Vorige topics:quote:Op zondag 30 december 2007 22:32 schreef Paramnesia het volgende:
Nee om eerlijk te zijn. Ik denk dat ik het kan. Geef me 2 maanden.
De site zal niet bestand zijn tegen veel bezoek bijv. of grote drukte. Maar de database klopt en alle functies die hier voorkomen zitten erinverwerkt.![]()
In zijn geheel nagemaakt. iig het forum. Is dit complete volslagen arrogantie, onerschat ik dit nou heel gigantisch of zou het kunnen. Ik vraag het me af.![]()
Schiet mijn idee af. Noem dingen op die moeilijk zouden zijn, functionaliteit die teveel tijd kost enz enz. Ben benieuwd. Ik moet wat over het hoofd zien.
ik de vorige twee... maar ben zeker benieuwd...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:32 schreef Strychnine het volgende:
Oeh, vorige topic compleet gemist, maar ik ben benieuwd
quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:45 schreef Underdoggy het volgende:
tvp!
Same herequote:Op woensdag 30 januari 2008 13:43 schreef bas-beest het volgende:
[..]
ik de vorige twee... maar ben zeker benieuwd...
quote:Op woensdag 30 januari 2008 15:37 schreef Grulez het volgende:
Wel jammer dat hij zondag in ONZ loopt te verkondigen dat hij kan rukken, maar niet ff in dit topic kan reageren.
Zou wel een mooie stunt zijn trouwens, een new and improved Fok! in 2 maandenquote:Op woensdag 30 januari 2008 17:26 schreef Reki het volgende:
Fok kan in 9 jaar geeneens een fatsoelijke search maken, laat staan dat jij het in 2 maanden kan![]()
tvp
quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:41 schreef Chandler het volgende:
teeveepee, wil wel eens weten of er echt wat van komt
hehe.. (tvp)quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:43 schreef patty het volgende:
Als zijn nieuwe FOK af is heeft hij er nog niets aan, hij mag hem hier namelijk niet linken vanwege spam
ow dan is dat de reden dat TS hier niet meer post... de link kan TS hier niet kwijt.... zinloos om deze te gaan tvp-en dus.quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:43 schreef patty het volgende:
Als zijn nieuwe FOK af is heeft hij er nog niets aan, hij mag hem hier namelijk niet linken vanwege spam
Krijg je daar uit de lucht gegrepen grootheidswaan van ja?quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:04 schreef buzzer het volgende:
Het kan bijna niet anders dan dat hij in het onderwijs werkt....
U vraagt, wij draaien:quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:40 schreef Spike1506 het volgende:
We zouden een countdown ding moeten maken.
Handig!quote:
kan TS het nog anpassen?quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:20 schreef Grulez het volgende:
In de OP ermee!
Bestand, Pagina opslaan als...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:56 schreef PretKroket het volgende:
iedereen kan fok! namaken, een website kopieëren is zo gepiept
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |