Davids was vooral errrugg t r r r a a a a g g g...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:25 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Dat is waar. AZ moet je kwa voetballend overtreffen en dan is Affelay de juiste keuze ja. En Davids makkelijk aftroeven.. ja ach... laat ik het zo zeggen.
Het is niet meer de Davids die hij vroeger was.
Excelsiorquote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:20 schreef BottleKid het volgende:
[..]
Ik denk 't niet.
Vergoossen heeft altijd dezelfde 11 voor ogen. Mendez speelde tegen die subtopper woensdag omdat Afellay was geschorst vanwege zijn gele kaart voor de domste overtreding ooit tegen VVV.
Lijkt mij ook zeer waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:31 schreef rubbereend het volgende:
Afellay gaat gewoon spelen
Amen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:01 schreef Zwansen het volgende:
Alleen was die actie van Marcellis gericht op de bal. En het was volgens mij gewoon een correcte actie op de bal. Perez had erg veel snelheid waardoor hij als het ware werd gelanceerd. Leek erger dan het was volgens mij.
Davids' actie was pure frustratie en had Farfan's been wel kunnen breken.
Dzsudsak laat eerste tekenen van blessuregevoeligheid zienquote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:02 schreef Frey het volgende:
Lazovic en Dzsudzsák zijn gelukkig gewoon inzetbaar morgen
Sef vond het juist opmerkelijk hoe hij het fysiek allemaal volhoudt tot nu toequote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:26 schreef BigFire het volgende:
[..]
Dzsudsak laat eerste tekenen van blessuregevoeligheid zien![]()
Na Perez en Da Costa gaat de leegloop verderquote:1/2/2008 - Linskens vertrekt bij fanshop
BRON: Eindhovens Dagblad
Het Eindhovens Dagblad meldt dat Edward Linskens vertrekt bij de Fanshop waar hij de laatste jaren beheerder van was. De club en Linskens zijn overeengekomen om het arbeidscontract te ontbinden. Linskens wil op zoek naar een nieuwe uitdaging, zo zegt hij tegenover het ED.
Niet grappig?quote:
Zou het dan toch de nieuwe Robben zijn ?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:26 schreef BigFire het volgende:
[..]
Dzsudsak laat eerste tekenen van blessuregevoeligheid zien![]()
ik hoop meequote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:47 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Zou het dan toch de nieuwe Robben zijn ?
Heerlijk zeg om zo'n roepende in de woestijn te zijn.. en dan snoeihard gelijk te krijgenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]ff snel doorgescant
nou ik ben het in iedergeval met je eens dat Feyenoord de grootste concurent is. Om vele redenen
je wist trouwens dat ik een medestander wasHet Grote PSV Topic #284
Tja, vooral hoop houden! Net als de doelstelling hoop die jullie al jaren hebben om kampioen te worden.quote:
Als, als, als....quote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:01 schreef ganzenherder het volgende:
Met alle respect hoor maar ik vind dat er weer overdreven vroeg geoordeeld wordt hierzo![]()
Ten eerste is het natuurlijk geweldig dat PSV in de arena wint, maar het had ook zo 3-1 kunnen zijn. Een lekkere zege, maar ik vind sommige reacties over het spel wel erg euforistisch. Als Ajax de grote kansen had afgemaakt had je gewoon verloren. En dan waren de reacties natuurlijk heel anders geweest....
Ik noem hem gewoon bij zijn voornaam, gemakkelijkerquote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:43 schreef jpg97 het volgende:
Hey, maar is het nu Balász Dzsudzsák of Dzsudzsák Balázs
In Hongarije spreken ze toch eerst de familienaam uit, en dan pas de eigen naam?
Funso Ojo (verdediger/middenvelder), Rochdi Achenteh(middenvelder), Rens van Eijden (verdediger), Stijn Wuytens(verdediger/middenvelder) gaan volgens ED meetrainen met de A-selectie. Ojo is net 16, tweedejaars B, en speelt regelmatig in Jong PSV als (verdedigende) middenvelder. Voor Wuytens geldt dat hij daar vaak op 10 speelt volgens mij, Van Eijden is de centrale verdediger en aanvoerder en Achenteh is aanjager op het middenveld en de man van de corners en vrije trappen, was ook vorig jaar de beste speler van de A-competitie.quote:
Mijn zoontje vraagt na elke wedstrijd momenteel, heeft Zoetzak ook gescoord?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:57 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ik noem hem gewoon bij zijn voornaam, gemakkelijker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |