nou nou nou...quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:24 schreef HeatWave het volgende:
R.I.P Afca Ajax. Ik heb in het verleden leuke tijden gehad maar de club is dood.
Dat maakt het extra zuur. En nu ga ik iets fouts zeggen, maar ik gun het eigenlijk Feyenoord meer dan PSV.quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ware het niet dat dit wel een van de slechtse teams van PSV is dat ik de afgelopen jaren heb zien spelen.
nou tot ziens maar danquote:Op woensdag 30 januari 2008 23:24 schreef HeatWave het volgende:
R.I.P Afca Ajax. Ik heb in het verleden leuke tijden gehad maar de club is dood.
En het was geen Spanjaard héquote:Op woensdag 30 januari 2008 23:24 schreef jna het volgende:
[..]
Ja maar die konden we onmogelijk zelf scouten, ze zenden geen Hongaars voetbal uit bij rtl
Ik dacht al, waar blijft onze dramaqueenquote:Op woensdag 30 januari 2008 23:24 schreef HeatWave het volgende:
die gedachte kun je dan toch nog delen met die feyenoordersquote:Op woensdag 30 januari 2008 23:24 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Zoveel geluk heeft die kutclub wel ja.
De wedstrijd tegen AZ heeft weer eens aangetoond dat de (oude) spelers van Feyenoord 45 minuten nodig hebben om op gang te komen. Dus gewoon in de eerste helft de wedstrijd beslissenquote:Op woensdag 30 januari 2008 23:21 schreef Jnk18 het volgende:
Mja dan moeten wij ook nog maar eens van Feyenoord zien te winnen.
was jij ook niet van dat been brekenquote:Op woensdag 30 januari 2008 23:24 schreef HeatWave het volgende:
Ga toch weg man, niets geen geluk, puur professioneel voetbal, kunnen ze bij Ajax en F'noord nog een puntje aan zuigen....quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:24 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Zoveel geluk heeft die kutclub wel ja.
Ik weet het: hoop doet leven, maar het kampioenschap is toch echt al beslist.quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:25 schreef Mika25 het volgende:
[..]
De wedstrijd tegen AZ heeft weer eens aangetoond dat de (oude) spelers van Feyenoord 45 minuten nodig hebben om op gang te komen. Dus gewoon in de eerste helft de wedstrijd beslissen
Iedereen beleeft het op zijn eigen manier. De een meer dan de ander. Zie het probleem niet.quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:25 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Ik dacht al, waar blijft onze dramaqueen.
Ja en de 2e helft evenveel doelpunten weer tegen krijgenquote:Op woensdag 30 januari 2008 23:25 schreef Mika25 het volgende:
[..]
De wedstrijd tegen AZ heeft weer eens aangetoond dat de (oude) spelers van Feyenoord 45 minuten nodig hebben om op gang te komen. Dus gewoon in de eerste helft de wedstrijd beslissen
De zaak dood verklaren gaat mij wat ver, maar de club is door-en-door verrot. Sinds er geld is (lees: arena tijdperk) gaat het alleen maar bergafwaarts.quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:24 schreef HeatWave het volgende:
Hey joh niet zo negatief hoor. We moeten dit seizoen gewoon even uitzingenquote:Op woensdag 30 januari 2008 23:27 schreef HeatWave het volgende:
Koster is ook door het ijs gezakt, wat een kutwissels..
Na dit seizoen is er niets meer in Amsterdam over, alles gaat weg... weer.......quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
De zaak dood verklaren gaat mij wat ver, maar de club is door-en-door verrot. Sinds er geld is (lees: arena tijdperk) gaat het alleen maar bergafwaarts.
het voelt voor mij ook een beetje alsof de shift is gemaakt. de dag dat feyenoord en Ajax psv als gezamelijke vijand hebben ook al staat de klassieker zondag op het programma. dit heb ik nog nooit meegemaakt. psv is de club om op te jagen terwijl feyenoord en Ajax zwijmen in woede en zelfmedeleiden.quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ga toch weg man, niets geen geluk, puur professioneel voetbal, kunnen ze bij Ajax en F'noord nog een puntje aan zuigen....
Ik haat feestende boeren in mijn stad, maar geef ze ongelijk...
Boeren zijn de baas in Amsterdam.. Eindhoven voetbalstad van Nederland. Allemaal kut uitspraken die me tot op het bot raken, maar ze zijn waar....
PSV feli met de titel...
Terwijl iedereen die FM2008 speelt hem allang kendequote:Op woensdag 30 januari 2008 23:24 schreef jna het volgende:
Ja maar die konden we onmogelijk zelf scouten, ze zenden geen Hongaars voetbal uit bij rtl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |