Prachtigquote:Op donderdag 31 januari 2008 16:33 schreef djnospinzone het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Onzin.quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:52 schreef Neoktheone het volgende:
Wat zijn dat voor enge berichten over Bart Goor
gek gerucht wat rammelt aan alle kanten! Verder weinig bronnen dus ik lach er eigenlijk omquote:Op donderdag 31 januari 2008 16:52 schreef Neoktheone het volgende:
Wat zijn dat voor enge berichten over Bart Goor
Preciesquote:
quote:"Bart Goor naar PSV? Totale onzin"
Diverse Nederlandse websites maakten vandaag melding van een uiterst opmerkelijk gerucht: Bart Goor zou de gelederen van PSV komen versterken. Anderlecht reageert: "Totale onzin."
Manager Herman van Holsbeeck laat er geen misverstand over bestaan: Goor blijft bij Anderlecht. "Bart Goor naar PSV? Ik heb geen idee waar dat nieuws vandaan komt, maar het is volkomen uit de lucht gegrepen. Totale onzin", was de reactie van de Belg tegenover VoetbalPrimeur.
Overigens is het maar de vraag of de tweede termijn van Goor in Brussel nog lang zou duren. Het contract van de 34-jarige oud-Feyenoorder loopt eind dit seizoen af. "Wij gaan rond 15 februari met hem om de tafel", laat Van Holsbeeck weten. "Dan zullen wij hem vertellen of we zijn verbintenis verlengen."
Met daaronder alle quotes van de PSV-ers hier die 4 weken geleden moord en brand schreeuwden toen Perez naar de 'concurrent' ging.quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:50 schreef djnospinzone het volgende:
Hij moet in de op vind ik.
Goed nieuwsquote:
dat haalde ik gisteravond tijdens de wedstrijd ook nog aanquote:Op donderdag 31 januari 2008 17:28 schreef ErikT het volgende:
[..]
Met daaronder alle quotes van de PSV-ers hier die 4 weken geleden moord en brand schreeuwden toen Perez naar de 'concurrent' ging.
Het blijft een goede voetballer, maar ook een slechte persoonlijkheid. Dat eerste missen we (maar is nu al meer dan goed opgevangen door Doedelzak) en dat laatste missen we ook..quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat haalde ik gisteravond tijdens de wedstrijd ook nog aan![]()
blij dat ik nog steeds kan zeggen dat ik blij ben dat die lul weg is
hij is verworden tot een momenten voetballer die ook niet bepaald meer de snelste is en op een dynamisch middenveld verliest hij het alleen maar en moet hij het van zn uitzonderlijke traptechniek hebben. Dan blijf ik toch nog steeds liever Afellay en Bakkal spelen, die voegen veel meer toequote:Op donderdag 31 januari 2008 17:33 schreef Imperatore het volgende:
[..]
Het blijft een goede voetballer, maar ook een slechte persoonlijkheid. Dat eerste missen we (maar is nu al meer dan goed opgevangen door Doedelzak) en dat laatste missen we ook..
..als kiespijn.
'87- '88quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:54 schreef Zwansen het volgende:
DIe filmpjes op PSV.nl van 20 jaar na de triple.
Eerste 14 wedstrijden winnen.
Welke knurft van een ajax dj haalt het in zn hoofd om liberte te draaien tegen psvquote:Op donderdag 31 januari 2008 15:23 schreef jorienvdherik het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=e5K7qSRYk7A&eurl=http://www.freewebs.com/rood-witten/ajaxpsv.htm
prachtige sfeer bij jullie gister
hij is mooiquote:Op donderdag 31 januari 2008 19:34 schreef Prosac het volgende:
Ene Pyth vroeg hier om in het FC Groningen topic.
veel plezier ermee.
[ afbeelding ]
Hehe dat zei ik ook al in het livetopic.quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:11 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Welke knurft van een ajax dj haalt het in zn hoofd om liberte te draaien tegen psv
Dat is toch mooiquote:Op donderdag 31 januari 2008 21:11 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Welke knurft van een ajax dj haalt het in zn hoofd om liberte te draaien tegen psv
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |