Javascript? je bedoeld de Java SDK/Runtime? Javascript zou in Safari al ingebakken moeten zitten..quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:40 schreef attieboy het volgende:
En oh ja: JavaScript voor Leopard is er nog niet (alleen voor Tiger). Hoe op te lossen?
toch blijf ik dat de grootste kutfeature van osx vinden. Ik haat ruis. En ruis klik ik weg door mijn scherm te maximaliseren. Wat dus niet gemakkelijk kan.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:39 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja. Full screen browsen is met de huidige resoluties ook maar zelden nodig. Safari past zich met de + aan aan de inhoud van het scherm.
Maar wat is ruis dan? Als je achterliggende applicaties bedoelt, kun je met Command+Option+H al achterliggende applicaties 'verbergen'.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:52 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
toch blijf ik dat de grootste kutfeature van osx vinden. Ik haat ruis. En ruis klik ik weg door mijn scherm te maximaliseren. Wat dus niet gemakkelijk kan.
Het is idd persoonlijk wat je het fijnste vindquote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:59 schreef HenkBenzinetank het volgende:
ja en dan zie ik mijn desktop. Ik wil gewoon in alle programma's kunnen werken zoals in bijv photoshop (nadat je eerst 2x op F hebt gedrukt :/).
Ik haat al die losse schermpjes, mijn desktop die ik zie en als ik 3 dingen te gelijk aan het doen ben, wil ik niet én photoshop én firefox én dreamweaver (om maar wat te noemen) door elkaar zien staan.
niks met apple + q nee, wel met dat groene knopje in osxquote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:00 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ach, als je het safari-scherm eenmaal handmatig uitrekt en daarna het programma sluit met <Appletje> <Q>, dan gaat ie de volgende keer ook echt "Full Screen" open hoor. Zo'n probleem vind ik het niet.
Oja, programma's helemaal afsluiten doe je met <Appeltje> <Q> en niet met een kruisje, de gedachte erachter is dat binnen een programma meerdere vensters tegelijkertijd geopend kunnen worden. En dat je afzonderlijk de vensters weer kan sluiten met het kruisje. En allemaal tegelijk door <Appletje> <Q> te gebruiken. Deze is wel belangrijk want die heb je nodig voor het sluiten van alle programma's nodig.
Ah, dank. 96% idle, dat ziet er goed uitquote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:35 schreef Mr.Noodle het volgende:
Activiteitsmonitor.
Spotlight even starten en woord in toetsen..
Selecteer een Avi bestand oid. <Appeltje> <I> (get info) bij het stukje "bestand openen met" VLC selecteren en op Alles wijzigen klikken..quote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:38 schreef attieboy het volgende:
Laatste vraag voor ik mijn bed in kruip:
Hoe stel ik in dat VLC de standaard applicatie wordt voor het afspelen van .avi files? Ik heb het al geprobeerd "op zn Windows" door rechterklik --> openen met --> VLC --> Open altijd met dit programma.
Maar dit geldt dan alleen voor dat ene avi bestand dat ik heb aangeklikt. Hoe stel ik dit in voor alle .avi's in?
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:38 schreef attieboy het volgende:
Laatste vraag voor ik mijn bed in kruip:
Hoe stel ik in dat VLC de standaard applicatie wordt voor het afspelen van .avi files? Ik heb het al geprobeerd "op zn Windows" door rechterklik --> openen met --> VLC --> Open altijd met dit programma.
Maar dit geldt dan alleen voor dat ene avi bestand dat ik heb aangeklikt. Hoe stel ik dit in voor alle .avi's in?
Held!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:42 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Selecteer een Avi bestand oid. <Appeltje> <I> (get info) bij het stukje "bestand openen met" VLC selecteren en op Alles wijzigen klikken..
OSX reserveert gewoon beschikbaar geheugen he. Wil niet zeggen dat het daadwerkelijk allemaal in gebruik is.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:38 schreef portier het volgende:
[..]
Ah, dank. 96% idle, dat ziet er goed uit. En van de 4GB ram 2GB in gebruik wel
. Toch maar goed dat ik die geupgrade heb.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:38 schreef attieboy het volgende:
Wat wel een beetje irritant is dat de browser (en andere programma's) niet de hele scherm bedekt. Als je op de + drukt linksboven is een groot deel van je bureaublad nog te zien.
Ah, dat is al beter voor de gemoedsrustquote:Op zaterdag 2 februari 2008 08:23 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
OSX reserveert gewoon beschikbaar geheugen he. Wil niet zeggen dat het daadwerkelijk allemaal in gebruik is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |