Ja ik ben ook blij dat ie de kans krijgt.. Er staan nu toch weer 3 spelers uit eigen jeugd in de basis (Marcellis, Bakkal en Afellay), dat is wel eens minder geweest... Dat vind ik een goede ontwikkeling..quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:36 schreef PyTh het volgende:
[..]
Als hij zo door blijft gaan wel, gelukkig heeft hij wel net z'n contract verlengd en naar verluid een clausule van 15 miljoen in z'n contract staan.
Verder vind ik de ontwikkeling van Marcellis ook positief, te bedenken dat ie pas 19 jaar is.
Hij was gisteren goed bezig, vooral met die zwieper contra Perez
Van Gaal past zijn elftal niet aan, de tegenstander moet zich maar aanpassen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:19 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Arme Koenders.![]()
Als van Gaal een beetje verstand heeft, zet hij Jaliens rechtsback.
''een vakkie, een vakkie, een vakkie stille joden''quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:23 schreef jorienvdherik het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=e5K7qSRYk7A&eurl=http://www.freewebs.com/rood-witten/ajaxpsv.htm
prachtige sfeer bij jullie gister
Ja SUPER kut. Ik weet nu al dat ik er alles aan ga doen om die wedstrijd in de kroeg te kijken, maar er ongetwijfeld geen zak van kan volgen.quote:
Echt een geweldige actie!quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:33 schreef djnospinzone het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:33 schreef djnospinzone het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Lee Nguyen vertrekt per direct bij PSV
31 januari 2008 16:30
Lee Nguyen (21) gaat zijn voetbalcarričre voortzetten bij het Deense Randers FC. Lee Nguyen – geboren in de Verenigde Staten, maar van Vietnamese afkomst – liep de afgelopen week stage in Denemarken, waarna hij een contract kreeg aangeboden. Lee speelde in totaal in twee wedstrijden in de hoofdmacht van PSV.
Twee invalbeurten
Op maandag 21 januari was Lee Nguyen nog trefzeker voor Jong PSV, in de bekerwedstrijd tegen Jong Feyenoord. Twee jaar geleden zat de Amerikaans international al eens bij de PSV-selectie voor de competitiewedstrijd tegen FC Utrecht. Een week later, op 11 februari 2006 debuteerde hij als negentienjarige als invaller in de competitiewedstrijd tegen Heracles Almelo. PSV won die wedstrijd met 1-0. Zijn tweede en laatste invalbeurt was het seizoen erna in de openingswedstrijd, het duel om de Johan Cruijff Schaal.
Valt wel op hoe snel simsons die bal heeft.quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:33 schreef djnospinzone het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |