tis niet voor mezelf maar meer voor de mensen die mij willen bezoeken en geen auto hebben... Maar heb maar mijn eigen topic aangemaakt anders kaapte ik de jouwe zo erg!quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:41 schreef Rewimo het volgende:
Er gaat in elk geval een bus vanaf Nijmegen (station) naar het station in Kleve. Die kom ik 's morgens namelijk tegen als ik naar mijn werk rijdOf er vanuit Arnhem eentje rijdt weet ik niet.
En daar zal je bezoek het dan ook mee moeten doen, meer openbaar vervoer is er niet naar NL.quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:57 schreef Hyperdude het volgende:
Lokaal "Openbaar over de grens vervoer" is volgens mij tegenwoordig slechter dan in 1900 ofzo.
Woonde vroeger aan de spoorlijn Nijmegen-Kleve bij de Scheidingsweg. Kwam toen al nauwelijks iets langs. Trein Arnhem-Kleve is ook al opgeheven ergens in 1920 oid.
Je kan wel met de NIAG bussen van Nijmegen naar Kleve rijden
http://www.niag-online.de/
edit:
toch een trein Arnhem-Kleve
via Düsseldorf![]()
http://plannerint.b-rail.be/bin/query.exe/n?S=Arnhem!&Z=Kleve!&start=1&L=nsnl
Bij de Mac?quote:Op woensdag 30 januari 2008 17:13 schreef tonks het volgende:
Je kan ook 24/7 in dat internet/arcade ding gaan rondhangen
Hmm weet ik eigenlijk niet maar daar lopen wel schone emo meisjes rond.quote:Op woensdag 30 januari 2008 17:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Bij de Mac?
Die Mac daar is niet 24/7 los eh? Die bij die rotonde buiten het centrum wel toch? In ieder geval in de weekenden.
dat klinkt niet leuk...quote:Op woensdag 30 januari 2008 18:12 schreef BillGates het volgende:
ik geloof niet dat ze erg homo-vriendelijk zijn daar op het duitse platteland.. laatst is er zelfs iemand vermoord geloof ik
zoals ik zeg, prutsdorp.. niks leuks aan
Da's vast de spoorbaan die ook door Kranenburg komt. Die spoorbaan is vlakbij Kranenburg ook onderbroken voor de weg richting Kleve. Aan beide kanten van die weg zie je de rails liggen..quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:57 schreef Hyperdude het volgende:
Lokaal "Openbaar over de grens vervoer" is volgens mij tegenwoordig slechter dan in 1900 ofzo.
Woonde vroeger aan de spoorlijn Nijmegen-Kleve bij de Scheidingsweg. Kwam toen al nauwelijks iets langs. Trein Arnhem-Kleve is ook al opgeheven ergens in 1920 oid.
das ook zo in groesbeek. midden in het centrum houd de spoorlijn even op omdat de weg erover moet..quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:52 schreef qltel het volgende:
[..]
Da's vast de spoorbaan die ook door Kranenburg komt. Die spoorbaan is vlakbij Kranenburg ook onderbroken voor de weg richting Kleve. Aan beide kanten van die weg zie je de rails liggen..
Op welke site vind je die?quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:37 schreef hierissieweer het volgende:
Aangezien de wereld steeds kleiner word en de grenzen vervagen, is Kleve mij opgevallen. Een leuk Duitsstadje, waar je nog een leuk appartement, in het centrum, kan kopen zonder dat het een godsvermogen kost!
marktplaats zoekterm duitsland en huizen kleve dat soort zoektermenquote:
Emmerich is ook een optie, maar in die richting wil ik wel zitten. Ik heb al wat mensen enthousiast gekregen om misschien mee te gaan verhuizen. Maar men is er toch niet al te happig op...quote:Op zondag 3 februari 2008 23:27 schreef Adelante het volgende:
Emmerich is veel gemüttlicher
Maar daar zitten toch ook alle Nederlanders?quote:Op zondag 3 februari 2008 23:44 schreef Fogel het volgende:
Ga in ieder geval niet naar Kranenburg... bijzonder weinig te doen daar (maar ze hebben/hadden er wel een enorm goede pizzeria).
Kranenburg is voor meer dan 60% Nederlands ja.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:50 schreef hierissieweer het volgende:
Maar daar zitten toch ook alle Nederlanders?
Laatste keer dat ik in Kranenburg pizza at is alweer zo'n 10 jaar geleden. Things changequote:Op zondag 3 februari 2008 23:52 schreef Rewimo het volgende:
De pizzeria in Goch (Roma) is stukken beter!
quote:Op maandag 4 februari 2008 15:30 schreef Viajero het volgende:
Is World Center er nog steeds? Midden jaren 90 was dat wel een toffe disco in Kleve.
Is inderdaad Nachttheater geworden. Hiervoor was het geloof ik in Nederlandse handen en heette het NWC.quote:Op maandag 4 februari 2008 16:39 schreef J.A.N.A. het volgende:
[..]
Worldcenter, dat was echt tof.... toen....
Heet nu : Nachttheater blijkbaar
Gaat daar ook een bus naar toe???quote:Op dinsdag 1 april 2008 20:44 schreef tonks het volgende:
Rijd dan gewoon door naar oberhausenkan je tenminste een beetje echt winkelen, Kleve is daar niet zo geweldig voor.
Ja volgens mij wel, en ook een trein.quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:15 schreef Jackal_Omega het volgende:
[..]
Gaat daar ook een bus naar toe???
CentrOquote:Op dinsdag 1 april 2008 20:44 schreef tonks het volgende:
Rijd dan gewoon door naar oberhausenkan je tenminste een beetje echt winkelen, Kleve is daar niet zo geweldig voor.
Jep! Tof daarquote:
Jemig, wat heb ik daar ontzettend veel geld heen gebracht in die tijd !!quote:Op maandag 4 februari 2008 16:39 schreef J.A.N.A. het volgende:
[..]
Worldcenter, dat was echt tof.... toen....
Heet nu : Nachttheater blijkbaar
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |