abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Games vrijdag 1 februari 2008 @ 15:46:36 #126
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_56460364
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 15:44 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ach, hier nog een leuke: MS Word 2004 loopt hier al tijden op 85% processor te draaien, ondanks dat ie enkel open staat. Ik schrijf dit artikel nog af in Word en dan ga ik me 's verdiepen in Latex.

Hoe eerder MS uit software-land geschopt wordt, hoe beter.
Word 2008, scheelt dan weer een stuk, je moet alleen niet je Fonts laten overschrijven en die extra MS fonts erop zetten.. kun je iig nog wat compatibiliteit bewaren met je collega's/studenten. De rest van het pakket hoef je niet naar om te kijken..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_56460584
Office 2008 lijkt op 't eerste zicht echt .

Ziet er zowaar native Apple uit .
pi_56460659
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 15:46 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Word 2008, scheelt dan weer een stuk, je moet alleen niet je Fonts laten overschrijven en die extra MS fonts erop zetten.. kun je iig nog wat compatibiliteit bewaren met je collega's/studenten. De rest van het pakket hoef je niet naar om te kijken..
En Word 2008 kan dan weer niet om gaan met Endnote, mijn refererentie programma, omdat ze er zonodig VBA uit moesten slopen. En dus kan ik mijn literatuur niet in mijn artikelen invoegen.

Mooi he, zo'n deadlock?
Calmer than you are
pi_56460703
Wtf?!

En ik heb nog eerst gereboot, de uninstaller van 2004 gedraaid en dan pas 2008 geïnstalleerd .

En AutoUpdate is ook nog PPC?!
  Redactie Games vrijdag 1 februari 2008 @ 16:09:57 #130
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_56460896
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 15:58 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]

En Word 2008 kan dan weer niet om gaan met Endnote, mijn refererentie programma, omdat ze er zonodig VBA uit moesten slopen. En dus kan ik mijn literatuur niet in mijn artikelen invoegen.

Mooi he, zo'n deadlock?
Oja, tuurlijk..
pi_56461109
Ze hebben echt de feel van OSX prima overgenomen;

Pluim voor MS wat betreft deze .
  Redactie Games vrijdag 1 februari 2008 @ 16:20:39 #132
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_56461123

" "
pi_56461213
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 16:20 schreef tony_clifton- het volgende:

[ afbeelding ]

Pluim voor MS wat betreft deze [ afbeelding ].
Doen ze toch beter dan apple die met iTunes niet de aero look overneemt... zwakjes
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_56461310
Bovendien zie Apple er gewoon niet uit in Windows, Quicktime gaat nog, iTunes en Safari dan weer niet.
  vrijdag 1 februari 2008 @ 16:49:47 #135
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_56461748
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 14:23 schreef Mr.Noodle het volgende:
Dan moeten we vaker www.yahoo.com bezoeken..
En ik vrees voor m'n Flickr-account..
Windows live blaoted shit account bedoel je). Toen Flickr veryahood werd zoog het ook, moet je ineens een yahooid maken
pi_56461903
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 16:20 schreef tony_clifton- het volgende:

[ afbeelding ]

Pluim voor MS wat betreft deze [ afbeelding ].
En toch houden ze weer aan typische Windows-principes vast.. bijv. de Cancel en OK buttons, waar je verplicht bent om op te drukken omdat er geen sluit knop in het venster is. Als ze dat soort dingen nou ook eens stroomlijnen.
pi_56461937
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 16:56 schreef Wallinator het volgende:

[..]

En toch houden ze weer aan typische Windows-principes vast.. bijv. de Cancel en OK buttons, waar je verplicht bent om op te drukken omdat er geen sluit knop in het venster is. Als ze dat soort dingen nou ook eens stroomlijnen.
In windows is sluiten ook cancel/nee hoor?
  vrijdag 1 februari 2008 @ 17:06:01 #138
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_56462076
Hang ik in totaal 35 minuten met de helpdesk aan de lijn, refereren ze naar een topic op Apple.com support forum omdat ze het ook niet weten .
Er is dus geen oplossing voor mijn Sync probleem. Nu krijg ik elke keer bij het syncen dubbele afspraken in zowel iCal als mn telefoon met een uur tijdsverschil . Blijkbaar is Sony Ericsson geen goede match met iSync.
GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
pi_56462360
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 16:57 schreef tony_clifton- het volgende:

[..]

In windows is sluiten ook cancel/nee hoor?
Dat bedoel ik niet. Bij dat preferences venster zie je "OK" en "Cancel". Ik heb Office zelf niet, maar ik ga ervan uit dat beide knoppen het venster sluiten, alleen bij "OK" worden je instellingen bewaard en bij "Cancel" niet. Dit komt nergens in Mac OS X voor. In OS X is het zo dat als je een instelling verandert, het meteen wordt opgeslagen. Je hoeft niet nog eens op "OK" te drukken.

Verder is het een slechte gewoonte om de sluit knop weg te halen (de universele dus, die rode linksboven). Een venster moet ten alle tijden te sluiten zijn, behalve natuurlijk als het een waarschuwing is (wat hier niet het geval is). Anders dwing je de gebruiker om de inhoud van het venster te lezen wat de usability niet ten goede komt.

Dit zijn natuurlijk mierenneukerige dingen, maar het zijn dit soort dingen die Mac OS X maken wat het is..

pi_56462403
Ah k, zo gezien... mja...
  Redactie Games vrijdag 1 februari 2008 @ 17:25:13 #141
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_56462459
Ik had hier nog ergens een 300 pagina tellende PDF liggen met Apple GUI Design rules...
Maar die Cancel -> Ok zijn een regelrechte no no. Het gaat toch nergens over als je aanpassingen maakt en vervolgens maar meteen weer annuleert? Als je het alleen maar als "kijkfunctie" wil gebruiken kun je em net zo goed weglaten..
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 1 februari 2008 @ 17:35:19 #142
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_56462668
Dat geldt sowieso in alle design rules. Vermijd overbodige knoppen en verander nooit iets in het normale verwachtingspatroon.
  vrijdag 1 februari 2008 @ 18:19:16 #143
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_56463486
Ik wil Office for Mac Test Drive . verwijderen en de volledige versie installeren. Als ik de op het bijbehorende office verwijderen klik krijg ik dit;

Die tweede had ik wel verwacht, maar die eerste niet. Kan ik beiden veilig verwijderen zodat daarna de nieuwe office versie gewoon werkt? (en eventuele andere programma's)
GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
pi_56463625
Ik heb de beiden daarnet gewoon aangeklikt idd.

Ik denk dat 't trouwens gewoon onderdelen zijn die in 2004 zaten maar nog van X afstamden.

Je kan trouwens ook gewoon 2008 installeren, 2004 vliegt eraf na de installatie. Heb beiden geprobeerd op 2 macs en die in de installer werkte beter imo.

De bijgeleverde uninstaller verwijderde het updateprogramma niet, waardoor ik nog met een PPCapp bleef zitten. Gewoon op handmatig gezet en in de vuilbak gegooid.

Jammer dat sommige software zo lastig om te verwijderen is.

In ieder geval vind ik Office 2008 een goede suite geworden. Templates die ik ook eens kan gebruiken, de look van een pro-mac app, relatief snel en zonder problemen so far. Oké, afgezien van de fonts die ik niet mogen installeren heb maartoch .

Oja, moest je 't daarnet gemist hebben portier, kies aangepaste installatie en vink die fonts uit!1!1!
pi_56463832
Ik ben zó blij dat ik aan iWork genoeg heb
pi_56464087
Oja, voor de mensen die een goede torrentcliënt zoeken; van Transmission zijn de laatste dagen 4 updates verschenen, en het lijkt mij nu een heel stabiel en goed programma geworden.

Heb nog geen enkele crashte router gehad, en cpu komt ook niet boven de 7% uit op een 1,6 ghz CD mini...
  vrijdag 1 februari 2008 @ 18:49:46 #147
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_56464093
Ik heb laatst mijn CV getypt in illustrator, omdat én word én pages niet deden wat ik wou
pi_56464311
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 18:49 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Ik heb laatst mijn CV getypt in illustrator, omdat én word én pages niet deden wat ik wou
InDesign?
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  vrijdag 1 februari 2008 @ 19:01:34 #149
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_56464342
Ben ik nog niet zo handig mee , ik werk sneller in illu..

Maar zo gek was het niet eens, maar echt niet dat het kan in word/pages
pi_56464361
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 18:59 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

InDesign?
Beetje als Schultenbrau in een Trappistenglas ?

Heb muziek opstaan waardoor ik de fan van de mini niet hoorde, wat zie ik nu; ATSServer vraagt 70% CPU-load . Drie maal raden wat dat is en wat ik net geïnstalleerd heb .
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')