Dit is wel ergens geregelt bij wetquote:Op woensdag 30 januari 2008 17:36 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Mijn contract is eindelijk opgesteld. Ligt als het goed is nu bij de Raad van Bestuur. Zodra die het getekend heeft zal ik het krijgen, even tekenen en het geld kan binnenstromen.
Ze hebben ook besloten dat ik geen proeftijd meer krijg. Al hadden ze dat wel even ook met mij kunnen overleggen, misschien stel ik het juist wel op prijs. Nou ja, ik vind het best, als er maar wel een opzegtermijn van maximaal 1 maand in staat.
Er is niet wettelijk geregeld dat ik een ozpegtermijn heb. Als in een tijdelijke overeenkomst geen opzegtermijn overeengekomen is, is die er dus gewoon niet.quote:Op woensdag 30 januari 2008 17:42 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Dit is wel ergens geregelt bij wetik moet toch maar eens mijn boeken overhalen dan kan ik adviseur van stage sc worden.
Dat mag niet per wetquote:Op woensdag 30 januari 2008 17:36 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Mijn contract is eindelijk opgesteld. Ligt als het goed is nu bij de Raad van Bestuur. Zodra die het getekend heeft zal ik het krijgen, even tekenen en het geld kan binnenstromen.
Ze hebben ook besloten dat ik geen proeftijd meer krijg. Al hadden ze dat wel even ook met mij kunnen overleggen, misschien stel ik het juist wel op prijs. Nou ja, ik vind het best, als er maar wel een opzegtermijn van maximaal 1 maand in staat.
Oh, je was me voorquote:Op woensdag 30 januari 2008 17:42 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Dit is wel ergens geregelt bij wetik moet toch maar eens mijn boeken overhalen dan kan ik adviseur van stage sc worden.
Gooverquote:Op woensdag 30 januari 2008 20:41 schreef Goover het volgende:
Eyyyyyyy Stage?!
Gisteren begonnen op mijn stage, ik wordt nog een beetje scheel van al het lezen en ik krijg mijn stoel maar niet zo dat hij lekker zit...
ISO 14443 lezen, fijn! Maar de interesse begint te komen
In welk artikel en in welk wetboek staat dat? In art. 7:652 BW staat dit namelijk niet voor zover ik weet.quote:Op woensdag 30 januari 2008 18:51 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Dat mag niet per wet
Omdat je je kennis/diensten whatever al bewezen hebt!
PBquote:Op woensdag 30 januari 2008 20:55 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Goover
Ik heb ook al wat leeswerk meegekregen van mijn stage.. heb ik wat in het weekend te doen
Heb je uitgelegd wat er aan mankeerdequote:Op woensdag 30 januari 2008 20:32 schreef beertenderrr het volgende:
wat is er nou met die huilies over m'n OP veranderingen? [afbeelding]
hij is toch goed [afbeelding]
Zoeen hebben wij ookquote:Op woensdag 30 januari 2008 18:24 schreef ReMcOrE het volgende:
ons koffiezetapparaat maakt helemaal overuren, daar komt ook warm water uit voor de thee [afbeelding]
goedenavond [afbeelding]
quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:57 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Jippie, 11-03-08 naar Chimaira in de Melkweg.
de laatste 3 weken heb ik nooit de 25 posts of tenminste de statistieken gehaald, er waren andere tijdenquote:Op donderdag 31 januari 2008 09:11 schreef Deansensitized het volgende:Dagcijfers van woensdag 30 januari 2008 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
035. 068 Deansensitized
060. 051 Etcetera
064. 050 Houniet
084. 044 eer-ik
224. 024 KiwiTjuHh
goedemorgenquote:Op donderdag 31 januari 2008 09:18 schreef Etcetera het volgende:
goedemorgen deze morgen
ik proost op een dag zonder zorgen
oh ja ik heb ook evaluatie vanmiddagquote:Op donderdag 31 januari 2008 09:19 schreef HansU het volgende:
[..]
goedemorgen
daar zou ik op mee willen proosten, maar aangezien ik om 12.00 me (eind)gesprek heb ben ik zo zenuwachtig als hel
mijn stagebegeleider is er ook nog niet, hij zou er om 09.00 zijn voor een soort tussen evalutatie.quote:Op donderdag 31 januari 2008 09:39 schreef Etcetera het volgende:
*#$**(#&$%*(%()(%*#&!@*$%*(%(%(
hij is ziek.
Die evaluatie dude?quote:Op donderdag 31 januari 2008 09:39 schreef Etcetera het volgende:
*#$**(#&$%*(%()(%*#&!@*$%*(%(%(
hij is ziek.
die school dude heeft toch geen toegevoegde waarde als die cijferindicatie naar jouw mening goed genoeg is.quote:Op donderdag 31 januari 2008 09:46 schreef Etcetera het volgende:
jadie stagebegeleider van school
en dan stuurt hij me vandaag een mailtje. niemand maakt me wijs dat je dat niet van te voren aanvoelt
maar heb wel een cijferindicatie van jan losgepeuterd(jan is stagebegeleider dvhn)
ja maar dan was ik er vanaf geweestquote:Op donderdag 31 januari 2008 09:53 schreef HansU het volgende:
[..]
die school dude heeft toch geen toegevoegde waarde als die cijferindicatie naar jouw mening goed genoeg is.
School figuren kosten/verspillen enkel onze kostbare tijd
dat snap ik ja. Maar wees gerust, het komt wel goed met jouwquote:Op donderdag 31 januari 2008 09:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ja maar dan was ik er vanaf geweest![]()
quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:03 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, je hebt alleen maar positief commentaar gekregen manvrouw
quote:
quote:
dat klinkt zo van 'mensch! doe! nu!'quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:15 schreef HansU het volgende:
het draait mij hier om het punt dat een vrouw, vrouw noemen eigen een soort van onbeleefd is.
Een vrouw man noemen is soort van meer geaccepteerd.
kom op man! (kan tegen een man en vrouw)
kom op vrouw! (kan nooit eigenlijk)
wat is oracle?quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:18 schreef Loontjah het volgende:
Hoi !
Loontjah is back
Een 8 krijgen is altijd super....(been there done that).
Nu een beetje Oracle lessen lezen. Engels
heb je The Matrix niet gezien?quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat klinkt zo van 'mensch! doe! nu!'
wat eigenlijk best stom is, maar dat terzijde
[..]
wat is oracle?
da's wat andersquote:
quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
da's wat anders
een collegaatje is op wintersport. ik zei, voor ze wegging, 'break a leg'. ze ligt nu in het ziekenhuis
vertel! wat heb je gister gedaanquote:Op donderdag 31 januari 2008 10:38 schreef Deansensitized het volgende:Marloes
Alles goed??Oh shit
Goeiemorgen!!
Heb de kop er niet bij vanochtend![]()
jaquote:
wat is er loosquote:Op donderdag 31 januari 2008 10:38 schreef Deansensitized het volgende:Marloes
Alles goed??Oh shit
Goeiemorgen!!
Hoiiquote:Op donderdag 31 januari 2008 10:38 schreef Deansensitized het volgende:Marloes
Alles goed??Oh shit
Goeiemorgen!!
quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:46 schreef HansU het volgende:
[..]
Eej schatje
hoe is het met jouw dan?
tsja, druk druk druk, gaat wel dus. Maar voor jou heb ik wel tijd over hoor, waneer gaan wij eens wat doen, kom is met een voorstel ofzoquote:Op donderdag 31 januari 2008 10:49 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Met mij gaat het prima en met jou?
Tegen de tijd dat jij naar Groningen komt gaan wij iets doen!quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:52 schreef HansU het volgende:
[..]
tsja, druk druk druk, gaat wel dus. Maar voor jou heb ik wel tijd over hoor, waneer gaan wij eens wat doen, kom is met een voorstel ofzo?
jaquote:Op donderdag 31 januari 2008 10:58 schreef Loontjah het volgende:
Met Oracle kun je databases maken.
Je leert hier de structuren, en te kijken welke gegevens je nodig hebt.
Je kan ook redundantie voorkomen.
Snapte ?
mjah echt moeilijk was het niet, al ben ik het nu allemaal wel al lang weer kwijtquote:Op donderdag 31 januari 2008 11:16 schreef Loontjah het volgende:
Precies, als je het een beetje kan volgen is het zo'n makkie.
jaquote:Op donderdag 31 januari 2008 10:58 schreef Loontjah het volgende:
Met Oracle kun je databases maken.
Je leert hier de structuren, en te kijken welke gegevens je nodig hebt.
Je kan ook redundantie voorkomen.
Snapte ?
quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:25 schreef PieterBas het volgende:
Redundantie voorkomen leerde ik via normaliseren..
Daar had ik ook altijd een hekel aan.quote:
quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:09 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, ik snap er ook niks van hoor Erik
quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:38 schreef KaheemSaid het volgende:
Lege kamer zou kunnen, maar leeg huis was het niet echt te noemen. Rond een uur of 5 vanacht kwamen er nog wat gasten over de vloer! Ze zouden om 14:30 al komen, maar ja soms valt plannen tegen.
Dat zou zomaar kunnen. Maar ik weet niet hoe laat je langskwam, als mensen 5 uur langs komen dan zijn ze meestal niet al te vroeg weer wakker!quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:42 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
![]()
Nouja, dan hebben zij waarschijnlijk gedacht, waarom zwaai dat mens nou?
Is niet leuk.. als fietsers zijndequote:Op donderdag 31 januari 2008 12:38 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Het is trouwens best een leuk gezicht als jij in de bus zit en er naast je mensen van de fiets waaien
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 31 januari 2008 14:50 schreef Etcetera het volgende:
wahahaahahaaaaa woooooooot
heb een aanbod gekregen om de volgende serie animaties (voor de herfst) te gaan maken. tegen betaling![]()
![]()
Beterquote:Op donderdag 31 januari 2008 14:50 schreef Etcetera het volgende:
heb een aanbod gekregen om de volgende serie animaties (voor de herfst) te gaan maken. tegen betaling![]()
![]()
dat moet nog overlegd worden. het wordt geen vol loon, maar da's wel logisch denk ik. ik zou ook niet weten wat ik moet vragenquote:Op donderdag 31 januari 2008 15:07 schreef KaheemSaid het volgende:
Gefeliciteerd Etc. Ook nog een beetje fatsoenelijke betaling enzo?
Je kan toch minimaal een loon vragen wat normaal is voor een bijbaantje voor iemand met jou leeftijd? Je bent ouder dan mij, dan neem ik aan dat je toch wel 10 euro per uur verwacht!quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat moet nog overlegd worden. het wordt geen vol loon, maar da's wel logisch denk ik. ik zou ook niet weten wat ik moet vragenhet wordt in elk geval wel meer dan de stagevergoeding
Je bent hoe oud?quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:23 schreef Etcetera het volgende:
ik weet niet eens wat normaal is voor bijbaanloon voor mijn leeftijd
dan kan ik dat in elk geval vragenquote:Op donderdag 31 januari 2008 15:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Reken op tussen de 8 en de 11.50 bruto.
ex. eventuele toeslagen.
Ik ben ietwat verwend geloof ik, heb laatste jaar niet minder dan 7,50 netto verdiend..quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dan kan ik dat in elk geval vragenthanks
Ik betaal 23,45 incl. servicekosten aan degene die kaarten gehaald heeft.quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:25 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kost dat? Special guests?
ikke?quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:52 schreef eer-ik het volgende:
Heb je al wat op het oog dan?
quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:50 schreef Etcetera het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:35 schreef KiwiTjuHh het volgende:Ik ben thuis!
Tentamens zitten erop.. anderhalve week vrij!
Ik heb in de laatste jaren ook nog een keer voor 6 euro per uur verdient. Maar dat werk was gewoon zo gezelligquote:Op donderdag 31 januari 2008 15:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ben ietwat verwend geloof ik, heb laatste jaar niet minder dan 7,50 netto verdiend..
Opzich gaat er voor je niet veel vanaf hoor, qua belastingen.
Áls ik word aangenomen morgen, krijg ik zo'n 13,50 bruto.
Wel lekker bedrag
Ok, zoiets?quote:
quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:06 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
In welk artikel en in welk wetboek staat dat? In art. 7:652 BW staat dit namelijk niet voor zover ik weet.
Gaat dit nog over dat gedoe met proeftijd?quote:
Ja, daar ging het over, daar had je, tenzij ik er overheen gelezen heb, niet op geantwoord. Maar ok, dat verklaart waarom ik het niet kon vinden.quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:05 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Gaat dit nog over dat gedoe met proeftijd?
Dat is in jurisprudentie overeengekomen
Staat geloof ik ook niet in de wet!
Dan had je geen proeftijd. Bij een jaarcontract mag de proeftijd maximaal een maand zijn, elke andere bepaling is nietig.quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:42 schreef ReMcOrE het volgende:
mijn proeftijd was 3 maanden
dan was het waarschijnlijk dat er na ongeveer 3 maanden een evaluatiegesprek plaats zou vinden...quote:Op donderdag 31 januari 2008 19:04 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dan had je geen proeftijd. Bij een jaarcontract mag de proeftijd maximaal een maand zijn, elke andere bepaling is nietig.
heel nederland heeft kutweer geloof ik..quote:Op donderdag 31 januari 2008 19:10 schreef PieterBas het volgende:
Vandaag maar niet trainen... Staat hier een flinke storm
Sorry, ik weet ook niet meer of ik nu al geantwoord had. Maar ik lees ook niet alles terugquote:Op donderdag 31 januari 2008 19:04 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, daar ging het over, daar had je, tenzij ik er overheen gelezen heb, niet op geantwoord. Maar ok, dat verklaart waarom ik het niet kon vinden.
Ik blijf lekker warm binnenquote:Op donderdag 31 januari 2008 19:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
heel nederland heeft kutweer geloof ik..
Er is geen standaard proeftijd. Proeftijd voor overeenkomsten korter dan 2 jaar is maximaal 1 maand, 2 jaar of langer (en onbepaalde tijd) maximaal 2 maanden. Alleen bij CAO kan een proeftijd bij overeenkomsten korter dan 2 jaar langer zijn dan 1 maand, een proeftijd kan echter nooit langer dan 2 maanden zijn.quote:Op donderdag 31 januari 2008 19:06 schreef eer-ik het volgende:
Ik dacht dat proeftijd standaard 2 maanden was.
Of is dat bij contract voor onbepaalde tijd?
Volgens de Rechtbank Amsterdam mag het wel, de arbeidsovereenkomst heeft niet of niet nagenoeg dezelfde identiteit als de stageovereenkomst, lees ik. Maar ook daar zijn weer uitzonderingen op. Al met al maakt het eigenlijk weinig uit natuurlijk. Er staat geen proeftijd in mijn contract, had die er (op mijn verzoek) wel gestaan, hadden ze er ook vast niet moeilijk over gedaan.quote:Op donderdag 31 januari 2008 19:13 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Sorry, ik weet ook niet meer of ik nu al geantwoord had. Maar ik lees ook niet alles terug
Ja er hoort ook nog een arrest bij, heb ik op mijn vorige tentamen gehad, maar dat ben ik natuurlijk alweer vergeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben heel slecht in PHPquote:Op donderdag 31 januari 2008 19:32 schreef Thrilled het volgende:
onder al die ict'ers geen enkele behulpzame phper?
Wat kan je wel?quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:29 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik kan helemaal niks met PHP.
Ik vraag het me ook wel eens af.quote:
Er stond een stukje in de NRC next over harddrugs gebruik in West Friesland. Dat kunnen jullie dan wel weer!quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:36 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik vraag het me ook wel eens af.
quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:55 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ja, dat is wel vaker in het nieuws. Zo zijn er ook wel eens mensen geweest die het beeld schetsten dat hier in Schagen de jongeren en masse dakloos en drugsverslaafd zijn en op het station slapen. Vreemd genoeg is mij dat nooit zo opgevallen.
Wat? Ik snap je niet.quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:10 schreef eer-ik het volgende:
Goeie hertjes in 'Las Vegas'
Haha, nee.quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:25 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Wat? Ik snap je niet.
ben ik nu echt dom!!!!!
Oke! HOe ging je gesprek?quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Haha, nee.
Ik zit 'Las Vegas' te kijken, zoeen serie op RTL5.
En daar zitten chicks in.
Ging goed.quote:
Dat is ook de enige reden waarom ik Las Vegas kijkquote:Op donderdag 31 januari 2008 22:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Haha, nee.
Ik zit 'Las Vegas' te kijken, zoeen serie op RTL5.
En daar zitten chicks in.
Hahaquote:Op donderdag 31 januari 2008 23:14 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat is ook de enige reden waarom ik Las Vegas kijk
Ja, maar volgens mij zenden ze eerste een nieuwe aflevering en daarna een oudequote:Op donderdag 31 januari 2008 23:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Haha
Iik had het nog nooit gezien, maar vond het wel geinig.
Dubbele aflevering geloof ik?
Heb niet heel erg op zitten letten
Lekker irritantquote:Op donderdag 31 januari 2008 23:23 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja, maar volgens mij zenden ze eerste een nieuwe aflevering en daarna een oude
Moet eerlijk bekennen, dat ik best een aantal afleveringen van Las Vegas heb gezienquote:Op donderdag 31 januari 2008 23:29 schreef KaheemSaid het volgende:
een kenner, die PieterBas!
Mash_quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:44 schreef mash_ het volgende:
hallo! maandag begint mijn 1e stage dag. dus kom hier jullie misschien ook wel vervelen
mash_quote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:13 schreef mash_ het volgende:
hebben jullie nog tips om je stage te overleven?
Housen is altijd goedquote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:17 schreef Houniet het volgende:
[..]
mash_
Veel housen tijdens stage [ afbeelding ].
Veel posten in dit topic.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:13 schreef mash_ het volgende:
hebben jullie nog tips om je stage te overleven?
Kijk jou mag ikquote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:59 schreef KaheemSaid het volgende:
Weer iemand die van heel verkeerde muziekstromen houdt!
Volgende week fuckersquote:
Och ik hou van heel veel verschillende muziek, alleen met uitgaan is het wel chillquote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:59 schreef KaheemSaid het volgende:
Weer iemand die van heel verkeerde muziekstromen houdt!
Over smaak valt te twisten.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:05 schreef Houniet het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Eigen mening enzulks! Hoe vaak moet ik dat nog zeggen!
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:12 schreef mash_ het volgende:
Och ik hou van heel veel verschillende muziek, alleen met uitgaan is het wel chill
Maakt niet uit hoor, over muziek praten is altijd wel leukquote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:16 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Meen het niet zo erg, ben soms wat in een flauwe bui!
Welkom hier, wat ga je doen?
Je bent in deze slowchat van harte welkom en voor enige tips zit je hier goedquote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:20 schreef mash_ het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor, over muziek praten is altijd wel leuk![]()
ik ga bij een reclame bureau een beetje multimedia dingen doen. word wel leuk denk ik.
maar nu slapen
Hoi, ik.quote:Op donderdag 31 januari 2008 19:32 schreef Thrilled het volgende:
onder al die ict'ers geen enkele behulpzame phper?
De brave mod!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:24 schreef Houniet het volgende:
[..]
Je bent in deze slowchat van harte welkom en voor enige tips zit je hier goed!
quote:Onderbreek me gerust als je vindt dat ik ongelijk heb, maar ik blijf erbij dat de monoloog, indien gebracht in een vlotte stijl, de onmisbare basis is van een verstaanbare omgang met de medemens.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:34 schreef KaheemSaid het volgende:
Wakker worden allemaal!
Hoe vind je dit Dean, zo als ontbijtnieuws!quote:Wâldrock wordt dit jaar op zaterdag 5 juli gehouden. De organisatie streeft ernaar dit jaar zo'n 8000 tot 10.000 bezoekers naar Burgum te lokken.
Lordi, winnaar van het Eurovisie-songfestival in 2006, speelt op Wâldrock. Verder zijn de New-Yorkse bands Life Of Agony, de thrashmetalband Forbidden uit San Francisco, de legendarische thrashmetalband Death Angel ook uit San Francisco en de net zo goed legendarische death-metalband Morbid Angel uit Florida al bevestigd voor Wâldrock, dat dit jaar zijn 21ste editie beleeft.
Tevens is Wâldrock in Bespreking met de band Slayer om de legendarische trash mannen dit jaar op Wâldrock te krijgen.
Festival Info
quote:
Het probleem lag hem ook vooral in het feit dat de toegangswegen het niet aan konden! Nou ja toegangswegen, dat halve karrenspoor bedoel ik!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:28 schreef Deansensitized het volgende:
Nou weet niet, vond het toen niet overdreven druk ofzo... terrein is groot genoeg.
Carnaval Vakantiequote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:40 schreef Loontjah het volgende:
Of je word huillend wakker, met de droom dat je kat wordt ingeslapen ( is ongeveer een jaar geleden al gebeurd). Wat een verschrikkelijk gevoel zeg.
4 dagen van 13 uur, dat is een leuke werkweek. Ik vraag me af op hoeveel ik deze week zit!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:56 schreef Loontjah het volgende:
Ja, eerst 4 dagen a 13 uur werken.
Daarna mag ik pas genieten van mijn vakantie.
Maar het geld (en moeite) heeft een goed doel: Flexe laptop
Dat kan ik met toch wel bijna 1,5 uur niet echt zeggen! Ik ben op dit moment best wel jaloers op jou Eer-ik, we zijn beide zo blut als wat, maar jij hoeft er niks voor te doenquote:
Ik moet zeggen dat ik stiekem ook wel jaloers op jou benquote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:17 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Dat kan ik met toch wel bijna 1,5 uur niet echt zeggen! Ik ben op dit moment best wel jaloers op jou Eer-ik, we zijn beide zo blut als wat, maar jij hoeft er niks voor te doen
1,5 uur maar?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:17 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Dat kan ik met toch wel bijna 1,5 uur niet echt zeggen! Ik ben op dit moment best wel jaloers op jou Eer-ik, we zijn beide zo blut als wat, maar jij hoeft er niks voor te doen
Ja vannacht bijna geheel de nacht doorgewerkt aan mijn stage verslag. Half 4 ofzo lag ik en mijn huisgenoot maakte me toen die thuis kwam weer wakker (5 uur).quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:20 schreef HansU het volgende:
[..]
1,5 uur maar?
ik voel me al moe met een uur of 7 slaap die ik vannacht heb gehad geloof ik
Dat huur betalen hebben we het al over gehad. Ik heb deze week nog geen één avond voor 23:00 rust gehad terwijl ik op woensdag na elke dag voor 8:00 uit huis weg ben (tussen de 6:15 en 7:50). Dan is niks doen best iets relaxts. Maar ik snap jou ook!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik stiekem ook wel jaloers op jou ben
Om eerlijk te zijn is het écht niet zo relaxed als het lijkt hoor, om de hele dag niks te doen.
Zeker niet als je weet dat je nog huur moet betalen maar geen rooie cent hebt
Maar ik snap je punt
Ja, daar heb je wel een punt idd.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:25 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ja vannacht bijna geheel de nacht doorgewerkt aan mijn stage verslag. Half 4 ofzo lag ik en mijn huisgenoot maakte me toen die thuis kwam weer wakker (5 uur).
[..]
Dat huur betalen hebben we het al over gehad. Ik heb deze week nog geen één avond voor 23:00 rust gehad terwijl ik op woensdag na elke dag voor 8:00 uit huis weg ben (tussen de 6:15 en 7:50). Dan is niks doen best iets relaxts. Maar ik snap jou ook!
zo gaat mijn weekend er ook al uitzien, bespaart me wel op me bier uitgaven natuurlijkquote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:25 schreef KaheemSaid het volgende:
Ja vannacht bijna geheel de nacht doorgewerkt aan mijn stage verslag. Half 4 ofzo lag ik en mijn huisgenoot maakte me toen die thuis kwam weer wakker (5 uur).
Om me goed te voelen 5 a 6 uurtjes, maar zit meer onder de 5 dan boven de 5. Het is wel slecht weinig slapen, de kans op ziektes als diabetis gaat bijvoorbeeld omhoog.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, daar heb je wel een punt idd.
Maar hoeveel slaap heb jij nodig per dag dan?
Ik heb aal 6 uur wel genoeg meestal....
Slaap ook nooit voor 00:00
Slapen is voor mietjesquote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:31 schreef HansU het volgende:
[..]
zo gaat mijn weekend er ook al uitzien, bespaart me wel op me bier uitgaven natuurlijk
Is dat zo?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:32 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Om me goed te voelen 5 a 6 uurtjes, maar zit meer onder de 5 dan boven de 5. Het is wel slecht weinig slapen, de kans op ziektes als diabetis gaat bijvoorbeeld omhoog.
Stond in de Questquote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Is dat zo?
Dat wist ik helemaal niet..
Turk (uitspraaktechnisch gezien dan!)quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:37 schreef Etcetera het volgende:
en als je te veel slaapt is het ook niet goed
alles waar te voor staat is niet goed. behalve tevreden
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:40 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Turk (uitspraaktechnisch gezien dan!)
jaaaaaaaa CAMPZONEquote:
checkquote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:47 schreef Houniet het volgende:
Oh wacht is dat die huge lan?
Ja.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:47 schreef Houniet het volgende:
half om halfquote:
Dat is beetje net als naar lowlands gaan voor de gezelligheid toch?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
half om halfik ga naar Campzone voor de gezelligheid, niet voor het gamen.
maar ik vind gamen wel leuk om te doen
Ja, daar gaat Etc. samen met al haar vrienden heen. Dan gaan ze met hun pc's in tentjes zitten om met elkaar de IRC-en. Het gevolg is dat je soms gelach uit een andere tent hoort, wat op de IRC aangesterkt wordt met bijvoorbeeld een ":D" of een "HEHE". Dit maakt chatten 'as social as it can be" en zorgt er voor dat Etc. zich sociaal sterker voelt, waardoor het straks misschien eindelijk eens voor komt dat ze naar een gezellig feest durft en daar mensen gewoon "In real life" aanspreekt.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:47 schreef Houniet het volgende:
jaquote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat is beetje net als naar lowlands gaan voor de gezelligheid toch?
wat jij wil kaheemquote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:51 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ja, daar gaat Etc. samen met al haar vrienden heen. Dan gaan ze met hun pc's in tentjes zitten om met elkaar de IRC-en. Het gevolg is dat je soms gelach uit een andere tent hoort, wat op de IRC aangesterkt wordt met bijvoorbeeld een ":D" of een "HEHE". Dit maakt chatten 'as social as it can be" en zorgt er voor dat Etc. zich sociaal sterker voelt, waardoor het straks misschien eindelijk eens voor komt dat ze naar een gezellig feest durft en daar mensen gewoon "In real life" aanspreekt.
Dan had ik de keuze snel gemaakt, al wordt Lowlands wel steeds meer een nichtenfestival natuurlijkquote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat is beetje net als naar lowlands gaan voor de gezelligheid toch?
Ik speel soms een spelletje en daar blijft het ook bijquote:
Britpop en die indiezooi ftl.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:52 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Dan had ik de keuze snel gemaakt, al wordt Lowlands wel steeds meer een nichtenfestival natuurlijkBritpop
Ga dan naar een feestquote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:49 schreef Etcetera het volgende:
half om halfik ga naar Campzone voor de gezelligheid, niet voor het gamen.
maar ik vind gamen wel leuk om te doen
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:51 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ja, daar gaat Etc. samen met al haar vrienden heen. Dan gaan ze met hun pc's in tentjes zitten om met elkaar de IRC-en. Het gevolg is dat je soms gelach uit een andere tent hoort, wat op de IRC aangesterkt wordt met bijvoorbeeld een ":D" of een "HEHE". Dit maakt chatten 'as social as it can be" en zorgt er voor dat Etc. zich sociaal sterker voelt, waardoor het straks misschien eindelijk eens voor komt dat ze naar een gezellig feest durft en daar mensen gewoon "In real life" aanspreekt.
Jongeman, zou u het een beetje rustig aan willen doen met de afkortingen, ik volg u niet geheel.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Britpop en die indiezooi ftl.
(ik vind het allemaal hetzelfde, maar sommige mensen schijnen me een klootzat te vinden als ik het onder een noemer gooi) CCL.
Ik ben er overigens nog nooit geweest, denk ook niet dat ik er naar toe ga.
Ik snap er ook niks van, zomers en computers gaan bij mij ook echt niet samen. Al zit ik nog wel eens met mijn laptopje in de tuin!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik moest lachen
Opzich snap ik dat ook nooit, zit je in zoeen loeihete tent met allemaal pc's.
Ik zou me d'r niet kunnen vermaken. Laat mij maar lekker buiten zitten in de zomer 8)
Ik FOK! ook altijd aanzienlijk minder met lekker weer
CZ is een feestquote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:54 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ga dan naar een feest [ afbeelding ]!
ik was er in 2002 ook geloof ik. Dat herinner ik me door de regenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:57 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Jongeman, zou u het een beetje rustig aan willen doen met de afkortingen, ik volg u niet geheel.
Verder ben ik in 2002 en 2004 op Lowlands geweest, heb me beide keren kostelijk vermaakt. Wat een sfeer, wat een optredens, wat lekker eten, wat een boel bier, wat een soft-drugs, waarom wordt je van paddo thee zo raar en wat een regen. Maar het beste van alles is eigenlijk dat er geen mensen zijn die een computer mee hebben in hun tentjeIedereen is er gewoon om te feesten en dit kan op veel verschillende manieren.
Mja, ik kan me voorstellen dat je je er kan vermaken, maar ik vind 90% van de muziek niet leuk, en in dat geval vind ik de ruim 200 euro die je kwiet bent voor het complete feest wat teveel van het goeie.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:57 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Jongeman, zou u het een beetje rustig aan willen doen met de afkortingen, ik volg u niet geheel.
Verder ben ik in 2002 en 2004 op Lowlands geweest, heb me beide keren kostelijk vermaakt. Wat een sfeer, wat een optredens, wat lekker eten, wat een boel bier, wat een soft-drugs, waarom wordt je van paddo thee zo raar en wat een regen. Maar het beste van alles is eigenlijk dat er geen mensen zijn die een computer mee hebben in hun tentjeIedereen is er gewoon om te feesten en dit kan op veel verschillende manieren.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik moest lachen
Opzich snap ik dat ook nooit, zit je in zoeen loeihete tent met allemaal pc's.
Ik zou me d'r niet kunnen vermaken. Laat mij maar lekker buiten zitten in de zomer 8)
Ik FOK! ook altijd aanzienlijk minder met lekker weer
Mja, ik zit ook wel eens met laptop in tuin, maar lig liever in zwembad, en ouders zijn toch altijd weg groot gedeelte van zomer, dus dan staat de muziek altijd aan in de tuin, en zit huis en tuin vol met maten.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:58 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik snap er ook niks van, zomers en computers gaan bij mij ook echt niet samen. Al zit ik nog wel eens met mijn laptopje in de tuin!
Zonder lasers en een dikke bassquote:
Mja, als je gamen enzo echt tof vind, zou je je er best kunnen vermaken denk ik ja.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]in 2006 hadden we een hittegolf. ons ritme:
- om 9u de tent uit drijven
- onder het afdak gaan liggen
- verder slapen
- 's middags wakker worden
- beetje gamen
- 's avonds campvuur
- zuipen
- om 5u ofzo in bed
- om 9u er weer uit
Lasers vind ik echt ftl.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:02 schreef Houniet het volgende:
[..]
Zonder lasers en dikke bass [ afbeelding ].
200 in totaal?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mja, ik kan me voorstellen dat je je er kan vermaken, maar ik vind 90% van de muziek niet leuk, en in dat geval vind ik de ruim 200 euro die je kwiet bent voor het complete feest wat teveel van het goeie.
Ik sta liever 12 dagen op een camping in een zonnig oord, vermaak me daar veel beter.
ftl = for the loose
ccl = couldn't care less
200 euro voor Lowlands, als dat zo was ging ik elk jaar welquote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mja, ik kan me voorstellen dat je je er kan vermaken, maar ik vind 90% van de muziek niet leuk, en in dat geval vind ik de ruim 200 euro die je kwiet bent voor het complete feest wat teveel van het goeie.
Ik sta liever 12 dagen op een camping in een zonnig oord, vermaak me daar veel beter.
ftl = for the loose
ccl = couldn't care less
Ik zat altijd met kaartje toch wel over de 500 euro heen. Nu had ik in de tijd ook geld als water dus dan ben je niet zo moelijk, maar ik denk dat het nu wel weer zo zal gaan!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:02 schreef HansU het volgende:
[..]
200 in totaal?
110 voor kaartje + 50 euro per dag + 50 euro voorbereidingskosten (tent enzo)
Kwam bij mij altijd ver over de 300 dus.
Daarom ga ik eigenlijk ook niet meer. Voor 300 kan ik een stuk meer leuke dingen doen dan 3 dagen naar bandjes gaan waar ik eigenlijk niet van houd.
er komt ook raar volkquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mja, als je gamen enzo echt tof vind, zou je je er best kunnen vermaken denk ik ja.
Mij trekt het niet, evenals het gemiddelde volk wat ik me er zo bij voorstel...
Maar goed, ik oordeel nergens over hoor, iedereen moet gewoon doen wat ie leuk vindt imo
Ik vind het altijd wel space, voegt altijd wel wat toequote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Lasers vind ik echt ftl.
Zonder al die lichtshit vermaak ik me ook prima.
Ja, weet ik veel, zoals gezegd, ben nooit geweest, maar dan nog.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:02 schreef HansU het volgende:
[..]
200 in totaal?
110 voor kaartje + 50 euro per dag + 50 euro voorbereidingskosten (tent enzo)
Kwam bij mij altijd ver over de 300 dus.
Daarom ga ik eigenlijk ook niet meer. Voor 300 kan ik een stuk meer leuke dingen doen dan 3 dagen naar bandjes gaan waar ik eigenlijk niet van houd.
Tja, ik ben niet zo'n festival mens.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:03 schreef KaheemSaid het volgende:
HansU, ik heb me als een goed engelsman gedragen in 2002, heb me niks van de regen aangetrokken.
[..]
200 euro voor Lowlands, als dat zo was ging ik elk jaar welIk ben het met je eens dat je voor het geld ook een heleboel andere leuke dingen kan doen, maar nergens word ik zo mooi vermaakt als op een festival. Wil ook nog wel eens naar Sziget wat dat aangaat.
"De sfeer, de muziek, de nooit rust, de alleen maar vriendelijke mensen en de veel te veel bier:")"
Podia.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:12 schreef KaheemSaid het volgende:
Ieder zijn eigen inderdaad. Al is er op Lowlands geen leuke band dan vind ik dat er genoeg te doen is. Zo is er altijd wel ergens onnozel straattheater, kan je inneens een fanfare op fietsen tegen komen, kun je even wat gaan eten of naar een filmpje. Tevens biedt het aantal podias ook wel mogelijkheden in vergelijking met veel andere festivals. Als er 2 podias zijn ben je meestal toch wel wat gebonden aan 1 band. Bij 7 podias is dat al minder.
Pariaquote:
Hoe bedoel je 'op een goed punt lig'?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:14 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Paria
Als ik op een goed punt lig, hoef ik niet eens op vakantie, dan vermaak ik me zo wel. Meestal kost het me dan nog 50 euro per kwartier trouwens
Zit er wel in ja... maar daardoor niet minder gezelligquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:14 schreef KaheemSaid het volgende:
Wâldrock inderdaad. Dit jaar voor de 4e keer dacht ik, eens kijken of we ons weer zo vermaken.
Toch vind ik Wâldrock wel echt lomp vergeleken met een feest als (vroeger) Dynamo, volgens mij komt dit vooral door de friese boeren
Ik doelde hier op de meisjes van de nachtquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hoe bedoel je 'op een goed punt lig'?
Vind je echt dat lowlands in die paar dagen een vakantie kan vervangen?
Hoop wel dat ze de zaakjes dit jaar iets beter voor elkaar hebben, vorig jaar was vooral die tent bespottelijkquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:18 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Zit er wel in ja... maar daardoor niet minder gezellig![]()
Ik ga ook niet naar dat soort plekken hoor.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:19 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik doelde hier op de meisjes van de nacht
Ik zeg niet dat het een vakantie vervangen kan, maar ik denk dat ik meer een festival ganger dan een vakantieganger ben. Zulke zaken als die strandvakanties in Gerzonisos (of hoe heet dat) dat lijkt me sowieso zwaar kut!
Een 7 daags festival als Sziget, met 60 podia, 1000 acts en vooraf een beetje rondreizen door Hongarije dat lijkt me wel een mooie vakantie vervanger. Al ben je dan eigenlijk beide ana het doen!
Mijn huisgenoot heeft onderandere rondgereist in Mexico. Tempels in de jungle bezoeken maar ook surfstranden bezoeken, een gezonde combinatie van drank en cultuur. Dit lijkt me ook heerlijk hoor, maar ik zou niet weten met wie ik zulk iets zou moeten doen!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ga ook niet naar dat soort plekken hoor.
Ik ga meestal naar de wat culturelere plekken, waar je wel uit kan gaan, en waar ook een gezonde dosis jeugd bivakkeert.
Als dat toevallig aan een strand is vind ik het ook best, niks geen problemen mee.
Maar plaatsen als Lloret enzo kom ik echt niet
Sneakerz aan het strandquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:22 schreef eer-ik het volgende:
D'r is overigens niks mis met stranden ja!
Dat jullie nou 3 uur moeten rijden om bij een fatsoenlijk strand te komen kan ik ook niks aan doen
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:22 schreef Sok41 het volgende:
Halli hallo !
Vriijjdag... En laat weinig van me horen tot nu toe nog want dit is eerste week en moet beetje enthousiasme tonen()
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:24 schreef Deansensitized het volgende:
Maar stranden interesseren me geen ruk.
Heb sowieso al een hekel aan hitte [kan er niet echt tegen] en dan met duizenden andere mensen op een stukje schroeiend heet zand de hele dag in de zon te liggen... mij niet gezien!
Ben verder ook niet echt zeker van mezelf, dus de kleren blijven mooi aan
Defqon, dit jaar wordt mijn 4de keerquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:26 schreef Sok41 het volgende:
Dour festival, DefQon 1, Lowlands etc etc /dance !
goh, van 1999 tot iets van 2005, 2006 ging ik altijd naar festivals. Pinkpop, Lowlands en Rock Werhter.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:16 schreef eer-ik het volgende:
H
[..]
Hoe bedoel je 'op een goed punt lig'?
Vind je echt dat lowlands in die paar dagen een vakantie kan vervangen?
Dixie's vind ik nou niet echt een pluspunt! De toiletten die ze op Lowlands hebben zijn al brak te noemen maar in ieder geval een stuk frisser dan die gore dixies. Zo'n kut tentje, het niet douchen en het slechte eten is ook geen reden voor mij om het te doen. Ik ga voor de sfeer en de muziek.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:21 schreef Deansensitized het volgende:
Strandvakanties
Festivals!
Lekker paar dagen in een tentje op een veld ergens, dagen niet douchen, verkeerd/vet/halfgaar eten, bandjes kijken, Dixie's, goeie muziek, bierfeesten op de campings 's nachts, ...
Daar moet je de goeie maten voor hebben.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:23 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Mijn huisgenoot heeft onderandere rondgereist in Mexico. Tempels in de jungle bezoeken maar ook surfstranden bezoeken, een gezonde combinatie van drank en cultuur. Dit lijkt me ook heerlijk hoor, maar ik zou niet weten met wie ik zulk iets zou moeten doen!
Bier is ok, maar niet op het strand. Dat hele bruin worden boeit me ook niks.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:26 schreef Houniet het volgende:
[..]! Boeiend, gewoon gezellig, biertje erbij
Bruin worden
.
Hittequote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:24 schreef Deansensitized het volgende:
Maar stranden interesseren me geen ruk.
Heb sowieso al een hekel aan hitte [kan er niet echt tegen] en dan met duizenden andere mensen op een stukje schroeiend heet zand de hele dag in de zon te liggen... mij niet gezien!
Ben verder ook niet echt zeker van mezelf, dus de kleren blijven mooi aan
Bruin wordenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:30 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Bier is ok, maar niet op het strand. Dat hele bruin worden boeit me ook niks.
Gaat om de combinatie van alles héquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:29 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Dixie's vind ik nou niet echt een pluspunt! De toiletten die ze op Lowlands hebben zijn al brak te noemen maar in ieder geval een stuk frisser dan die gore dixies. Zo'n kut tentje, het niet douchen en het slechte eten is ook geen reden voor mij om het te doen. Ik ga voor de sfeer en de muziek.
Qua eten en qua accomodatie vind ik tot nog toe Lowlands het friste festival. Goed eten, douchen en wat fatsoenelijke WC's. Als er nou weer eens een goede line-up was dan had ik het wel geweeten!
Heeft niks te maken met oud worden, gewoon verschillende interesses/voorkeur. Kijk ik vind beide equally leuk en bovendien hoeft een festival niet gelijk te betekenen dat ik er laveloos rondloop, iets waar ik hedendaags steeds meer oplet gezien de consequenties ervan mij niet aanstaan.(ehm, word ik nu ook oud of verstandig ?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:29 schreef HansU het volgende:
[..]
goh, van 1999 tot iets van 2005, 2006 ging ik altijd naar festivals. Pinkpop, Lowlands en Rock Werhter.
Na die periode ben ik compleet overgeschakeld van festivals naar vakanties. Een vakantie heeft voor mij gewoon een stuk grotere toegevoegde waarde aan het leven.
Een festival is voor mij meer iets van 3 dagen non stop stappen. Erg leuk natuurlijk, maar het voegt niets echts iets toe.
Op een vakantie ontmoet ik andere culturen/mensen, ontdek nieuwe plekken en kan direct lekker ontspannen.
Op festivals ontmoet je uiteraard ook vele soorten mensen, maar dat is gewoon anders. Ik zal wel oud worden ofzo
Ik heb goede maten, maar niet echt voor zulk soort dingen. Degenen die daar fan van zijn zijn vaak bezetquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Daar moet je de goeie maten voor hebben.
Ik ga altijd wel wat leuks doen, niet hele dag met speedo op strand paraderen enzo
Af en toe duikie prima, maar ben ook meer van de chille dingen doen.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hitte
Strand
Chicks
Korte rokjes
Nog kortere rokjes
Geen rokjes
Ik ookquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Bruin worden
Ik hou echt van mezelf beetje bruin bakken
Lekker bakkie pils erbij, muziekje erbij....
Kan prima een hele dag in de tuin liggen zo
Ik claim ook niet dat je geen goeie maten heb...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:32 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik heb goede maten, maar niet echt voor zulk soort dingen. Degenen die daar fan van zijn zijn vaak bezeten gaan met hun vriendin.
Verder heb ik een enorme hekel aan zout water en zand. Strand is daarom ook helemaal niks voor mij, dan zwem ik liever in binnenwater! Ook vind ik het veel mooier lekker het water in te kunnen duiken enzo!
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:32 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik heb goede maten, maar niet echt voor zulk soort dingen. Degenen die daar fan van zijn zijn vaak bezeten gaan met hun vriendin.
Verder heb ik een enorme hekel aan zout water en zand. Strand is daarom ook helemaal niks voor mij, dan zwem ik liever in binnenwater! Ook vind ik het veel mooier lekker het water in te kunnen duiken enzo!
Hahaha ik doe ook weer elke avond netjes mn buikspieroefeningenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:32 schreef Houniet het volgende:
[..]
Zeker, ben al voor de zomer bezig. Voorbereidend werk jeweets
.
Lig dan ook nooit in de tuin. Heb er gewoon een hekel aan in de zon te zitten. Als het warm is zit ik ook meestal gewoon binnen. Pas na een uur of vijf-zes als het wat koeler word en hier en daar wat meer schaduw is kom ik buiten, lekker beetje BBQ'en, drankje enzo, dan is het voor mij wel uit te houden. Overdag word ik gewoon gek.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Bruin worden
Ik hou echt van mezelf beetje bruin bakken
Lekker bakkie pils erbij, muziekje erbij....
Kan prima een hele dag in de tuin liggen zo
In de tuin liggen is gewoon chill.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:32 schreef KaheemSaid het volgende:
Verder ben ik zelf nu nog redelijk bruin! Hoef er niet voor in de tuin te liggen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |