Nooit last van gehad eingelijk...quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die wordt goed gebruikt natuurlijk.
we weten dat ie over de hill is. maar een beetje niveau mag welquote:Op woensdag 30 januari 2008 21:11 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Davids is niet over the hill [ afbeelding ]
nou..gister werd gezegd van niet hoor!!quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:12 schreef BigFire het volgende:
[..]
we weten dat ie over de hill is. maar een beetje niveau mag wel
Echt stom wil ik in stadion kijken en er zelfs geld voor betalen, kan het niet omdat er teveel mensen zijn!quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:13 schreef mash_ het volgende:
tvp~! echt stom wil ik via planetvoetbal kijken en er zelf geld voor betalen, kan het niet omdat er al teveel mensen kijken.... dan toch maar de gratis streams
Voortaan bij de topwedstrijden in de middag al een ticket kopen, doe ik ook altijdquote:Op woensdag 30 januari 2008 21:13 schreef mash_ het volgende:
tvp~! echt stom wil ik via planetvoetbal kijken en er zelf geld voor betalen, kan het niet omdat er al teveel mensen kijken.... dan toch maar de gratis streams
Touché!quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:15 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Echt stom wil ik in stadion kijken en er zelfs geld voor betalen, kan het niet omdat er teveel mensen zijn!
nee maar dit is op internet.. waarom zit er echt een limit aanquote:Op woensdag 30 januari 2008 21:15 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Echt stom wil ik in stadion kijken en er zelfs geld voor betalen, kan het niet omdat er teveel mensen zijn!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |