bron? link?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:08 schreef gebrokenglas het volgende:
Er is toch gewed om 100 euro ofzo tussen Param en iemand anders?
Ja hier: Ik zou Fok! kunnen namaken.quote:
Correctie: een design kopieëren is zo gepiept. Een daadwerkelijke website (met server-side dingetjes die voor echte interactiviteit zorgen) is weer heeeel iets andersquote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:56 schreef PretKroket het volgende:
iedereen kan fok! namaken, een website kopieëren is zo gepiept
Nouja, je moet er zelf maar bij bedenken dat hij in deze topicreeks niks meer postquote:Op donderdag 3 januari 2008 00:00 schreef Danny het volgende:
[..]
geen. user post niets meer en gaat onder kloon verder![]()
[...]
Heeft iemand al een antwoord gekregen?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:28 schreef JortK het volgende:
Ik stel voor dat we hem allemaal een PM sturen
Mja Fok! is de laatste dagen ook vaak blank, dus opzich heeft ie het dan deels nagemaaktquote:Op maandag 25 februari 2008 17:43 schreef gebrokenglas het volgende:
2 maart gaat in alle stilte voorbij.
Geen database. Geen website. Geen forum. Geen FP. Niets te testen. Niets om over te klagen.
Gewoon blank.
quote:Op maandag 25 februari 2008 17:46 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Mja Fok! is de laatste dagen ook vaak blank, dus opzich heeft ie het dan deels nagemaakt
dit heb ik al 7 keer besloten...quote:Op maandag 25 februari 2008 18:54 schreef BaggerUser het volgende:
oke zullen we vanaf nu dit topic maar links laten liggen?
we mogen nog wel ffquote:Op maandag 25 februari 2008 21:08 schreef tony_clifton- het volgende:
Mijn bijdrage dan...
Je bent duidelijk niet bekend met serverside scriptingquote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:56 schreef PretKroket het volgende:
iedereen kan fok! namaken, een website kopieëren is zo gepiept
ajoh.quote:Op maandag 25 februari 2008 19:50 schreef BaggerUser het volgende:
ja ik vanaf nu ook dus hoe eerder dit topic vol hoe eerder hij uit my active tpics verdwijnt
Deel 1 belde net op, ze willen hun grap terugquote:Op maandag 25 februari 2008 17:46 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Mja Fok! is de laatste dagen ook vaak blank, dus opzich heeft ie het dan deels nagemaakt
Nou maar hij heeft nog een kleine week. Dusja weddenschap is weddenschap, hij heeft nog een kans.quote:Op maandag 25 februari 2008 19:50 schreef BaggerUser het volgende:
ja ik vanaf nu ook dus hoe eerder dit topic vol hoe eerder hij uit my active tpics verdwijnt
dat dan weer wel, maar gezien z'n voorgeschiedenis, geef ik het weinig kans van slagen...quote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou maar hij heeft nog een kleine week. Dusja weddenschap is weddenschap, hij heeft nog een kans.
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:59 schreef slindenau het volgende:
[..]
Deel 1 belde net op, ze willen hun grap terug
alsof er ooit wat aan die search gedaan is.quote:Op woensdag 30 januari 2008 17:26 schreef Reki het volgende:
Fok kan in 9 jaar geeneens een fatsoelijke search maken, laat staan dat jij het in 2 maanden kan![]()
tvp
quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:50 schreef Rorata het volgende:
dat word overmorgen een nieuwe fok
Hee, het moet wel reëel blijven hé, het moest een kloon worden, niet een poging om Fok! nog slechter te maken.quote:Op woensdag 27 februari 2008 08:12 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
ik word dan wel KLb mod of ONZ
Als de FQR het er maar op doet!quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:50 schreef Rorata het volgende:
dat word overmorgen een nieuwe fok
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |