens dat topic terug lezen, dat moet ontzettend vermakelijk zijn gezien de recente gebeurtenissen
Staat dat fragmentje ergens online?quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:10 schreef ganzenherder het volgende:
Balasz zei dat hij moe is, een goed teken
* U vraagt, wij draaienquote:Op donderdag 31 januari 2008 23:23 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Staat dat fragmentje ergens online?
quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:32 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
* U vraagt, wij draaien
PSV opgewekt na Wonderful Wednesday
Nee die andere. Toen ik beweerde dat het helemaal niet erg is dat Perez vertrok. Omdat Ajax niet echt een concurrent voor de titel is. En omdat hij de ontwikkeling van anderen in de weg stond en we genoeg andere spelers hebben voor die positie. Die discussie.quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
welk topic? Die discussie tussen jou en Okee heb ik me buiten gehouden, geen eer aan te behalen
Lol!quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:32 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
* U vraagt, wij draaien
PSV opgewekt na Wonderful Wednesday
quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:40 schreef ErikT het volgende:
[..]
Nee die andere. Toen ik beweerde dat het helemaal niet erg is dat Perez vertrok. Omdat Ajax niet echt een concurrent voor de titel is. En omdat hij de ontwikkeling van anderen in de weg stond en we genoeg andere spelers hebben voor die positie. Die discussie.
Toen vielen alle Ajacieden over me heen omdat ik ajax geen concurrent vond, en alle PSV-ers vielen over me heen omdat ik te positief was over het bestuur van PSV. Wacht ik zoek ff het juiste topic en post het zo hier.
(Dat met Okee6 gaat nergens over. Die beweert altijd dat de UEFA bestaat uit Aliens die het slechtste voorhebben met alle Nederlandse clubs. Dat is gewoon plat vermaak.)
quote:
Dat is ook nergens voor nodig.quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:43 schreef okee6 het volgende:
[..]
Mij kun je geen woorden in de mond leggen.
quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:40 schreef ErikT het volgende:
[..]
Nee die andere. Toen ik beweerde dat het helemaal niet erg is dat Perez vertrok. Omdat Ajax niet echt een concurrent voor de titel is. En omdat hij de ontwikkeling van anderen in de weg stond en we genoeg andere spelers hebben voor die positie. Die discussie.
Toen vielen alle Ajacieden over me heen omdat ik ajax geen concurrent vond, en alle PSV-ers vielen over me heen omdat ik te positief was over het bestuur van PSV. Wacht ik zoek ff het juiste topic en post het zo hier.
(Dat met Okee6 gaat nergens over. Die beweert altijd dat de UEFA bestaat uit Aliens die het slechtste voorhebben met alle Nederlandse clubs. Dat is gewoon plat vermaak.)
edit: dit is m: Het Grote PSV Topic #283: in het nieuwe jaar weer kampioen! Rond post 210 ofzo post ik. Daarna gaat het los. En het begin van het topic erna is ook wel entertainment
Sorry.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:04 schreef rubbereend het volgende:
je wist trouwens dat ik een medestander wasHet Grote PSV Topic #284
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:08 schreef ErikT het volgende:
[..]
Sorry.
Maar je weet he: "Keep your friends close, but your enemies closer."
Ik zal het noooooit meer vergeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |