wie was het?quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gewonneeeeeeeeeeeeen
Gefeliciteerd je hebt één van de twee hetero's gekozen. Je zit automatisch in de winnaarspool en maakt kans op een portret van jezelf. Wanneer je gewonnen hebt ontvang je in de eerste week van maart een email. Succes!
jij nog op, dan ga ik nu slapen. Moet er om 5:30 weer uit!quote:
ookal de ctrl c en v geprobeerd en anders de computer opnieuw opstarten?quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:44 schreef wonderer het volgende:
Ja, kutzooi, ik kan dus alleen maar acht spaties posten, wat ik ook kopieer
alvast gefeliciteerd!quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nog 15 minuten een tiener. WAAAAH!
Jezus, nu al een twintiger. Ik kan me nog herinneren dat je de puberende puistenkop van het topic was.quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Volgens mij de eerste écht topicpuber of niet?quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:50 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Jezus, nu al een twintiger. Ik kan me nog herinneren dat je de puberende puistenkop van het topic was..
Yep. Ik heb geen idee waar het aan ligt en niemand reageert op mijn DIG topicquote:Op woensdag 30 januari 2008 23:45 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ookal de ctrl c en v geprobeerd en anders de computer opnieuw opstarten?
En als je Shift+Insert gebruikt voor het plakken?quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yep. Ik heb geen idee waar het aan ligt en niemand reageert op mijn DIG topic
Je snapt natuurlijk wel dat nu al mijn interesse in jou over is he?quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Why don't you stop talking and I stop pretending to care?quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
Je snapt natuurlijk wel dat nu al mijn interesse in jou over is he?
Zelfde verhaal.quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:12 schreef Nuvole het volgende:
[..]
En als je Shift+Insert gebruikt voor het plakken?
Ik denk dat je Klembord kapot is. Geen idee hoe dat komt en hoe je het weer gefixt krijgt.quote:
Gefeli!quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Er zit zeker geen auto van de zaak en een salaris van 6 cijfers bij die bestuursfunctie?quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Omdat Weemz er over begon:
[ afbeelding ]
Best joke of the day.quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:58 schreef Yurithemaster het volgende:
Er zit zeker geen auto van de zaak en zescijferig salaris bij die bestuursfunctie?
Feliquote:Op woensdag 30 januari 2008 23:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
But Sam will always (try to) be a bigger bitch.quote:
Flauwquote:Op donderdag 31 januari 2008 01:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
But Sam will always (try to) be a bigger bitch.
en jij en ik ook ?quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:43 schreef Ang3l het volgende:
Een date plannen met mij is blijkbaar ERG lastig
Ja, klopt, op de laptop crashte hij gewoon (programma reageert niet) als ik clipbrd opende en op de pc deed ie heel raar. Na nog een pc reboot werkt het weer, maar dat had ik gister dus ook gedaan en toen ging ie ook weer stuk, dus ik ben benieuwd hoe lang het duurt...quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:36 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ik denk dat je Klembord kapot is. Geen idee hoe dat komt en hoe je het weer gefixt krijgt.
Als je onder windows werkt een scandisk laten uitvoeren? Misschien is je clipbrd corrupt geraakt en kan scandisk het fixen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 02:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, klopt, op de laptop crashte hij gewoon (programma reageert niet) als ik clipbrd opende en op de pc deed ie heel raar. Na nog een pc reboot werkt het weer, maar dat had ik gister dus ook gedaan en toen ging ie ook weer stuk, dus ik ben benieuwd hoe lang het duurt...
En je vind het vréémd dat mensen een beeld van je hebben als ranzige oude man?quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Je snapt natuurlijk wel dat nu al mijn interesse in jou over is he?
goedemorgen allemaal, het is koud en k.t hier maar nog een paar weken te gaan. En trouwens Stroekie ik heb wel met iemand gesproken van het H topic in die 5 minuten dat ik er was in tivoli. En ja de volgende keer probeer ik er zeker langer te zijnquote:Op donderdag 31 januari 2008 07:34 schreef Stroekie het volgende:
zet koffie/thee/water/verse jus en warme chocolade melk klaar
"hangt" hier de slingers op voor de jarige CDP
ja maar juist die persoon was niet officieel op de meet, maar toevallig ook op Pannquote:Op donderdag 31 januari 2008 10:10 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
goedemorgen allemaal, het is koud en k.t hier maar nog een paar weken te gaan. En trouwens Stroekie ik heb wel met iemand gesproken van het H topic in die 5 minuten dat ik er was in tivoli. En ja de volgende keer probeer ik er zeker langer te zijn
quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja maar juist die persoon was niet officieel op de meet, maar toevallig ook op Pann![]()
Heb je Dennismore gesproken?quote:
Goed hoor alleen denk ik dat misterO daar anders over denkquote:Op donderdag 31 januari 2008 11:59 schreef samjustme het volgende:
Hoi Yuri hoe is het leven in Assen?
Het is een zeikerdquote:Op donderdag 31 januari 2008 12:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Goed hoor alleen denk ik dat misterO daar anders over denk
Assen is niet geweldig nee, maar de laatste paar weken denk ik steeds positiever over Assen, maar dat komt vooral door iemand die ik ontmoet hebquote:Op donderdag 31 januari 2008 12:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Goed hoor alleen denk ik dat misterO daar anders over denk
sarcasme is je vreemd zelfs als het op zelfspot gaat?quote:Op donderdag 31 januari 2008 07:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En je vind het vréémd dat mensen een beeld van je hebben als ranzige oude man?
Je lokt het ook zelf uit he
Dan moet je Vlarp heel lief aankijken.quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:10 schreef Coastertommm het volgende:
Jezus tering wat een wind. Kom je daar heftig bezweet aan bij je les, vind ik altijd zo vies..
En vanavond zal mijn trein wel niet rijden door een kapotte bovenleiding. Of whatever.
Trouwens, hoe kan mijn icoontje in de H? Je ne comprend pas?
daarom heb ik een autoquote:Op donderdag 31 januari 2008 15:10 schreef Coastertommm het volgende:
Jezus tering wat een wind. Kom je daar heftig bezweet aan bij je les, vind ik altijd zo vies..
En vanavond zal mijn trein wel niet rijden door een kapotte bovenleiding. Of whatever.
Trouwens, hoe kan mijn icoontje in de H? Je ne comprend pas?
dan kijk ik heel lief mee!quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:15 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dan moet je Vlarp heel lief aankijken.
zo jij bent een echte vent met 2 rechterhandenquote:Op donderdag 31 januari 2008 15:36 schreef hierissieweer het volgende:
Net mijn auto maar weer eens gewassen, niet dat het helpt met dit weer, maar moet morgen in een rouwstoet mee, dus dan heb ik in ieder geval het idee dat ik er wat aan gedaan heb.
Tevens mijn lampen-zoem-dingetje laten maken, was al 2 weken stuk en elke keer kantje boord met de accu omdat ik de lampen vergat uit te doen. (nieuw verklikkertje gekregen, werkte eerst niet omdat de draaitjes niet goed zaten, doen werkte die wel, maar bleef ie gewoon branden als de lichten aanstond ik vind het wel handig dat ik weet dat de lampen uit moeten, maar hoef niet constant te weten dat de lampen aan staan...
En toen maar mijn autostoel gemaakt, want die stond niet meer zo heel lekker op zijn glijders (verbindingsstuk stoel en bodemplaat zat los) Gelukkig snel te verhelpen met een boutje...
Ben nu nog in afwachting van een telefoontje van personeelszaken
met jouw gewicht waai je bijna weg joh!quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:17 schreef Zakje het volgende:
Wat een grafwind, ik moest gewoon afstappen, ik kon echt niet verder fietsen![]()
Leidse voor eten?quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:11 schreef Coastertommm het volgende:
En dan moet ik nog 3 keer fietsen vandaag(Waaronder 1x naar het Leidseplein voor voedsel
)
zondagavond om half 9 toch pas...quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:56 schreef Cybart het volgende:
[..]
Peter R De Vries beweert dat de zaak holloway is opgelost...
meer info dan dus, op sbs....
Maar dat is aanleiding voor een extra nieuws uitzending voor sbs6quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:00 schreef MisterO het volgende:
[..]
zondagavond om half 9 toch pas...
slaat opzich nergens op,quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:07 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Maar dat is aanleiding voor een extra nieuws uitzending voor sbs6
Yoran is gewoon schuldig.quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:07 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Maar dat is aanleiding voor een extra nieuws uitzending voor sbs6
Zal wel weer niks opleveren en gewoon een strom in een glas water. ik verwacht iniedergeval geen instukkengehakt lijk in vuilniszakkenquote:Op donderdag 31 januari 2008 18:15 schreef Cybart het volgende:
[..]
slaat opzich nergens op,
een zaak bekend over de hele wereld...
je beweert hem opgelost te hebben
maar je wil het pas vertellen als je zendtijd hebt
geeft stiekem toch weer wat voor een media geilert PeteRrrRRRrrrR De Vries is
maar goed, we zullen eens kijken nu wat de info op dit moment is...
*zap*
Of hoe commercieel SBS6 is, natuurlijk. Misschien heeft hij gewoon contract of zo, HIJ krijgt die publiciteit toch wel als zijn analyse klopt, daar heb je geen zendtijd voor nodig. SBS6 wil waarschijnlijk extra reclameblokken verkopen...quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:15 schreef Cybart het volgende:
[..]
slaat opzich nergens op,
een zaak bekend over de hele wereld...
je beweert hem opgelost te hebben
maar je wil het pas vertellen als je zendtijd hebt
geeft stiekem toch weer wat voor een media geilert PeteRrrRRRrrrR De Vries is
maar goed, we zullen eens kijken nu wat de info op dit moment is...
*zap*
als ie nu opgepakt zou zijn, dan weet je het zekerquote:
hoop dat justitie nu gewoon al een persconferentie gaat geven, voor zondag avond iigquote:Op donderdag 31 januari 2008 18:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Of hoe commercieel SBS6 is, natuurlijk. Misschien heeft hij gewoon contract of zo, HIJ krijgt die publiciteit toch wel als zijn analyse klopt, daar heb je geen zendtijd voor nodig. SBS6 wil waarschijnlijk extra reclameblokken verkopen...
inderdaadquote:Op donderdag 31 januari 2008 18:26 schreef Cybart het volgende:
[..]
hoop dat justitie nu gewoon al een persconferentie gaat geven, voor zondag avond iig
Ik hoop dat het een rare Amerikaan is of zo. En dan gaat Aruba lekker die ouders sue'en of zo.quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:25 schreef Cybart het volgende:
[..]
als ie nu opgepakt zou zijn, dan weet je het zeker
maar daar is dus nu op dit moment ook nog niets over bekend..
Het kan niet anders zijn dan dat Peter erachter is gekomen dat Yoran schuldig is. Hoe Peter zich opstelde bij Pauw en Witteman zei al genoeg! En het feit dat de moeder van Natalie vandaag ook in NL is aangekomen... als er iemand anders betrokken was bij de zaak, zou dat allang bekend zijn gemaakt. Het kan niet anders dan dat Peter denkt dat Yoran schuldig is.quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:38 schreef Cybart het volgende:
het zou heel stoer zijn als Joran het NIET gedaan heeft !!
(lees nu weer het gerucht dat ie bekend heeft)
jap dat deed hij al lang, samen met de rest van de wereld!quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:46 schreef MisterO het volgende:
[..]
Het kan niet anders zijn dan dat Peter erachter is gekomen dat Yoran schuldig is. Hoe Peter zich opstelde bij Pauw en Witteman zei al genoeg! En het feit dat de moeder van Natalie vandaag ook in NL is aangekomen... als er iemand anders betrokken was bij de zaak, zou dat allang bekend zijn gemaakt. Het kan niet anders dan dat Peter denkt dat Yoran schuldig is.
Flesje champagne opentrekken is altijd leukquote:Op donderdag 31 januari 2008 19:45 schreef Cybart het volgende:
flesje champagne opentrekken is op een door de weekse dag ook leuk
Wat heb je te vieren?quote:Op donderdag 31 januari 2008 19:45 schreef Cybart het volgende:
flesje champagne opentrekken is op een door de weekse dag ook leuk
Van dat weer had je hier ook kunnen genietenquote:Op donderdag 31 januari 2008 20:35 schreef Cairon het volgende:
Typisch Brits weer, grijs, nat, en met windvlagen die een klein kind de lucht in kunnen doen verdwijnen.
Klinkt goedquote:Op donderdag 31 januari 2008 21:13 schreef Cybart het volgende:
[..]
niets speciaals...
just enjoying life
Dankje.quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:42 schreef DennisMoore het volgende:
http://gay.nl/mrAJ
Ja, dat soort spul mag zich vaker aanmelden op gay.nl.
Spontaan uit eten gaan is altijd top!quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:11 schreef MrBrightside het volgende:
Gefeliciteerd CrazyDutchPunk.
Leuke dag gehad vandaag! De homostelling kwam niet aan bod, en het resultaat was niet echt denderend (5e van de 16), maar we hebben wel een supergezellige dag gehad. Vanavond spontaan uit eten geweest, en iedereen ging mee, dus dat was wel leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |