Dit is wel ergens geregelt bij wetquote:Op woensdag 30 januari 2008 17:36 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Mijn contract is eindelijk opgesteld. Ligt als het goed is nu bij de Raad van Bestuur. Zodra die het getekend heeft zal ik het krijgen, even tekenen en het geld kan binnenstromen.
Ze hebben ook besloten dat ik geen proeftijd meer krijg. Al hadden ze dat wel even ook met mij kunnen overleggen, misschien stel ik het juist wel op prijs. Nou ja, ik vind het best, als er maar wel een opzegtermijn van maximaal 1 maand in staat.
Er is niet wettelijk geregeld dat ik een ozpegtermijn heb. Als in een tijdelijke overeenkomst geen opzegtermijn overeengekomen is, is die er dus gewoon niet.quote:Op woensdag 30 januari 2008 17:42 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Dit is wel ergens geregelt bij wetik moet toch maar eens mijn boeken overhalen dan kan ik adviseur van stage sc worden.
Dat mag niet per wetquote:Op woensdag 30 januari 2008 17:36 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Mijn contract is eindelijk opgesteld. Ligt als het goed is nu bij de Raad van Bestuur. Zodra die het getekend heeft zal ik het krijgen, even tekenen en het geld kan binnenstromen.
Ze hebben ook besloten dat ik geen proeftijd meer krijg. Al hadden ze dat wel even ook met mij kunnen overleggen, misschien stel ik het juist wel op prijs. Nou ja, ik vind het best, als er maar wel een opzegtermijn van maximaal 1 maand in staat.
Oh, je was me voorquote:Op woensdag 30 januari 2008 17:42 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Dit is wel ergens geregelt bij wetik moet toch maar eens mijn boeken overhalen dan kan ik adviseur van stage sc worden.
Gooverquote:Op woensdag 30 januari 2008 20:41 schreef Goover het volgende:
Eyyyyyyy Stage?!
Gisteren begonnen op mijn stage, ik wordt nog een beetje scheel van al het lezen en ik krijg mijn stoel maar niet zo dat hij lekker zit...
ISO 14443 lezen, fijn! Maar de interesse begint te komen
In welk artikel en in welk wetboek staat dat? In art. 7:652 BW staat dit namelijk niet voor zover ik weet.quote:Op woensdag 30 januari 2008 18:51 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Dat mag niet per wet
Omdat je je kennis/diensten whatever al bewezen hebt!
PBquote:Op woensdag 30 januari 2008 20:55 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Goover
Ik heb ook al wat leeswerk meegekregen van mijn stage.. heb ik wat in het weekend te doen
Heb je uitgelegd wat er aan mankeerdequote:Op woensdag 30 januari 2008 20:32 schreef beertenderrr het volgende:
wat is er nou met die huilies over m'n OP veranderingen? [afbeelding]
hij is toch goed [afbeelding]
Zoeen hebben wij ookquote:Op woensdag 30 januari 2008 18:24 schreef ReMcOrE het volgende:
ons koffiezetapparaat maakt helemaal overuren, daar komt ook warm water uit voor de thee [afbeelding]
goedenavond [afbeelding]
quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:57 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Jippie, 11-03-08 naar Chimaira in de Melkweg.
de laatste 3 weken heb ik nooit de 25 posts of tenminste de statistieken gehaald, er waren andere tijdenquote:Op donderdag 31 januari 2008 09:11 schreef Deansensitized het volgende:Dagcijfers van woensdag 30 januari 2008 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
035. 068 Deansensitized
060. 051 Etcetera
064. 050 Houniet
084. 044 eer-ik
224. 024 KiwiTjuHh
goedemorgenquote:Op donderdag 31 januari 2008 09:18 schreef Etcetera het volgende:
goedemorgen deze morgen
ik proost op een dag zonder zorgen
oh ja ik heb ook evaluatie vanmiddagquote:Op donderdag 31 januari 2008 09:19 schreef HansU het volgende:
[..]
goedemorgen
daar zou ik op mee willen proosten, maar aangezien ik om 12.00 me (eind)gesprek heb ben ik zo zenuwachtig als hel
mijn stagebegeleider is er ook nog niet, hij zou er om 09.00 zijn voor een soort tussen evalutatie.quote:Op donderdag 31 januari 2008 09:39 schreef Etcetera het volgende:
*#$**(#&$%*(%()(%*#&!@*$%*(%(%(
hij is ziek.
Die evaluatie dude?quote:Op donderdag 31 januari 2008 09:39 schreef Etcetera het volgende:
*#$**(#&$%*(%()(%*#&!@*$%*(%(%(
hij is ziek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |