na de 0-2 ja. daarvoor was het spelbeeld gelijk met de kansen voor Ajax.quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:40 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Langs de Lijn is er anders heel duidelijk in. PSV was gewoon een klasse beter!
Edgar
Je moet eigenlijk gewoon Davids bedanken voor bewezen diensten en met de jeugd verder gaan... Ervaring is goed maar Edgar kan het niet meer belopen allemaal...quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:40 schreef BigFire het volgende:
bejaarde Edgar maakt mooi plaats voor Lindgren zondag![]()
kutdag
Nou dat valt ook wel weer mee. Heb je de kansen gezien?quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:40 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Edgar
Na 3 minuten moet je met 1-0 voorstaan, na 57 minuten moet het 1-1 staan. Een klasse beter is overdreven.quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:40 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Edgar
quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:39 schreef Roberto258 het volgende:
Nekschot voor Evert ter Napel aub, gadverdamme wat een vent.
je vergeet nog watquote:Op woensdag 30 januari 2008 22:40 schreef MaxC het volgende:
Pluspuntjes:
+Verdediging stond prima, iets teveel ruimte bij die doelpunten maar niks weggegeven
+Gabri
+Luque had een goede invalbeurt
Drama:
-Rommedahl![]()
![]()
-Suarez & Huntelaar moeten gewoon scoren
-Kennedy![]()
![]()
-Wissels van Koster![]()
![]()
Davids is niet eens een vermelding waard
Al komen er nog eens 10 van die klote jaren...quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:43 schreef RijstNatie het volgende:
-
Dat denk ik ook ....quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:45 schreef Black-Death het volgende:
Ach misschien is het nog niet eens zo erg dat we Davids nu 5+ wedstrijden kwijt zijn, ik denk dat Lindgren het beter zal doen.
Laten we eerlijk zijn. Het kampioenschap hadden we al verspeeld na die slechte reeks voor de winterstop. Dergelijk wedstrijden MOET je gewoon winnen. Je weet dat je van een ploeg als PSV kan verliezen, maar als je punten pakt tegen de 'kleinere' ploegen wordt je dan alsnog kampioen. Juist tegen DIE ploegen hebben we te veel punten verspeeld. Van de 22 wedstrijden maar de helft winnen kan gewoon niet, zo kun je en mag je ook niet eens kampioen worden.quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:39 schreef Black-Death het volgende:
Kut spelers
Kut instelling
Davids met z'n overtredingen
Dag kampioenschap
kutteam godverdomme
Van Basten-Rijkaard en Hiddinkquote:Op woensdag 30 januari 2008 22:45 schreef TheVulture het volgende:
Nou ik ben om, laat Bassie maar komen, dieper dan dit kunnen we gewoon niet zinken.....
quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:46 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
Al komen er nog eens 10 van die klote jaren...
...Ajax is en blijft de mooiste club ter wereld.
Nou ja een seizoen zoals de kakkerlakken vorig jaarquote:Op woensdag 30 januari 2008 22:45 schreef TheVulture het volgende:
Nou ik ben om, laat Bassie maar komen, dieper dan dit kunnen we gewoon niet zinken.....
Je kunt spelers ook niet in de loop aanspelen als PSV (zoals gewoonlijk) ver inzakt. Alleen in de omschakeling heb je daar kans op.quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:47 schreef w00h00 het volgende:
Ajax speelde heel goed en had over het algemeen de wedstrijden in handen. Zoals we van psv gewend zijn waren ze levensgevaarlijk op de counter.
Het verschil is ook dat de psv spelers een bal in de ruimte krijgen waardoor ze vanzelf een loopactie maken. De Ajax spelers worden in voeten aangespeeld en dan gebeurd er verder niks.
Ik wil toch even benadrukken dat Rommedahl wederom DRAMA was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |