Ja want dat gaat meestal zo!!quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:55 schreef Morendo het volgende:
Hmm, Ajax is voorlopig sterker. Je zult zien dat PSV via een rattige manier weer zal winnen. Klutsbal in de 85e minuut ofzo.
Beetje een hele kromme redenatie zo.quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:55 schreef Morendo het volgende:
Hmm, Ajax is voorlopig sterker. Je zult zien dat PSV via een rattige manier weer zal winnen. Klutsbal in de 85e minuut ofzo.
Hier ook, kijken of die andere beter is.quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:55 schreef Zwansen het volgende:
Wow, mn stream loopt dus wel een minuut achter.
²quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:57 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
Hier ook, kijken of die andere beter is.
Ik spreek van nare ervaringen uit het verleden. Hoewel het de laatste jaren tegen PSV wat beter gaat.quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Beetje een hele kromme redenatie zo.
iddquote:Op woensdag 30 januari 2008 21:00 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak
hopelijkquote:Op woensdag 30 januari 2008 21:04 schreef sitting_elfling het volgende:
ajax krijgt op zn bakkes vandaag
Radio 1 ook, en Ajax zo te horen ookquote:
Hier ook 16 minuut,quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:05 schreef -SG- het volgende:
Ik zit nu met mijn stream op minuut 16 loopt het een beetje gelijk?
tegen de tijd dat die post staat ben je 2 minuten verderquote:Op woensdag 30 januari 2008 21:05 schreef -SG- het volgende:
Ik zit nu met mijn stream op minuut 16 loopt het een beetje gelijk?
quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Radio 1 doet het wel uitstekend.
Zal wel aan de internetstream liggen dan...quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Radio 1 doet het wel uitstekend.
Dat is (helaas) waar.quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tegen de tijd dat die post staat ben je 2 minuten verder
quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:07 schreef Cheiron het volgende:
Ajax zakt in.. ofwel PSV komt.
Die wordt goed gebruikt natuurlijk.quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:07 schreef Joe. het volgende:
[..]
Zal wel aan de internetstream liggen dan...
Davids is niet over the hillquote:
Nooit last van gehad eingelijk...quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die wordt goed gebruikt natuurlijk.
we weten dat ie over de hill is. maar een beetje niveau mag welquote:Op woensdag 30 januari 2008 21:11 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Davids is niet over the hill [ afbeelding ]
nou..gister werd gezegd van niet hoor!!quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:12 schreef BigFire het volgende:
[..]
we weten dat ie over de hill is. maar een beetje niveau mag wel
Echt stom wil ik in stadion kijken en er zelfs geld voor betalen, kan het niet omdat er teveel mensen zijn!quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:13 schreef mash_ het volgende:
tvp~! echt stom wil ik via planetvoetbal kijken en er zelf geld voor betalen, kan het niet omdat er al teveel mensen kijken.... dan toch maar de gratis streams
Voortaan bij de topwedstrijden in de middag al een ticket kopen, doe ik ook altijdquote:Op woensdag 30 januari 2008 21:13 schreef mash_ het volgende:
tvp~! echt stom wil ik via planetvoetbal kijken en er zelf geld voor betalen, kan het niet omdat er al teveel mensen kijken.... dan toch maar de gratis streams
Touché!quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:15 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Echt stom wil ik in stadion kijken en er zelfs geld voor betalen, kan het niet omdat er teveel mensen zijn!
nee maar dit is op internet.. waarom zit er echt een limit aanquote:Op woensdag 30 januari 2008 21:15 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Echt stom wil ik in stadion kijken en er zelfs geld voor betalen, kan het niet omdat er teveel mensen zijn!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |