Deel 1 belde net op, ze willen hun grap terugquote:Op maandag 25 februari 2008 17:46 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Mja Fok! is de laatste dagen ook vaak blank, dus opzich heeft ie het dan deels nagemaakt
Nou maar hij heeft nog een kleine week. Dusja weddenschap is weddenschap, hij heeft nog een kans.quote:Op maandag 25 februari 2008 19:50 schreef BaggerUser het volgende:
ja ik vanaf nu ook dus hoe eerder dit topic vol hoe eerder hij uit my active tpics verdwijnt
dat dan weer wel, maar gezien z'n voorgeschiedenis, geef ik het weinig kans van slagen...quote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou maar hij heeft nog een kleine week. Dusja weddenschap is weddenschap, hij heeft nog een kans.
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:59 schreef slindenau het volgende:
[..]
Deel 1 belde net op, ze willen hun grap terug
alsof er ooit wat aan die search gedaan is.quote:Op woensdag 30 januari 2008 17:26 schreef Reki het volgende:
Fok kan in 9 jaar geeneens een fatsoelijke search maken, laat staan dat jij het in 2 maanden kan![]()
tvp
quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:50 schreef Rorata het volgende:
dat word overmorgen een nieuwe fok
Hee, het moet wel reëel blijven hé, het moest een kloon worden, niet een poging om Fok! nog slechter te maken.quote:Op woensdag 27 februari 2008 08:12 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
ik word dan wel KLb mod of ONZ
Als de FQR het er maar op doet!quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:50 schreef Rorata het volgende:
dat word overmorgen een nieuwe fok
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |