Word 2008, scheelt dan weer een stuk, je moet alleen niet je Fonts laten overschrijven en die extra MS fonts erop zetten.. kun je iig nog wat compatibiliteit bewaren met je collega's/studenten. De rest van het pakket hoef je niet naar om te kijken..quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:44 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ach, hier nog een leuke: MS Word 2004 loopt hier al tijden op 85% processor te draaien, ondanks dat ie enkel open staat. Ik schrijf dit artikel nog af in Word en dan ga ik me 's verdiepen in Latex.
Hoe eerder MS uit software-land geschopt wordt, hoe beter.
En Word 2008 kan dan weer niet om gaan met Endnote, mijn refererentie programma, omdat ze er zonodig VBA uit moesten slopen. En dus kan ik mijn literatuur niet in mijn artikelen invoegen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:46 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Word 2008, scheelt dan weer een stuk, je moet alleen niet je Fonts laten overschrijven en die extra MS fonts erop zetten.. kun je iig nog wat compatibiliteit bewaren met je collega's/studenten. De rest van het pakket hoef je niet naar om te kijken..
Oja, tuurlijk..quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:58 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
En Word 2008 kan dan weer niet om gaan met Endnote, mijn refererentie programma, omdat ze er zonodig VBA uit moesten slopen. En dus kan ik mijn literatuur niet in mijn artikelen invoegen.
Mooi he, zo'n deadlock?
Doen ze toch beter dan apple die met iTunes niet de aero look overneemt... zwakjesquote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:20 schreef tony_clifton- het volgende:
Ze hebben echt de feel van OSX prima overgenomen;
[ afbeelding ]
Pluim voor MS wat betreft deze [ afbeelding ].
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:23 schreef Mr.Noodle het volgende:
Dan moeten we vaker www.yahoo.com bezoeken..
En ik vrees voor m'n Flickr-account..
En toch houden ze weer aan typische Windows-principes vast.. bijv. de Cancel en OK buttons, waar je verplicht bent om op te drukken omdat er geen sluit knop in het venster is. Als ze dat soort dingen nou ook eens stroomlijnen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:20 schreef tony_clifton- het volgende:
Ze hebben echt de feel van OSX prima overgenomen;
[ afbeelding ]
Pluim voor MS wat betreft deze [ afbeelding ].
In windows is sluiten ook cancel/nee hoor?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:56 schreef Wallinator het volgende:
[..]
En toch houden ze weer aan typische Windows-principes vast.. bijv. de Cancel en OK buttons, waar je verplicht bent om op te drukken omdat er geen sluit knop in het venster is. Als ze dat soort dingen nou ook eens stroomlijnen.
Dat bedoel ik niet. Bij dat preferences venster zie je "OK" en "Cancel". Ik heb Office zelf niet, maar ik ga ervan uit dat beide knoppen het venster sluiten, alleen bij "OK" worden je instellingen bewaard en bij "Cancel" niet. Dit komt nergens in Mac OS X voor. In OS X is het zo dat als je een instelling verandert, het meteen wordt opgeslagen. Je hoeft niet nog eens op "OK" te drukken.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:57 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
In windows is sluiten ook cancel/nee hoor?
InDesign?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:49 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Ik heb laatst mijn CV getypt in illustrator, omdat én word én pages niet deden wat ik wou
Beetje als Schultenbrau in een Trappistenglasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |