Het is vast een goed mens.quote:Op woensdag 19 maart 2008 00:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Tuurlijk heeft Davids zijn makken, dat is duidelijk, maar we kennen hem niet zoals de mensen waarmee hij bevriend is hem kennen. Ik vond de anekdote in Holland Sport wel mooi, dat hij iemand met autopech had geholpen en er niet aan voorbij ging als bekend persoon.
DAM, kappen met deze manier van posten. Je bevordert zo niet de discussie of de gespreksstof die daarvoor door moet gaan.quote:Op woensdag 19 maart 2008 00:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hoe heet die ziekte ook alweer als je dingen ziet staan die er niet staan?
Je maakt nogal vreemde aannames. Ten eerste vervang je nu het woord intelligent door belangrijk, ten tweede suggereer je dat ik heb gezegd dat ik intelligentie gelijkstel aan verantwoording afleggen. Ook opvallend dat je Hugo Borst een riooljournalist noemt- het is misschien geen Reve maar ook echt geen Wilma Nanninga. Iets overwegen heeft trouwens ook niets te maken met intelligentie, maar simpelweg met karakter.quote:Op woensdag 19 maart 2008 00:30 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Hoofd- en bijzaken onderscheiden wordt in onze samenleving niet belangrijk gevonden? Nou nou.
Wat je bedoelt is dat jij het belangrijk vindt dat een aanvoerder verantwoording aflegt. Maar 1) juist dát heeft niets met intelligentie te maken, 2) Davids legt verantwoording af, zij het in korte tv-interviews en niet bij riooljournalisten als Hugo Borst en 3) dat hij dát niet doet, doet hij om weloverwogen redenen en iets wel overwegen getuigt van intelligentie, toch? Dat jij het er niet mee eens bent is weer wat anders.
Overigens vind ik dit een tamelijk onzinnige discussie. Ik dacht net zo over Davids als jullie, tot ik eens wat uitgebreide interviews met hem las en leerde door zijn imago en alle vooroordelen heen te prikken. Ik kan het je aanraden.
Inderdaad, je zei dat Davids 'niet bepaald de slimste is'.quote:Op woensdag 19 maart 2008 00:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Iemand die zeg dat ik iemand dom noem, als dat er niet staat ook niet
Maar waarom moet je die dan weer belachelijk maken, is niet nodig toch?quote:Op woensdag 19 maart 2008 00:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Iemand die zegt dat ik iemand dom noem, terwijl dat er niet staat ook niet
Maar bedankt voor je onpartijdige manier van moderaten
Je zei dat ik er een vreemde definitie van 'intelligentie' op na houdt. Terwijl het vermogen om hoofd- en bijzaken toch echt op intelligentie duidt. Vervolgens schakel je over op zijn plicht om verantwoording af te leggen. Gezien het onderwerp leek het mij dat je over intelligentie praatte, maar anyway. Iets overwegen duidt imo overigens wel degelijk op intelligentie.quote:Op woensdag 19 maart 2008 00:39 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Je maakt nogal vreemde aannames. Ten eerste vervang je nu het woord intelligent door belangrijk, ten tweede suggereer je dat ik heb gezegd dat ik intelligentie gelijkstel aan verantwoording afleggen. Ook opvallend dat je Hugo Borst een riooljournalist noemt- het is misschien geen Reve maar ook echt geen Wilma Nanninga. Iets overwegen heeft trouwens ook niets te maken met intelligentie, maar simpelweg met karakter.
Daarbij heb ik Davids ook nooit dom genoemd.
'Niet bepaald de slimste thuis' is toch hetzelfde als 'dom'?quote:Op woensdag 19 maart 2008 00:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Okee, was ook niet netjes, is me ontschoten. Blijf er in ieder geval redelijk op reageren.
Van Bommel, zijn vrouw en Keane kunnen erover mee praten hoe hij eerst reageerde dus wat dat betreft is het een hele verbeteringquote:Op woensdag 19 maart 2008 00:46 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Je zei dat ik er een vreemde definitie van 'intelligentie' op na houdt. Terwijl het vermogen om hoofd- en bijzaken toch echt op intelligentie duidt. Vervolgens schakel je over op zijn plicht om verantwoording af te leggen. Gezien het onderwerp leek het mij dat je over intelligentie praatte, maar anyway. Iets overwegen duidt imo overigens wel degelijk op intelligentie.
Wat Hugo Borst betreft: ik doelde op een aanval van hem op Davids van een paar weken terug in het AD. Dat was niet als serieus stuk bedoeld, maar puur een poging om Davids, door zo minachtend mogelijk over hem te praten, uit de tent te lokken. Riooljournalistiek dus. Davids toont zich overigens ook intelligenter dan Hugo Borst door niet op zo'n provocatie in te gaan.
Ik geef het op, je definitie van intelligentie is te bizar voor woorden en te breed voor een duidelijke discussie.quote:Op woensdag 19 maart 2008 00:46 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Je zei dat ik er een vreemde definitie van 'intelligentie' op na houdt. Terwijl het vermogen om hoofd- en bijzaken toch echt op intelligentie een vermogen om hoofd- en bijzaken te scheiden duidt. Vervolgens schakel je over op zijn plicht om verantwoording af te leggen. Gezien het onderwerp leek het mij dat je over intelligentie praatte, maar anyway. Iets overwegen duidt imo overigens wel degelijk op intelligentie bedachtzaamheid.
Wat Hugo Borst betreft: ik doelde op een aanval van hem op Davids van een paar weken terug in het AD. Dat was niet als serieus stuk bedoeld, maar puur een poging om Davids, door zo minachtend mogelijk over hem te praten, uit de tent te lokken. Riooljournalistiek dus. Davids toont zich overigens ook intelligenter kalm/verstandig/etc dan Hugo Borst door niet op zo'n provocatie in te gaan.
Oh, de lijst is nog veel langer, al is dat met zijn ex-vrouw nooit komen vast te staan (en ik ken haar persoonlijk, leuk en intelligent meisje overigens). Maar dáár staat de voetballerij bol van: Van Basten die elleboogstoten uitdeelt, Bergkamp die op een tegenstander gaat staan, Zidane met allerlei fratsen, om over nota bene Van Bommel en Keane maar te zwijgen.quote:Op woensdag 19 maart 2008 00:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Van Bommel, zijn vrouw en Keane kunnen erover mee praten hoe hij eerst reageerde dus wat dat betreft is het een hele verbetering
Bedachtzaam, kalm, verstandig.quote:Op woensdag 19 maart 2008 00:58 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Ik geef het op, je definitie van intelligentie is te bizar voor woorden en te breed voor een duidelijke discussie.
Nee hoor, ik ben een fan van Edje. Ik heb een zwak voor alle Surinamers. Ik vind hem wel een heethoofd, en in dat opzicht is het een verstandige beslisisng van hem geweest om z'n interviews sterk af te kaderen want zelfbeheersing is niet zijn sterkste punt.quote:Op woensdag 19 maart 2008 01:05 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Bedachtzaam, kalm, verstandig.
Heb ik potverdikkie iemand zo ver gekregen dat ie dat soort termen over Davids gebruikt. Zie, de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Is Davids ooit met teamgenoten op de vuist gegaan dan? Was je erbij?quote:Op woensdag 19 maart 2008 01:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Normaal gedrag inderdaad om met je teamgenoten op de vuist gaan
Inderdaad. Of vind jij van niet?quote:en ook heel goed te vergelijken met iemand die op een tegenstander gaat staan
Ontken ik toch ook niet? Het zou best gebeurd kunnen zijn. Maar nu het niet vast staat past het beter er over te zwijgen en niet af te gaan op hoe groot jij de kans in schat dat het wel gebeurd is.quote:Dat de aanklacht is ingetrokken wil natuurlijk niet zeggen dat het niet gebeurt is. Ik schat de kans vrij groot in dat hij wel zijn handjes heeft laten wapperen
quote:Op woensdag 19 maart 2008 01:14 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Is Davids ooit met teamgenoten op de vuist gegaan dan? Was je erbij?
[..]
Ja, nee
Inderdaad. Of vind jij van niet?
[..]
Nee
Ontken ik toch ook niet? Het zou best gebeurd kunnen zijn. Maar nu het niet vast staat past het beter er over te zwijgen en niet af te gaan op hoe groot jij de kans in schat dat het wel gebeurd is.
Dan heb ik het wel over die keer dat hij veroordeeld is voor openbare geweldpleging in Italie
Hij heeft nooit veel interviews gegeven, ook niet voor 1996, dus daar heeft het niks mee te maken.quote:Op woensdag 19 maart 2008 01:09 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben een fan van Edje. Ik heb een zwak voor alle Surinamers. Ik vind hem wel een heethoofd, en in dat opzicht is het een verstandige beslisisng van hem geweest om z'n interviews sterk af te kaderen want zelfbeheersing is niet zijn sterkste punt.
Ik ken mensen die dat doen, die ontzettend lief en zachtaardig zijn.quote:Op woensdag 19 maart 2008 01:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Mensen te lijf gaan met een boksbeugel getuigt naast een asociaal en laf karakter ook op het snel verliezen van de zelfbeheersing vindt je niet?
Wat was er in Italië aan de hand dan met boksbeugels want het zegt mij even niks.quote:Op woensdag 19 maart 2008 01:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Mensen te lijf gaan met een boksbeugel getuigt naast een asociaal en laf karakter ook op het snel verliezen van de zelfbeheersing vindt je niet?
Sommige gaan op zondag 2 keer naar de kerk.quote:Op woensdag 19 maart 2008 01:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En hebben die ook een asociaal en laf karakter?
Het staat in de Telegraaf dus het is waar?quote:Op woensdag 19 maart 2008 01:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Moet je dat artikel effe lezen
Dat is in het veld hé. Er wordt gevoetbald, er staat wat op het spel. Anders ga je lekker korfballen. Of op je tegenstander staan.quote:Misschien moet je Ajax - PSV nog effe nakijken, kun je ook meteen kijken of ie daar in het veld intelligent overkomt
quote:Op woensdag 19 maart 2008 01:34 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Het staat in de Telegraaf dus het is waar?
[..]
Ja, of je moet de Telegraaf aanklagen
Dat is in het veld hé. Er wordt gevoetbald, er staat wat op het spel. Anders ga je lekker korfballen. Of op je tegenstander staan.
Het was bij zowel Keane en Van Bommel geen wedstrijd
Weet je, als je zou zeggen dat ie jou met een boksbeugel te lijf is gegaan zou ik je wél meteen geloven.
Hij slaat liever vrouwen
Rijkaar failliet? Dacht het niet hoor.. Edgar heeft ook miljoenen, zijn vrouw heeft een goeie baan. Hij is nooit iemand geweest die alles meteen gaat uitgeven..quote:Op woensdag 19 maart 2008 07:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Rijkaard kon aan de slag als assistent bij Van Gaal anders was hij gewoon failliet gegaan.
Je overschat zijn waarde, zeker na een jaar of 5 na het eind van zijn carriere.
Maar ik ben blij dat ik nu weet dat wanneer een aanklacht wordt ingetrokken het niet waar is. Wat zou het lekker leven zijn zo
En een aanklacht is geen reden om er van uit te gaan dat alles waar isquote:Op woensdag 19 maart 2008 07:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Blijkt niet uit je posting. Anders zou je geweten hebben dat een ingetrokken verklaring geen reden is tot een seponering
Als mijn moeder nu pissig is op mijn vader, en aangifte doet, dan is het waar?quote:Op woensdag 19 maart 2008 07:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, een vrouw dient voor haar lol een aanklacht in tegen de vader van haar kinderen
Als Davids nu zowel in als buiten het veld een Litmanen zou zijn geweest zou je nog twijfels kunen hebben
Ik zou zeggen dat je eerst eens moet gaan lezen, om te beginnen met de posting onder die van jou en dan het andere artikelquote:Op woensdag 19 maart 2008 07:53 schreef denthemen het volgende:
[..]
Als mijn moeder nu pissig is op mijn vader, en aangifte doet, dan is het waar?
Dat ze hem weer heeft ingetrokken zegt wel genoeg denk ik
Gepubliceerd: dinsdag 12 juli 2005 @ 18:50quote:Op woensdag 19 maart 2008 08:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Edgar Davids weer betrokken bij vechtpartij
Gepost door Peter (oldenzaaltjuh) - Bron: Algemeen Dagblad
Gepubliceerd: dinsdag 12 juli 2005 @ 18:50
Nyrem had ons via de nieuws-submit te melden:
Edgar Davids is in het Braziliaanse Rio de Janeiro slaags geraakt met zijn tegenstanders tijdens een vriendschappelijk duel. De wedstrijd ging tussen een Nederlands gelegenheidselftal en Brazilianen uit de wijk Barra da Tijuca in het kader van een documentaire over straatvoetbal in Brazilie.
Volgens de Italiaanse sportkrant la Gazzetta dello Sport werd een tegenstander van Davids in het gezicht gespuugd door hem. Toen hij daarvoor een grove tackle terug ontving, brak er een groot gevecht uit. Na de ruzie werden alle camera's van het aanwezige televisiestation afgepakt door Davids en zijn ploeggenoten. Ze werden pas terug gegeven nadat beloofd was dat er niks mee gedaan zou worden. Eén fotograaf werd over het hoofd gezien.
Het is niet de eerste keer dat Davids bij een gevecht betrokken raakte. In 1996 viel hij in Milaan al twee mensen met een boksbeugel aan en in 2000 werd hij door zijn ex-vrouw aangeklaagd wegens mishandeling. Twee jaar geleden was hij samen met Jerrel Hasselbaink en Mario Melchiot ook betrokken bij een vechtpartij in Londen.
Voor meer sportnieuws kun je terecht bij sport.fok.nl
Verder nog een bijna gevecht(voor hem gelukkig) met Van Bommel, een vechtpartij op de training bij Inter en een mat partij met Keane(die ongeveer net zo´n klein is als zijn ex-vrouw)
Gaat lekker met Edgar
Jongen je zou eens moeten wetenquote:Op woensdag 19 maart 2008 07:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Maar je weet inderdaad meer van, dat blijkt helemaal uit je postings
Liefquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |